Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

rolhad19 mar 2017, 14:38

 434
Frolva schreef: Een eenvoudige test voor 'gouden tips': beeldt je in dat ze dit in de laatste aflevering moeten uitleggen en wat dan de reactie zou zijn van de gemiddelde kijker (dus niet zo'n 'dikke zot' van hier op 't forum :mrgreen: ).

In deze test faalt de theorie (voor mij). 😉
Idd! Wat een puzzel om uit te leggen (imo)..
Er zou iemand een keer is een overzicht moeten maken van alle hints van vorige edities om te vergelijken hoe ver ze kunnen gaan met hints.

Opzich wel leuke dingen in de theorie!
Maar dat is ook het geval voor wat andere voor de andere kandidaten vinden.
Laatst gewijzigd door rolhad op 19 mar 2017, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

beagle19 mar 2017, 14:41

 77
Moldedju schreef:
SPOILER
SPOILER
Gebruikersavatar

wim.geuens19 mar 2017, 14:45

 57  Uma
Alle hints hier zien er allemaal heel leuk uit, al zou ik met het resultaat persoonlijk niet blij zijn (gezien de acties van de Mol).
We zullen maandag afwachten en zien wat dat brengt.
Na het herbekijken van de eerste aflevering worden de hints en tips ook duidelijk die hier op het forum gepost zijn.
Gebruikersavatar

Moldedju19 mar 2017, 15:06

 507  Yens
beagle schreef:
SPOILER
SPOILER
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 16:38

 8153
@ moldedju
@ beagle

Prachtige vondst! Lijkt te kloppen en is niet zo ingewikkeld en vergezocht als veel andere theorieën. Als jullie het nu ook nog kunnen linken aan "rood", dan zou het helemaal top zijn.

Een kleine bedenking bij jullie theorie zet ik even in een spoiler
SPOILER
Gebruikersavatar

Moldedju19 mar 2017, 16:54

 507  Yens
chicawah schreef:@ moldedju
@ beagle

Prachtige vondst! Lijkt te kloppen en is niet zo ingewikkeld en vergezocht als veel andere theorieën. Als jullie het nu ook nog kunnen linken aan "rood", dan zou het helemaal top zijn.

Een kleine bedenking bij jullie theorie zet ik even in een spoiler
SPOILER
SPOILER
Gebruikersavatar

sherlock19 mar 2017, 16:56

 216
chicawah schreef:@ moldedju
@ beagle

Prachtige vondst! Lijkt te kloppen en is niet zo ingewikkeld en vergezocht als veel andere theorieën. Als jullie het nu ook nog kunnen linken aan "rood", dan zou het helemaal top zijn.

Een kleine bedenking bij jullie theorie zet ik even in een spoiler
SPOILER
Dit is de magie van montage en mise-en-scène, beste Chicawah 😉

De enige keer dat we te horen krijgen dat iemand Annelies "Moeke" noemt is van Annelies zelf! In dat allereerste hutje als ze aankomen in Zuid-Afrika, zegt ze dat tegen de camera, ALLEEN! Voor de rest hoor je niemand dat zeggen. Dat betekent dus dat ze hier perfect als mol die hint kon hebben gegeven aan de kijkers.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 17:00

 8153
Moldedju schreef:
SPOILER
SPOILER
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 17:01

 8153
sherlock schreef:Dit is de magie van montage en mise-en-scène, beste Chicawah 😉

De enige keer dat we te horen krijgen dat iemand Annelies "Moeke" noemt is van Annelies zelf! In dat allereerste hutje als ze aankomen in Zuid-Afrika, zegt ze dat tegen de camera, ALLEEN! Voor de rest hoor je niemand dat zeggen. Dat betekent dus dat ze hier perfect als mol die hint kon hebben gegeven aan de kijkers.
Juist! Moldedju zei het mij ook, net op het moment dat mijne frank viel.
Gebruikersavatar

ONBEKEND19 mar 2017, 17:10

 
Heel goed gevonden allemaal, hoedje af 🙂
Gebruikersavatar

sherlock19 mar 2017, 17:30

 216
rolhad schreef:Idd! Wat een puzzel om uit te leggen (imo)..
Er zou iemand een keer is een overzicht moeten maken van alle hints van vorige edities om te vergelijken hoe ver ze kunnen gaan met hints.

Opzich wel leuke dingen in de theorie!
Maar dat is ook het geval voor wat andere voor de andere kandidaten vinden.
Helemaal eens met mijn mede-molloten hier. Stel je eens voor dat ze in de laatste aflevering stripcovers er moeten bijsleuren en dan echt enkele individuele platen om uit te leggen hoe dit in elkaar zit. Lijkt me heel straf hoor...
Gebruikersavatar

Curio19 mar 2017, 17:36

 53
sherlock schreef:Dit is de magie van montage en mise-en-scène, beste Chicawah 😉

De enige keer dat we te horen krijgen dat iemand Annelies "Moeke" noemt is van Annelies zelf! In dat allereerste hutje als ze aankomen in Zuid-Afrika, zegt ze dat tegen de camera, ALLEEN! Voor de rest hoor je niemand dat zeggen. Dat betekent dus dat ze hier perfect als mol die hint kon hebben gegeven aan de kijkers.
Ik heb Sam dat ook horen zeggen tegen haar in één van de extra filmpjes, denk ik...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9