Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

annick.neskens20 mar 2017, 14:57

 128
Horen jullie het ook?

En wanneer je beelden stopt in de buurt van maandag, krijg je daar vreemde lettercombinaties waaronder
mf
maas
maann
maandat
2j
20.v

Helaas heb ik geen speciaal programma om het beeld shot voor shot stop te zetten.
Wie wel?
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 15:28

 3483  Uma
annick.neskens schreef:Horen jullie het ook?

En wanneer je beelden stopt in de buurt van maandag, krijg je daar vreemde lettercombinaties waaronder
mf
maas
maann
maandat
2j
20.v

Helaas heb ik geen speciaal programma om het beeld shot voor shot stop te zetten.
Wie wel?
Wedden dat dat eindigt op maandag 20 maart 20:35.
En ik durf zelf ste voorspellen dat het volgende week op net hetzelfde eindigt, behalve de eerste 0 die vervangen zal worden door een 7.

Niks zoeken achter die scrolling letters en cijfers. Dat is al jaren zo en komt voor in vele aftellers van Vier.
Gebruikersavatar

annick.neskens20 mar 2017, 17:05

 128
ex-molinator schreef:Wedden dat dat eindigt op maandag 20 maart 20:35.
En ik durf zelf ste voorspellen dat het volgende week op net hetzelfde eindigt, behalve de eerste 0 die vervangen zal worden door een 7.

Niks zoeken achter die scrolling letters en cijfers. Dat is al jaren zo en komt voor in vele aftellers van Vier.

Misschien niet maar dan blijft er nog de MAANZIN i.p.v. de waanzin van de mol ... en horen doe ik nog goed hoor!
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 17:14

 
En wanneer moeten we dat horen, op welke tijd?
Gebruikersavatar

annick.neskens20 mar 2017, 18:44

 128
sandra.impe schreef:En wanneer moeten we dat horen, op welke tijd?

Filmpje 'Wie mist op een haar na de finale?' met onderschrift: Al 7 kandidaten verloren zich in de waanzin van de mol. 4 deelnemers zetten de zoektocht verder!

tijd 00:03
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 18:50

 
Euhm, ik hoor toch echt wel waanzin hoor :?
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 18:51

 2204
Wel grappig dat in dit filmpje off-screen wordt gezegd: "Een zoektocht met zekerheden" waarop Annelies dan zegt: "'k Heb een spier verrokken". :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 18:51

 8153
sandra.impe schreef:Euhm, ik hoor toch echt wel waanzin hoor :?

😂
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 18:53

 
chicawah schreef:😂
Oke dat klonk verkeerd 😛
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 19:01

 3483  Uma
Frolva schreef:Wel grappig dat in dit filmpje off-screen wordt gezegd: "Een zoektocht met zekerheden" waarop Annelies dan zegt: "'k Heb een spier verrokken". :mrgreen:
verrekken, verrekte, verrekt
die verrekte Annelies toch 😉
Gebruikersavatar

weyns196020 mar 2017, 20:00

 426
Frolva schreef:Wel grappig dat in dit filmpje off-screen wordt gezegd: "Een zoektocht met zekerheden" waarop Annelies dan zegt: "'k Heb een spier verrokken". :mrgreen:
Een leerkracht zou toch de correcte vervoeging mogen kennen... Mijn gedacht, he. 😛
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 20:10

 2204
ex-molinator schreef:verrekken, verrekte, verrekt
In 't Antwerps is 'verrokken' juist. :king:

In de ondertitels staat 'verrekt'. :mrgreen: