Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 20:27

 8153
ex-molinator schreef:... de mol de nacht voorheen in de caravan geslapen heeft.
Helemaal alleen in een donkere, caravan zonder luxe en comfort? Dan is Robin zeker niet de mol :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 20:28

 8153
Vikken schreef:Stel, je bent zelf kandidaat en je krijgt die vraag. En je herinnert je geen caravan. Dan ga je toch altijd 'nee' aanklikken. Of ben ik daar fout. Je kan het toch niet riskeren dat dit een strikvraag is om je zogezegd te doen twijfelen en tijd te verliezen.
Het zou me dan ook logisch zijn dat geen enkele vd kandidaten daar dan ook 'ja' aangeduid heeft.
Heb ik ook al gezegd 😃
Gebruikersavatar

Vikken20 mar 2017, 20:36

 65
chicawah schreef:Heb ik ook al gezegd 😃
Mijn excuses,

Tja, je overleest wel eens zaken als je veel leeswerk moet ophalen :blackeye:
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 22:27

 2204
chicawah schreef:Dan is Robin zeker niet de mol :mrgreen:
Dat mag ik inmiddels bevestigen. :albino:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2017, 15:47

 8153
Op welke manier kan je de caravanproef het beste saboteren?
Door de rol van controleur in te pikken (Annelies)?
Door in de auto te blijven zitten omdat je weet dat er van die proef toch niets in huis zal komen (Eline)?
Door, als er al straftijd is opgelopen en niemand al heeft geslapen, zelf heel lang te gaan slapen (Davey)?

Annelies
- houdt Robin wakker
- wacht lang vooraleer ze op de rode knop duwt om aan te geven dat ze moeten stoppen
- laat Davey lekker lang slapen en doet intussen ook een dutje
- staat haar machtspositie pas helemaal op het einde af, als ze zelf moet slapen
- slaapt niet hoewel ze daarvoor, toen Davey sliep, wel kon slapen

Eline
- trekt zich weinig van de proef aan, behalve als Davey wil slapen: daar is ze pertinent tegen
- wil zelf absoluut niet slapen
- probeert Annelies de job van controleur af te snoepen maar vangt bot
- kan pas controleur spelen als Annelies zelf moet slapen

Davey
- slaapt zeer lang

Conclusie: Annelies is de mol?

Misschien moeten we eens proef per proef bekijken wat de 3 finalisten allemaal deden en niet deden, maar vooral wat ze konden beïnvloeden, waar ze konden sturen...
Gebruikersavatar

annie.delen22 mar 2017, 17:23

 238  Uma
Annelies zegt zelf dat ze wel geslapen heeft maar niet in het bed.

Jaagt hiermee de anderen op stang volgens mij.
Gebruikersavatar

glashelder22 mar 2017, 21:33

 53
chicawah schreef:Door, als er al straftijd is opgelopen en niemand al heeft geslapen, zelf heel lang te gaan slapen (Davey)?
Dat is nogal moeilijk om bewust te doen, denk ik. Je slaapt immers 😉 't Is niet alsof je tijdens je slaap kan denken "ha ik slaap al anderhalf uur, nog eens een uurtje erbij doen zie."
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2017, 21:39

 8153
glashelder schreef:Dat is nogal moeilijk om bewust te doen, denk ik. Je slaapt immers 😉 't Is niet alsof je tijdens je slaap kan denken "ha ik slaap al anderhalf uur, nog eens een uurtje erbij doen zie."
Maar als je wat slaappillen geslikt hebt... 😉

Volgens mij is Davey niet de mol, maar eerlijkheidshalve moest ik hem toch ook vermelden 😃
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9