Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

sherlock19 mar 2017, 16:47

 216
chicawah schreef:Ik heb die proef net herbekeken en wilde net hetzelfde schrijven maar je was me voor.

Als ik een mol zou moeten aanduiden waarbij ik mij alleen mag baseren op deze proef, dan ga ik onmiddellijk voor Robin om volgende redenen:
- hij krijgt een por, de anderen worden heel licht aangeraakt (bij 1 glimp van de mouw van de mol had ik zelfs de indruk dat die ietwat anders was dan bij de anderen)
- hij komt met een raar lachje de kamer binnen, een beetje spottend zelfs, alsof hij al weet wat er gaat gebeuren
- hij zit als enige ongeveer de hele tijd te babbelen
- als je je hartslag onder controle wil houden ga je niet babbelen, zelfs niet als je volkomen op je gemak bent, want door het gebabbel verhoogt je hartslag sowieso
Die laatste heb ik inderdaad niet begrepen: de rest is consequent stil, op Eline na. Ze proberen allemaal echt de kalmte te bewaren. Alleen Robin ratelt er op los. En dan die tip van Eline: zo getelefoneerd zeg!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 16:53

 8153
sherlock schreef:Die laatste heb ik inderdaad niet begrepen: de rest is consequent stil, op Eline na. Ze proberen allemaal echt de kalmte te bewaren. Alleen Robin ratelt er op los. En dan die tip van Eline: zo getelefoneerd zeg!
Ik vind dit er zo over, zelfs als Robin niet de mol is en zichzelf verdacht wil maken. De rest van zijn gebabbel zou je dan nog kunnen aannemen maar die expliciete verwijzing maar Monitor Out of Limits, waarbij ze dan ook nog haar pagina uit de molboekjes in beeld brengen???
De laatste tijd vind ik Robin zo verdacht dat ik bijna zou gaan denken dat hij toch niet de mol is.
Gebruikersavatar

yevo19 mar 2017, 16:56

 281  Uma
sherlock schreef:Die laatste heb ik inderdaad niet begrepen: de rest is consequent stil, op Eline na. Ze proberen allemaal echt de kalmte te bewaren. Alleen Robin ratelt er op los. En dan die tip van Eline: zo getelefoneerd zeg!
Robin heeft bij deze proef het geld volgens mij volledig links laten liggen. Deze proef was dan ook een hele goede manier om de mol te testen.

Robin kon de mol misschien laten lachen, of wat voor reactie dan ook kunnen voortbrengen. Zeker vergelijkbaar met de proef met de spiegel vorig jaar, alleen iets minder eng voor de mol wel.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 17:03

 8153
yevo schreef:Robin heeft bij deze proef het geld volgens mij volledig links laten liggen. Deze proef was dan ook een hele goede manier om de mol te testen.

Robin kon de mol misschien laten lachen, of wat voor reactie dan ook kunnen voortbrengen. Zeker vergelijkbaar met de proef met de spiegel vorig jaar, alleen iets minder eng voor de mol wel.
Ook een mogelijkheid ja.
Gebruikersavatar

sherlock19 mar 2017, 17:07

 216
yevo schreef:Robin heeft bij deze proef het geld volgens mij volledig links laten liggen. Deze proef was dan ook een hele goede manier om de mol te testen.

Robin kon de mol misschien laten lachen, of wat voor reactie dan ook kunnen voortbrengen. Zeker vergelijkbaar met de proef met de spiegel vorig jaar, alleen iets minder eng voor de mol wel.
Welk soort reactie had ie dan verwacht van de mol? In een donkere ruimte in complete stilte met de mol in een pak kan je nu echt niet veel info gaan losweken, denk ik. Dan vond ik Sam zijn Duivenbond uithaal veel genialer! 😃
Gebruikersavatar

yevo19 mar 2017, 17:19

 281  Uma
sherlock schreef:Welk soort reactie had ie dan verwacht van de mol? In een donkere ruimte in complete stilte met de mol in een pak kan je nu echt niet veel info gaan losweken, denk ik. Dan vond ik Sam zijn Duivenbond uithaal veel genialer! 😃
Was inderdaad geniaal van Sam, ik zit nog altijd te wachten op de clue van de mop trouwens :( .

Maar Robin probeert mensen hier ook duidelijk individueel aan te spreken. Eerst Eline en daarna davey. Blijkt hieruit dat hij Annelies ook niet verdenkt?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 17:34

 8153
yevo schreef:Was inderdaad geniaal van Sam, ik zit nog altijd te wachten op de clue van de mop trouwens :( .

Maar Robin probeert mensen hier ook duidelijk individueel aan te spreken. Eerst Eline en daarna davey. Blijkt hieruit dat hij Annelies ook niet verdenkt?
Hij spreekt eerst en vooral Annelies aan!
De enige die hij niet aanspreekt is Sam.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 17:35

 8153
sherlock schreef:Dan vond ik Sam zijn Duivenbond uithaal veel genialer! 😃
Was echt de max!
Gebruikersavatar

yevo19 mar 2017, 17:42

 281  Uma
chicawah schreef:Hij spreekt eerst en vooral Annelies aan!
De enige die hij niet aanspreekt is Sam.
Klopt. Probeert dan toch iedereen uit te dagen. Ik weet niet meer wat ik hierbij moet denken :'(.
Gebruikersavatar

yevo19 mar 2017, 17:45

 281  Uma
Is hier iemand niet heel goed in meetkunde om door de beelden de grootte van de mol te berekenen eigenlijk? 😃
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18