Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 07:46

 8153
TibetanFox schreef:Ik heb ook snel even gezocht met Google Translate en "kerek ponthoz" zou rond punt betekenen in het Hongaars
Maar Google Translate is helaas niet de meest betrouwbare bron hiervoor πŸ™‚
Oeps, dit topic maar half gevolgd. Ik had eigenlijk meteen kunnen zeggen dat het Hongaars is.
Anderzijds: dan had ik jullie zoekplezier verknald. πŸ˜‰
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 10:34

 8153
Mateo schreef:En dat doet mij dan weer denken aan Helena van Troje, waarbij de associatie met een Trojaans paard voor de hand ligt. πŸ˜‰
Aha! Met Eline heeft Vier dus geen mol binnengehaald maar een Trojaans paard. Benieuwd of er in een van de volgende afleveringen een proef met een paard zal zitten. Hoewel... 't zal dan eerder een zebra zijn zeker? Als Eline dan voor die proef ook nog een gestreept truitje draagt... πŸ’‘
Gebruikersavatar

Mateo13 mar 2017, 19:21

 870
chicawah schreef:Aha! Met Eline heeft Vier dus geen mol binnengehaald maar een Trojaans paard. Benieuwd of er in een van de volgende afleveringen een proef met een paard zal zitten. Hoewel... 't zal dan eerder een zebra zijn zeker? Als Eline dan voor die proef ook nog een gestreept truitje draagt... πŸ’‘
In dat geval hebben we the Trojan Zebra te pakken. :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=6jej6dD0wuk
Gebruikersavatar

Mateo13 mar 2017, 20:03

 870
In dat spel wordt hier en daar een zebra tot struisvogel getransformeerd. πŸ˜‰
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 20:09

 8153
Mateo schreef:In dat spel wordt hier en daar een zebra tot struisvogel getransformeerd. πŸ˜‰
😲
Davey zal bang worden van Eline! Als ze zich dan ook nog dik maakt en KRA roept, zal hij waarschijnlijk het wereldrecord weglopen op zijn naam kunnen schrijven.
Gebruikersavatar

ex-molinator13 mar 2017, 20:11

 3483  Uma
chicawah schreef:😲
Davey zal bang worden van Eline! Als ze zich dan ook nog dik maakt en KRA roept, zal hij waarschijnlijk het wereldrecord weglopen op zijn naam kunnen schrijven.
En dat is in ieder geval sneller dan het wereldrecord rugschuiven op naam van Eline.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 20:16

 8153
ex-molinator schreef:En dat is in ieder geval sneller dan het wereldrecord rugschuiven op naam van Eline.
Hilarisch! Ik vraag mij af wat haar collega's vonden van deze schitterende tactiek/techniek.
Gebruikersavatar

Jansen14 mar 2017, 09:10

 3423  Yens
chicawah schreef:😲
Davey zal bang worden van Eline! Als ze zich dan ook nog dik maakt en KRA roept, zal hij waarschijnlijk het wereldrecord weglopen op zijn naam kunnen schrijven.
En hij heeft ook schrik van Eline he... tijdens de duikproef wil hij perse voor Eline zijn bagage gaan ophalen omdat hij schrik heeft dat Eline anders zijn bagage meeneemt πŸ™‚.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 09:56

 8153
eveline.vanhemel schreef:En hij heeft ook schrik van Eline he... tijdens de duikproef wil hij perse voor Eline zijn bagage gaan ophalen omdat hij schrik heeft dat Eline anders zijn bagage meeneemt πŸ™‚.
Dat niet alleen, er zat ook tactiek achter. Door diegenen die er zeker van zijn dat ze hun vlag herkennen eerst te laten gaan, blijven er minder zakken over voor de twijfelaars. Die hebben het daardoor minder moeilijk.