Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

matthias.bouquet09 mar 2017, 14:36

 171
Vinden jullie het ook niet wat merkwaardig dat er geen woord gerept wordt over de achtste gps-taal? Rond de negentiende minuut kan je die laatste gps iets horen zeggen klinkt als 'tesheteenpetien ponthoos' of zo. Op dat moment slaan Hans en Davey juist rechtsaf, maar helaas vind ik tussen al de vertalingen van rechts afslaan in Google Translate niets dat er ook maar op lijkt. Zoek ik niet op de juiste manier? Is er iemand die wel kan vinden wat het betekent? Misschien schuilt er wel een hint in?
Gebruikersavatar

TibetanFox09 mar 2017, 16:30

 5
Ik heb ook snel even gezocht met Google Translate en "kerek ponthoz" zou rond punt betekenen in het Hongaars
Maar Google Translate is helaas niet de meest betrouwbare bron hiervoor πŸ™‚
Gebruikersavatar

TibetanFox09 mar 2017, 16:32

 5
Enfin, als je "ponthoz" laat afspelen in Google lijkt het wel enorm op de "ponthoos" van de GPS
Gebruikersavatar

weyns196009 mar 2017, 18:33

 426
Volgens mij was het Deens, die laatste GPS, of misschien Zweeds.
Ik vond het Russisch van Davey prachtig! πŸ™‚
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 18:36

 3483  Uma
weyns1960 schreef:Ik vond het Russisch van Davey prachtig! πŸ™‚
ah, gewoon prachtig??? Ik had sexy verwacht. πŸ˜›
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 09 mar 2017, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

weyns196009 mar 2017, 18:43

 426
ex-molinator schreef:[quote="weyns1960" Ik vond het Russisch van Davey prachtig! πŸ™‚
ah, gewoon prachtig??? Ik had sexy verwacht. πŸ˜›[/quote]


He ja, nu je het zegt! πŸ˜‚
Gebruikersavatar

Molliarty09 mar 2017, 18:44

 157
ex-molinator schreef:ah, gewoon prachtig??? Ik had sexy verwacht. πŸ˜›
Prachtig sexy. πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

TibetanFox09 mar 2017, 19:48

 5
weyns1960 schreef:Volgens mij was het Deens, die laatste GPS, of misschien Zweeds.
Ik vond het Russisch van Davey prachtig! πŸ™‚
Heb je dat fragment nog eens herbekeken en goed beluisterd? "phesereh?? ponthoos" is echt geen Zweeds of Deens hoor πŸ˜›
Gebruikersavatar

matthias.bouquet11 mar 2017, 16:45

 171
Nu ik het traject grondig onderzocht en heb gezien hoe dicht het gebouw eigenlijk bij het kruispunt staat, lijkt mij 'Sla rechtsaf. U vindt u bestemming aan de linkerkant' de meest logische zin voor een gps om dan te zeggen. Komaan talencracks, ik geloof in jullie.