Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Kobe19 mar 2017, 08:20

 429
Holmes schreef:En de rode "L" op de bestelwagen bij de museumproef : Laundry Giant ?
Dacht ik ook aan 😃
Gebruikersavatar

Jay-Lo19 mar 2017, 08:21

 1690  Sven
sandra.impe schreef:En dat is? Uit welke proef, hoe en aan wie?
Rood aan Robin, dat is hier al uitgebreid aan bod gekomen
Rood aan Davey: rode boekje, Van Rode, Rode jas .
Rood bij Annelies: Rood van Marco Borsato, eerste playlistsong in deze reeks is van Annelies, Marco Borsato: ik leef niet meer voor jou.
Gebruikersavatar

Jay-Lo19 mar 2017, 08:24

 1690  Sven
Holmes schreef:En de rode "L" op de bestelwagen bij de museumproef : Laundry Giant ?
Misschien moet ze in een volgende aflevering de was doen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo19 mar 2017, 08:30

 1690  Sven
Moldedju schreef:Ok, ik kon er niet van slapen.
En ja, ik denk dat dit er helemaal op zit, dus achter een gemeende spoiler. Maar het kan natuurlijk best zijn dat jullie daar anders over denken. Laat ons zeggen dat de kans op toeval in mijn ogen echt wel echt klein wordt.
Hahaha, super gevonden. Ik hoop dat je ondertussen toch de slaap kan vatten.
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2017, 08:39

 2204
Moldedju schreef:Maar het kan natuurlijk best zijn dat jullie daar anders over denken. Laat ons zeggen dat de kans op toeval in mijn ogen echt wel echt klein wordt.
Blijft knap gevonden, maar ik blijf er inderdaad anders over denken. 😉


Een eenvoudige test voor 'gouden tips': beeldt je in dat ze dit in de laatste aflevering moeten uitleggen en wat dan de reactie zou zijn van de gemiddelde kijker (dus niet zo'n 'dikke zot' van hier op 't forum :mrgreen: ).

In deze test faalt de theorie (voor mij). 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mar 2017, 09:40

 3483  Uma
Moldedju schreef:Ok, ik kon er niet van slapen.
En ja, ik denk dat dit er helemaal op zit, dus achter een gemeende spoiler. Maar het kan natuurlijk best zijn dat jullie daar anders over denken. Laat ons zeggen dat de kans op toeval in mijn ogen echt wel echt klein wordt. ...
Ik vind het een mooie theorie, duidelijk (en dat is belangrijk) maar toch hier en daar wat ver gezocht.
Maar ik blijf meer in de Robin piste (of tunnel) geloven.
Gebruikersavatar

Holmes19 mar 2017, 10:33

 395
Jay-Lo schreef:Misschien moet ze in een volgende aflevering de was doen.
Men is hier toch op zoek naar een opvallende "L" ?
De firmanaam "Laundry Giant" (met rode "L" (en "G")) is blijkbaar fictief en in die bestelwagen zaten wel maar 2 personen waarvan er 1 al naar huis is... dus wie blijft er over ? 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo19 mar 2017, 10:34

 1690  Sven
Holmes schreef:Men is hier toch op zoek naar een opvallende "L" ?
De firmanaam "Laundry Giant" (met rode "L" (en "G")) is blijkbaar fictief en in die bestelwagen zaten wel maar 2 personen waarvan er 1 al naar huis is... dus wie blijft er over ? 😉
Dat had ik over het hoofd gezien, helemaal waar.
Gebruikersavatar

Moldedju19 mar 2017, 12:07

 507  Yens
Holmes schreef:Men is hier toch op zoek naar een opvallende "L" ?
De firmanaam "Laundry Giant" (met rode "L" (en "G")) is blijkbaar fictief en in die bestelwagen zaten wel maar 2 personen waarvan er 1 al naar huis is... dus wie blijft er over ? 😉
Goed gevonden! Zou kunnen want ze is zeker opvallend. Bovendien, als de kandidaten voor het busje staan en Gilles de opdracht uitlegt staat de deur van het busje eerst dicht, dan open en dan terug dicht. Dit is echt op zijn minst zeer raar gemonteerd.

En als het busje open staat zie je plots alleen Giant staan. Opvallend en lijkt doelbewust gemaakt te zijn.

Dit zou de derde hint kunnen zijn. De L van MOL.
Ze staan namelijk voor het prehistorische museum. De Giant in het museum is de dinosaurus.
En waar speelt ons stripverhaal zich af? In het prehistorische tijdperk. En welke dieren spelen dus een rol in de strip: dinosaurussen.... En wie zat er te "slapen" in het busje en was moe? En wie wordt er in het stripverhaal uit haar slaap gewekt door te blazen op de pijp? Jawel. ...
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo19 mar 2017, 12:08

 129
In deze test faalt de theorie (voor mij).
door Frolva

Ben blij dat nog een andere mogelijkheid gevonden is in de stripverhalen maar wat Frolva aanhaalt is inderdaad en spijtig genoeg de zwakke plek van deze theorie. Maar heel goed gevonden; het verhaal met de mergpijp wijst voor mij op een vrouw.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 12:20

 8153
Holmes schreef:Men is hier toch op zoek naar een opvallende "L" ?
De firmanaam "Laundry Giant" (met rode "L" (en "G")) is blijkbaar fictief en in die bestelwagen zaten wel maar 2 personen waarvan er 1 al naar huis is... dus wie blijft er over ? 😉
De G? 😉
Gebruikersavatar

beagle19 mar 2017, 12:32

 77
Moldedju schreef:Ok, ik kon er niet van slapen.
En ja, ik denk dat dit er helemaal op zit, dus achter een gemeende spoiler. Maar het kan natuurlijk best zijn dat jullie daar anders over denken. Laat ons zeggen dat de kans op toeval in mijn ogen echt wel echt klein wordt.
SPOILER


SPOILER
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9