Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 10:14

 8153
In andere topics werd gezinspeeld op het feit dat je bij het begin van Afl. 1 maar 3 deelnemers echt thuis ziet vertrekken: Davey, Robin en Annelies => de 3 die de finale spelen?
Er werd ook opgemerkt dat je eerst Davey ziet die een deur opent en dat het eindigt met Davey die een deur sluit => Davey de mol? Of Davey de winnaar?
Anderzijds werd opgemerkt dat Eline de enige is die je haar valies in de koffer van de auto ziet steken => Eline de mol?

Als dit werkelijk een echte hint is: Misschien krijgen we, zoals in reeks 3, een finale met 4 waarbij Eline de mol is en Davey de winnaar (of andersom)?
Gebruikersavatar

weyns196009 mar 2017, 11:06

 426
chicawah schreef:In andere topics werd gezinspeeld op het feit dat je bij het begin van Afl. 1 maar 3 deelnemers echt thuis ziet vertrekken: Davey, Robin en Annelies => de 3 die de finale spelen?
Er werd ook opgemerkt dat je eerst Davey ziet die een deur opent en dat het eindigt met Davey die een deur sluit => Davey de mol? Of Davey de winnaar?
Anderzijds werd opgemerkt dat Eline de enige is die je haar valies in de koffer van de auto ziet steken => Eline de mol?

Als dit werkelijk een echte hint is: Misschien krijgen we, zoals in reeks 3, een finale met 4 waarbij Eline de mol is en Davey de winnaar (of andersom)?
Of Eline is de laatste die haar koffer moet pakken?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 11:27

 8153
weyns1960 schreef:Of Eline is de laatste die haar koffer moet pakken?
Zoals met alles kan het ook weer alle kanten uit.
Gebruikersavatar

kristien.leys09 mar 2017, 11:53

 46
chicawah schreef:In andere topics werd gezinspeeld op het feit dat je bij het begin van Afl. 1 maar 3 deelnemers echt thuis ziet vertrekken: Davey, Robin en Annelies => de 3 die de finale spelen?
Er werd ook opgemerkt dat je eerst Davey ziet die een deur opent en dat het eindigt met Davey die een deur sluit => Davey de mol? Of Davey de winnaar?
Anderzijds werd opgemerkt dat Eline de enige is die je haar valies in de koffer van de auto ziet steken => Eline de mol?

Als dit werkelijk een echte hint is: Misschien krijgen we, zoals in reeks 3, een finale met 4 waarbij Eline de mol is en Davey de winnaar (of andersom)?
Goede opmerking van die 3 spelers die het huis verlaten! Ik ga akkoord! Dus finale met DAVEY-ROBIN-ANNELIES,maar de vraag is nog altijd: Wie van de 3 is de mol dan?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 11:59

 8153
kristien.leys schreef:Goede opmerking van die 3 spelers die het huis verlaten! Ik ga akkoord! Dus finale met DAVEY-ROBIN-ANNELIES,maar de vraag is nog altijd: Wie van de 3 is de mol dan?
For Davey to know? 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 12:18

 3483  Uma
chicawah schreef:For Davey to know? 😉
And for us to find out! 😛
Gebruikersavatar

kristien.leys09 mar 2017, 12:43

 46
chicawah schreef:For Davey to know? 😉
Nog eens afscheid bekeken 1 afl: inderdaad kinderen van Robin staan erbij om afscheid te nemen. Normaal mag je dit toch niet zeggen aan je kinderen(kinderen kunnen moeilijk zwijgen). Natuurlijk speelt de productie erin mee, Robin zal wel wijsgemaakt hebben dat hij ergens anders moest. Bovendien zegt Robin later: mijn kinderen zeggen dat ze mij zullen naspelen in tegen de sterren op. Hebben zij dat gezegd of is dat weer een truk om zich verdacht te maken?
Alles kan gespeeld zijn en opgelegd worden van de productie om hem niet verdacht te maken als mol?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 12:50

 8153
kristien.leys schreef:Nog eens afscheid bekeken 1 afl: inderdaad kinderen van Robin staan erbij om afscheid te nemen. Normaal mag je dit toch niet zeggen aan je kinderen(kinderen kunnen moeilijk zwijgen). Natuurlijk speelt de productie erin mee, Robin zal wel wijsgemaakt hebben dat hij ergens anders moest. Bovendien zegt Robin later: mijn kinderen zeggen dat ze mij zullen naspelen in tegen de sterren op. Hebben zij dat gezegd of is dat weer een truk om zich verdacht te maken?
Alles kan gespeeld zijn en opgelegd worden van de productie om hem niet verdacht te maken als mol?
Inderdaad. In De Mol kan ALLES en is niets wat het lijkt 😉
Gebruikersavatar

kristien.leys09 mar 2017, 13:04

 46
chicawah schreef:Inderdaad. In De Mol kan ALLES en is niets wat het lijkt 😉
Hoe stom eigenlijk dat wij hier alles uitvissen, alsof er een moord gebeurd is. Best dat wij geen advocaten zijn, want we zouden al een paar keer gemist zijn en zouden er onschuldigen beticht worden of reeds in de gevangenis zitten!
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 14:03

 3483  Uma
kristien.leys schreef:Hoe stom eigenlijk dat wij hier alles uitvissen, alsof er een moord gebeurd is. Best dat wij geen advocaten zijn, want we zouden al een paar keer gemist zijn en zouden er onschuldigen beticht worden of reeds in de gevangenis zitten!
Bah nee, ik steek hier veel meer tijd in dan in de advocatuur, die andere zaken laat ik over aan ondergeschikten. 😉
Gebruikersavatar

Noptje09 mar 2017, 23:02

 181
kristien.leys schreef:Nog eens afscheid bekeken 1 afl: inderdaad kinderen van Robin staan erbij om afscheid te nemen. Normaal mag je dit toch niet zeggen aan je kinderen(kinderen kunnen moeilijk zwijgen). Natuurlijk speelt de productie erin mee, Robin zal wel wijsgemaakt hebben dat hij ergens anders moest. Bovendien zegt Robin later: mijn kinderen zeggen dat ze mij zullen naspelen in tegen de sterren op. Hebben zij dat gezegd of is dat weer een truk om zich verdacht te maken?
Alles kan gespeeld zijn en opgelegd worden van de productie om hem niet verdacht te maken als mol?
Misschien heeft hij gewoon gezegd dat papa ffkes weg moet omdat hij gaat meedoen in een tv programma? Zonder een naam te noemen?
Want als ik het goed begrijp (hier eerder op dit forum, denk een post van Thibaud (deelnemer vorig seizoen), moeten ze na hun deelname toch onderduiken voor de volledige periode van de mol (3 weken?)? Of klopt dit niet? Als dit klopt dan maakt het op zich weinig uit of ze weten dat papa meedoet aan de mol of niet, aangezien hij even lang weg is als de rest.
Gebruikersavatar

Noptje09 mar 2017, 23:03

 181
chicawah schreef:Anderzijds werd opgemerkt dat Eline de enige is die je haar valies in de koffer van de auto ziet steken => Eline de mol?
Dus ze gaat onderkoffer naar Zuid Afrika? Hmmmm....