Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

jos.jansen13 mar 2017, 23:59

 328  Uma
Ik weet niet wat de rest hiervan vond maar ik vond het enorm opvallend dat de kandidaten (vooral Robin en Davey denk ik) zo pushte om Annelies te laten slapen (ipv bvb Eline). Dit geeft mij het gevoel dat ze "ja" geantwoord hebben en zo hun vraag juist probeerde te krijgen (kan natuurlijk ook andersom en dat ze daarom Eline eruit wilde houden).

Ik vraag me ook af of indien Annelies de mol is het antwoord "ja" zou zijn, ze heeft aan tafel namelijk zitten slapen wat in de caravan was.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 00:07

 3483  Uma
jos.jansen schreef:...
Ik vraag me ook af of indien Annelies de mol is het antwoord "ja" zou zijn, ze heeft aan tafel namelijk zitten slapen wat in de caravan was.
Ik had dezelfde bedenking en heb me zelfs afgevraagd waarom ze zelf niet voorgesteld heeft om te proberen te slapen toen het bij Robin niet lukte.
Wat ik ook een beetje tegenstrijdig vond is dat ze wel trachtte te lezen in die caravan, en het licht daar was absoluut niet geschikt voor iemand die een leesbril nodig heeft.
Gebruikersavatar

Molliarty14 mar 2017, 00:09

 157
Wat me VOORAL opviel was hoe graag ze zelf in die caravan wou blijven. Eline stelde voor eventjes te blijven, maar Omelies is snel om met dat idee korte mette te maken. Waarom? Dat mag Joost weten......
Gebruikersavatar

jos.jansen14 mar 2017, 00:12

 328  Uma
Molliarty schreef:Wat me VOORAL opviel was hoe graag ze zelf in die caravan wou blijven. Eline stelde voor eventjes te blijven, maar Omelies is snel om met dat idee korte mette te maken. Waarom? Dat mag Joost weten......

Beste plaats om deze opdracht te verpesten. Dus ofwel zit ze daar om te mollen (en is ze dus de mol) ofwel verdenkt ze Eline en wil ze voorkomen dat die kan mollen.
Gebruikersavatar

ONBEKEND14 mar 2017, 00:26

 
Omdat ze ja heeft geantwoord op de vraag en haar mol goed in de gaten wou houden of hij wel degelijk sliep.
Gebruikersavatar

eline.steenhaut14 mar 2017, 00:31

 4
Volgens mij was ze haar molboekje aan het invullen in de caravan. Misschien twijfelde ze en wilde ze alles nog eens goed overdenken voor de eliminatieronde?
Gebruikersavatar

Molliarty14 mar 2017, 00:33

 157
eline.steenhaut schreef:Volgens mij was ze haar molboekje aan het invullen in de caravan. Misschien twijfelde ze en wilde ze alles nog eens goed overdenken voor de eliminatieronde?
Maar de vragen waren toen al ingevuld..
Gebruikersavatar

Noptje14 mar 2017, 00:36

 181
Molliarty schreef:Wat me VOORAL opviel was hoe graag ze zelf in die caravan wou blijven. Eline stelde voor eventjes te blijven, maar Omelies is snel om met dat idee korte mette te maken. Waarom? Dat mag Joost weten......
Ik heb ook een oom die liever als Lies wordt aangesproken, is een vervelende situatie!
Gebruikersavatar

eline.steenhaut14 mar 2017, 00:44

 4
Ahja, ook weer waar van die vragen. Ik kan echt geen vat krijgen op Annelies, maar heb vaak het gevoel dat ze zichzelf verdacht probeert te maken door zich zo onwetend voor te doen. Want gaan de makers echt iemand laten deelnemen die bijna geen enkele proef aankan? Volgens mij zit er ook wel een tactiek achter haar passieve gedrag.
Gebruikersavatar

Molliarty14 mar 2017, 00:45

 157
Noptje schreef:Ik heb ook een oom die liever als Lies wordt aangesproken, is een vervelende situatie!
Waarom vervelend? Nonke Lies klinkt nog leuk! 😃
Gebruikersavatar

Noptje14 mar 2017, 01:10

 181
sandra.impe schreef:Omdat ze ja heeft geantwoord op de vraag en haar mol goed in de gaten wou houden of hij wel degelijk sliep.
Dat heeft ze dan erg goed gedaan... NOT!
Ze lag zelf te slapen toen Davey lag te slapen 😃
Behalve als ze natuurlijk 100% zeker is dat Robin de mol is, aangezien het dan (in functie van of haar mol geslapen heeft of niet in de caravan) niet uitmaakt voor haar of Davey al dan niet aan het slapen was. Voor het slagen van de proef was het echt niet zo slim. (Uiteindelijk heeft Davey wel de hele tijd geslapen, dus heeft het geen invloed gehad op de proef)

Het zal verzeker wel een erg moeilijke opdracht geweest zijn om in het midden van de nacht wakker te moeten blijven, terwijl je zelf zo min mogelijk lawaai mag maken. Ik zou zelf ook in slaap gevallen zijn denk ik.
Wat ik dan wel niet snap is dat Robin (als hij de mol niet zou zijn uiteraard) niet sneller gezegd heeft dat hij geen seconde geslapen heeft, alhoewel tegen dat Annelies hoorde dat hij op haar aan het roepen was... amai! 😃
Tegen dat ze dan nog doorheeft dat ze op de knop moet drukken, terwijl Robin het haar al 3x had gezegd...
Sommige van haar acties komen echt soms zo verdacht over, dat ik het er dan weer TE verdacht vind.
Gebruikersavatar

sherlock14 mar 2017, 01:38

 216
jos.jansen schreef:Beste plaats om deze opdracht te verpesten. Dus ofwel zit ze daar om te mollen (en is ze dus de mol) ofwel verdenkt ze Eline en wil ze voorkomen dat die kan mollen.
Het eerste deel is mogelijks juist, als ze De mol is. Maar dan is de vraag: waarom heeft ze Davey lustig twee uurtjes laten pitten? Als ze De mol niet is, dan kan ze eigenlijk iemand van de anderen verdenken, waaronder Eline. Maar dat weten we niet met zekerheid. Ik denk dat ze vooral controle wilde over wie daar nu precies zou slapen. Of niet.

In elk geval lag dit er, zoals zo vaak bij Annelies, weer vingerdik op.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9