Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Mola Lisa13 mar 2017, 11:18

 328  Uma
ex-molinator schreef:Het was Eline die zij dat ze op het tweede verdiep zitten.
Ja, Robin leek hier de perfecte kandidaat (en heeft ook wel zeer intelligente beslissingen genomen), maar dat is geen tegenaanwijzing voor zijn mol-zijn.
Ten eerste kon de proef niet veel opbrengen en ten tweede, zoals Sam het zo eloquent bevestigd heeft: ze hebben hoerenchance gehad met de afsluiten van de GPS-en en het de rest van het traject.

Zou het moeten checken maar volgens mij zeggen én Annelies én Eline dat ze op het (al of niet schoon) tweede verdiep zitten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 11:43

 8153
tsjoep schreef:Zou het moeten checken maar volgens mij zeggen én Annelies én Eline dat ze op het (al of niet schoon) tweede verdiep zitten
VerdiepING.
Annelies zegt derde.
Gebruikersavatar

Holmes13 mar 2017, 12:11

 395
ex-molinator schreef:verdiep
ver·diep
het; -en
(Belgisch-Nederlands, niet algemeen)

verdieping (4)
Een 4 tussen haakjes... de letter "r" komt 4 maal voor...
Dit moet een hint zijn, dit wordt hier niet zo maar geschreven.
Daar ga ik me eens in.... verdiepen.... 😃
Gebruikersavatar

Molliarty13 mar 2017, 12:17

 157
chicawah schreef:VerdiepING.
Annelies zegt derde.
Eventjes wat verder verdiepen in de nederlandse taal . 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 16:24

 8153
weyns1960 schreef:Waarom krijgen we eerst een beeld van dat rode schilderij (rode poster) en komt dit daarna niet meer in beeld en zien we enkel een stuk blote muur in de plaats? (cfr 09:50).

[ external image ]


[ external image ]
Inderdaad vreemd. Het enige dat ik kan bedenken is dat het shot met poster genomen is nog voor de kandidaten de ruimte betraden omdat het eenvoudiger en duidelijker is om aan de kijker de proef uit te leggen zonder dat mensen in de weg staan. Misschien hebben ze dan plots ontdekt dat de kandidaten de poster konden gebruiken om hun locatie door te geven aan Hans en Davey en hebben ze het dan maar snel weggehaald?
Gebruikersavatar

Moldedju14 mar 2017, 16:28

 507  Yens
Of het felle rood was een beetje storend bij de opnamen? Zou hier niet teveel achter zoeken.
Gebruikersavatar

weyns196014 mar 2017, 16:45

 426
Moldedju schreef:Of het felle rood was een beetje storend bij de opnamen? Zou hier niet teveel achter zoeken.
Jij niet? 😲 Ik vind dit toch vreemd. :? Als die poster er niet meer hing tijdens het spel, hadden ze hem even goed kunnen wegdoen voordat het spel begon. Bizar toch wel.
Gebruikersavatar

Moldedju14 mar 2017, 17:09

 507  Yens
weyns1960 schreef:Jij niet? 😲 Ik vind dit toch vreemd. :? Als die poster er niet meer hing tijdens het spel, hadden ze hem even goed kunnen wegdoen voordat het spel begon. Bizar toch wel.
Dat hadden ze inderdaad moeten doen maar ze hebben het te laat gezien. En achteraf alles terug ophangen en gaan shooten zal ook niet zo evident zijn geweest want ze moesten alweer naar een volgende locatie waar de familie stond te wachten. Zelfs in de beste films zitten foutjes of inconsequenties die niet kloppen, maar alleen de freaks er uit halen. Dit lijkt me zo eentje. Niemand ziet dit normaal dus het stoort niet. Alleen de freaks zien hier iets achter. Wij dus 🙂
Gebruikersavatar

david.carrolo14 mar 2017, 17:11

 4
weyns1960 schreef:Waarom krijgen we eerst een beeld van dat rode schilderij (rode poster) en komt dit daarna niet meer in beeld en zien we enkel een stuk blote muur in de plaats? (cfr 09:50).

[ external image ]


[ external image ]
Dat was in feite de opmerking binnen deze topic. De rode poster heb ik teruggevonden. Even op eerste pagina kijken 😉

Ik ben ook van oordeel dat dit de locatie/verdieping te snel zou prijsgeven (zie korte discussie omtrent verdieping tussen Robin en Annelies). Ik neem aan dat de verdiepingen bijvoorbeeld aan de ingang staan aangeduid.

Maar anderzijds, het woord KLEIN komt er in voor... en wie werd er de kleinn genoemd? 😲