Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

sherlock17 mar 2017, 11:19

 216
Yvo schreef:Ik ook. Ik vond de hele aflevering eigenlijk minder. Vorig jaar deden ze ook meer proeven met de hele groep. Ik vond het vorig jaar toch beter.
Dit jaar vind ik het ook goed, maar niet zó goed.
Ik vind het dit jaar toch ook een tikje minder.

Voor mij zit het ook in de locaties: ze scheppen te weinig sfeer. Zuid-Afrika is prachtig maar 2 heel geheimzinnige proeven (speciale eliminatie en mol in het donker) waren gewoon in hotelkamers. Idem voor de hartslagproef daarvoor. Vorig jaar deden ze een pak meer met de locaties: de zoutvlakte, de taxirit, de renbaan. Dat vond ik schitterend.

Wel bonuspunten voor het labyrinth dit jaar: heel leuk.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 11:30

 8153
sherlock schreef:Ik vind het dit jaar toch ook een tikje minder.

Voor mij zit het ook in de locaties: ze scheppen te weinig sfeer. Zuid-Afrika is prachtig maar 2 heel geheimzinnige proeven (speciale eliminatie en mol in het donker) waren gewoon in hotelkamers. Idem voor de hartslagproef daarvoor. Vorig jaar deden ze een pak meer met de locaties: de zoutvlakte, de taxirit, de renbaan. Dat vond ik schitterend.

Wel bonuspunten voor het labyrinth dit jaar: heel leuk.
Wat meer couleur locale had inderdaad wel gemogen.
Of het beter of slechter is dan een vorige reeks hangt ook van de deelnemers af en dat hebben de makers niet volledig in de hand, al screenen en selecteren ze nog zo goed.
Zoals Yvo ook al zei: er zijn in verhouding tot vorig jaar minder proeven waarbij ze met z'n allen moeten samenwerken. Nu had je de dierenproef en het hilarische doolhof, maar veel proeven waren per 2 en de hartslagproef zelfs alleen.
Maar blijf maar eens een hoop proeven uit je mouw schudden: niet simpel, dus toch wel chapeau voor de makers.
Gebruikersavatar

Social17 mar 2017, 11:46

 353  Uma
Al een geluk dat er iets minder groepsproeven zijn, of ze hadden helemaal geen geld over aan het einde.
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mar 2017, 12:15

 3483  Uma
chicawah schreef:...
Maar blijf maar eens een hoop proeven uit je mouw schudden: niet simpel, dus toch wel chapeau voor de makers.
Ik vond de museumproef wel heel goed, en de combinatie GPS- Afrikaanse woorden ook heel spitsvondig.
Plus: de het drukken op de knop, in de eerste aflevering, een doodsimpel dingske, een niemendalletje maar wel heel goed en leuk in beeld gebracht. Ook de dierenproef kon mij wel bekoren.
Maar de kelderopdracht van vorig jaar waarbij de kandidaten aan elkaar vastgeketend waren is de knapste opdracht ooit, dank zij de interacties tussen de kandidaten (Hanne en Stijn hebben daar een meesterwerk van gemaakt - niet meer evenaarbaar denk ik).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 12:22

 8153
ex-molinator schreef: Maar de kelderopdracht van vorig jaar waarbij de kandidaten aan elkaar vastgeketend waren is de knapste opdracht ooit, dank zij de interacties tussen de kandidaten (Hanne en Stijn hebben daar een meesterwerk van gemaakt - niet meer evenaarbaar denk ik).
Inderdaad!
Ook heel goed vorig jaar: de pizza's, de radiostudio-taxiproef, de renbaan. En hilarisch: de lama's.
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mar 2017, 12:27

 3483  Uma
chicawah schreef:Inderdaad!
Ook heel goed vorig jaar: de pizza's, de radiostudio-taxiproef, de renbaan. En hilarisch: de lama's.
Ja, die 3 die je opnoemde waren ook schitterend. De lama's simpel, maar wel heel leuke beelden.
Gebruikersavatar

beagle17 mar 2017, 12:44

 77
Mateo schreef:Ze zouden toch op zijn minst wat gezichtscrème van een bekend merk hebben achtergelaten en wat schone onderbroeken en sokken... 😉
Niks Invullen Voor Een Ander hé....
Gebruikersavatar

sherlock17 mar 2017, 13:40

 216
ex-molinator schreef:Ik vond de museumproef wel heel goed, en de combinatie GPS- Afrikaanse woorden ook heel spitsvondig.
Plus: de het drukken op de knop, in de eerste aflevering, een doodsimpel dingske, een niemendalletje maar wel heel goed en leuk in beeld gebracht. Ook de dierenproef kon mij wel bekoren.
Maar de kelderopdracht van vorig jaar waarbij de kandidaten aan elkaar vastgeketend waren is de knapste opdracht ooit, dank zij de interacties tussen de kandidaten (Hanne en Stijn hebben daar een meesterwerk van gemaakt - niet meer evenaarbaar denk ik).
Eigenlijk is het wel waar hoor: er zitten dit jaar toch ook wel heel fijn gevonden opdrachten in.
Gebruikersavatar

Yvo17 mar 2017, 13:56

 1111  Uma
sherlock schreef:Eigenlijk is het wel waar hoor: er zitten dit jaar toch ook wel heel fijn gevonden opdrachten in.
Ja, dat vind ik ook, maar minder dan vorig jaar. Dat is mijn punt.
Gebruikersavatar

Woestijnmol17 mar 2017, 15:02

Forum veteraan  222
chicawah schreef:Ik vond Sam en Davey ook kalm bij de duikproef, al had Davey wel schrik dat hij "gesjareld" zou zijn als Eline zijn "zak zou doorsnijden" :mrgreen:

Ik vraag mij eigenlijk wel af of de deelnemers door de makers echt een week zonder bagage gezet zouden zijn.
Als ik mij niet vergis gebeurde dat in de eerste reeks van De Mol dat de bagage van een kandidaat (Mon) werd weggenomen. Ik weet al niet meer waarom, maar hij liep de hele reeks door met dezelfde kleren...(en was dan nog een finalist)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 15:52

 8153
Woestijnmol schreef:Als ik mij niet vergis gebeurde dat in de eerste reeks van De Mol dat de bagage van een kandidaat (Mon) werd weggenomen. Ik weet al niet meer waarom, maar hij liep de hele reeks door met dezelfde kleren...(en was dan nog een finalist)
😲
Amai, die moet nogal gestonken hebben :mrgreen:
Gebruikersavatar

weyns196017 mar 2017, 20:57

 426
chicawah schreef:😲
Amai, die moet nogal gestonken hebben :mrgreen:
Ik meen me te herinneren dat Mon daar zelf voor heeft gezorgd, uit gemakzucht; ik dacht dat ze een rugzak moesten inpakken met hun spullen en Mon dacht slim te zijn en licht te pakken zodat hij niet teveel moest dragen ... maar de rest van hun bagage kregen ze pas toen ze weer naar huis gingen. Dus hij liep inderdaad de hele tijd in hetzelfde T-shirt.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18