Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Social13 mar 2017, 22:54

 353  Uma
Bij de mol in het donker zien we bij Sam, dat de linkerarm van de mol ( en Sam lag eruit dus het is wel degelijk de mol ), een lange mouw heeft:

[ external image ]

Als we dan bij Annelies kijken, zien we op een bepaald moment dit:

[ external image ]

Zie ik daar nu een korte mouw en een deel van een linkerarm?

Conclusie1: Bij Annelies was de persoon die rondliep, niet de mol, maar iemand van de productie?
Conclusie 2: Annelies is de mol?
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 00:17

 3483  Uma
Social schreef:...
Zie ik daar nu een korte mouw en een deel van een linkerarm?
Het lijkt er wel op maar het beeld is (misschien opzettelijk) onduidelijk. Ik heb absoluut geen zekerheid dat het echt de voorarm is die we zien.
Gebruikersavatar

Molliarty14 mar 2017, 00:19

 157
ex-molinator schreef:Het lijkt er wel op maar het beeld is (misschien opzettelijk) onduidelijk. Ik heb absoluut geen zekerheid dat het echt de voorarm is die we zien.
Ik denk det het de rug is. Het deel waar de trui samenkomt met de broek van het pak. Want als je naar de arm bij Sam kijkt, loopt die doorlopend door. Er zit nie zo een boog aan de rand met de handschoen, dat is "vloeiend" (Zoals Monet? haha), vandaar dat ik eerder denk dat we hier indd iets anders zien.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 00:23

 3483  Uma
Molliarty schreef:Ik denk det het de rug is. Het deel waar de trui samenkomt met de broek van het pak. Want als je naar de arm bij Sam kijkt, loopt die doorlopend door. Er zit nie zo een boog aan de rand met de handschoen, dat is "vloeiend" (Zoals Monet? haha), vandaar dat ik eerder denk dat we hier indd iets anders zien.
Ik ga morgen toch eens kijken in welke hand (linker of rechter) die genomen briefjes telkens gehouden worden. Stel dat het 4x in de linker hand is, en 1x rechter hand 💡
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 00:53

 3483  Uma
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Volgens mij durven ze dat gewoon at random te monteren om ons op een dwaalspoor te brengen...
Ja, maar als je de kandidaat in beeld kunt zien - dan is er toch iets van houvast.
Gebruikersavatar

jos.jansen14 mar 2017, 00:59

 328  Uma
Hier zie je bij Annelies ook duidelijk lange mouwen.
(Handschoen in de mouw)
[ external image ]
Gebruikersavatar

sherlock14 mar 2017, 01:01

 216
Ik denk dat ze beiden, De mol & Gilles, een identiek pak aanhadden dat het volledige lichaam bedekt. Ik denk dat de makers op voorhand wisten dat ze hier beter geen enkel risico konden nemen.

Trouwens, ik vond dit een geweldige proef en ik zat op het puntje van mijn stoel!
Gebruikersavatar

Rik14 mar 2017, 01:09

 122  Uma
Mij leek het redelijk duidelijk dat de mol hier niet in zijn gewone kleren ging staan. Je ogen passen zichzelf nogal snel aan aan het donker. Dat zou het wel heel makkelijk maken.
Gebruikersavatar

Noptje14 mar 2017, 01:12

 181
Ik vond het ook raar dat enkel Robin probeerde om een reactie uit te lokken van de mol. (Kan gespeeld zijn inderdaad)
Ik zou op zo'n moment toch meer bezig zijn met een eventuele reactie uit te lokken, dan met mijn hartslag bezig te zijn denk ik.
Gebruikersavatar

sherlock14 mar 2017, 01:20

 216
Ik heb het idee na een paar kijkbeurten dat er een duidelijk hoogteverschil is bij de opnames van de beelden. Het lijkt alsof bij Robin de mol/Gilles echt hoger boven de kandidaat uitkomt. Nu is Gilles niet meteen van de kleinsten. 😉 Bij de andere kandidaten lijkt het zowat gelijk te zijn.

Erg bizar. Maar ze hadden ook kunnen inzoomen bij de anderen en niet bij Robin om ons op een dwaalspoor te brengen.
Gebruikersavatar

Ymineken14 mar 2017, 08:25

 39
Noptje schreef:Ik vond het ook raar dat enkel Robin probeerde om een reactie uit te lokken van de mol. (Kan gespeeld zijn inderdaad)
Ik zou op zo'n moment toch meer bezig zijn met een eventuele reactie uit te lokken, dan met mijn hartslag bezig te zijn denk ik.
Eline heeft het ook beetje geprobeerd