Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

johan.maes14 mar 2017, 19:47

 153  Sven
frank.lancaster schreef:Opvallend, Robin draagt in deze opdracht een T-shirt met daarop de tekst From Dusk Till Dawn. In de volgende opdracht moeten ze 'from dusk till dawn' (van zonsondergang tot zonsopgang) met de caravan rijden.
Zou dat er dan weer niet te vingerdik op liggen? De andere kandidaten hebben ook ogen, mag iedereen dan zomaar weten wie de mol is omdat het toch bijna gedaan is?

Los daarvan hoop ik ook echt dat Robin de mol niet is, zou voor mij een zeer teleurstellende mol zijn.
Gebruikersavatar

dapples14 mar 2017, 19:50

 7
[ external image ]

Ben ik de enige die die cirkel waar de mol in zit erg verdacht vind?
Het doek start met grote golven en eindigt dan in kleinere golven. Waarom zouden de makers dit gedaan hebben?
Gebruikersavatar

ONBEKEND14 mar 2017, 19:55

 
Net omdat zoveel zaken er te vingerdik op liggen, denken velen dat hij het niet kan zijn. Ik denk juist dat we het ons niet te moeilijk moeten maken en zoeken achter veel te ver gezochte en quasi onmogelojk hints en antwoorden. Ik ben vrij overtuigd dat het ons gewoon allemaal in de schoot geworpen wordt.
Gebruikersavatar

ONBEKEND14 mar 2017, 19:58

 
Goed opgemerkt! 😲 Het uitpluizen waard.
Gebruikersavatar

glashelder14 mar 2017, 20:05

 53
dapples schreef:Ben ik de enige die die cirkel waar de mol in zit erg verdacht vind?
Het doek start met grote golven en eindigt dan in kleinere golven. Waarom zouden de makers dit gedaan hebben?
Het eerste waar mij dat aan doet denken, is dit: https://en.wikipedia.org/wiki/Damped_sine_wave

Maar hoe en wat... Geen idee.
Gebruikersavatar

Dontor14 mar 2017, 20:12

 64
Niettegenstaande vond ik deze opdracht, net als de opdracht van vorig jaar waar men kon praten tegen de mol, prachtig gevonden!

Het zal maar voorvallen dat het brandalarm van het hotel afgaat en de noodverlichting aanfloept hé :twisted:
Gebruikersavatar

Serpones14 mar 2017, 20:25

 22
Heup van de mol komt is niet veel hoger dan rugleuning stoel. Hier kan je zien dat het een 'kleine' mol is. Qua gestalte is Annelies de kleinste..
[ external image ]
Gebruikersavatar

Mke14 mar 2017, 20:28

 112
Serpones schreef:Heup van de mol komt is niet veel hoger dan rugleuning stoel. Hier kan je zien dat het een 'kleine' mol is. Qua gestalte is Annelies de kleinste..
[ external image ]
Je weet niet zeker of dat de heup is hè... daar eindigt de trui gewoon.
Gebruikersavatar

wim.geuens14 mar 2017, 20:33

 57  Uma
GDC zijn gezicht zag wat rood na Davey's blinde proef.
Alsof hij net iets intensief had gedaan.
Gebruikersavatar

commisaris Witse14 mar 2017, 20:37

 260
Tijdens Robin's verblijf met de mol zien we hem een paar keer zitten gefilmd vanuit het perspectief van de mol.
Op 35min50 zie je heel eventjes een figuur vanachter het gordijn komen : alleen ik kan mijn PC niet stilzetten op dat moment precies. Kan iemand die beeld per beeld kan kijken een screenshot maken van dat moment ? Het zou ook een medewerker kunnen zijn want ik zie een donker gekleed iemand. Maar toch zou ik dat beeld graag bestuderen. Dank alvast.
Gebruikersavatar

Dontor14 mar 2017, 20:43

 64
skred schreef:Inderdaad! die kandelaar was me ook al meteen opgevallen, trouwens ook met rode kaarsen.
Zit er toevallig geen logica in het uitblazen van de kaarsen?
Zou GDC de middelste kaars niet eerst (of laatst) uitblazen bij de mol?
Ik herbekijk de fragmenten nog eens ...

edit: Ik bekeek ondertussen de fragmenten:
- Bij Annelies zien we GDC de kaarsen niet uitblazen
- Bij Eline zien we duidelijk GDC (zei het kort in beeld) de middelste kaars uitblazen
- Bij de andere kandidaten zien we GDC van (voor hem) voor naar achter blazen.
Gebruikersavatar

sherlock14 mar 2017, 21:25

 216
Mke schreef:Je weet niet zeker of dat de heup is hè... daar eindigt de trui gewoon.
Klopt. Bovendien weet je niet hoe ver of dicht de mol daar staat bij de stoel. Het perspectief heeft een invloed hier.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18