Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

johan.maes21 mar 2017, 09:31

 153  Sven
Davey en Eline reageren beiden heel emotioneel terwijl Annelies er doodkalm bij blijft. Ook bij het groene scherm van Davey is zij de enige die even naar Davey kijkt, de andere twee staren zenuwachtig voor zich uit. Toch wel een zeer opvallend verschil en momenten als deze lijken me ook heel moeilijk te acteren voor een mol.
Gebruikersavatar

robin.swartelé21 mar 2017, 10:42

 14
Ik ben akkoord en ik volg je ook in het gevoel dat Annelies de mol van dienst is.

Bij de eliminatie van Marzena toen de persoon met de laagste score niet naar huis ging en iedereen Annelies dan maar had aangeduid met de laagste score en ze blijkbaar niet de laagste en niet de tweede laagste score had, terwjil ze heel nerveus werd, gingen er bij mij alarmbellen af.
Dan zie je in andere eliminaties dat ze er inderdaad maar weinig emotioneel bij zit.
Ze lijkt mij heel gemakkelijk te kunnen switchen (belangrijke moleigenschap)
Ook met die opdracht gisteren toen ze moest liegen, gewoon staalhard.

Eline lijkt mij te emotioneel voor de mol en Davey speelt het spel gewoon heerlijk goed en zou voor mij een mooie winnaar zijn (tenzij we uiteraard op het verkeerde been zijn gezet door de Mol).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 10:48

 8153
robin.swartelé schreef: Ook met die opdracht gisteren toen ze moest liegen, gewoon staalhard.
Waarover heb je het???
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 10:49

 8153
robin.swartelé schreef: Bij de eliminatie van Marzena toen de persoon met de laagste score niet naar huis ging en iedereen Annelies dan maar had aangeduid met de laagste score en ze blijkbaar niet de laagste en niet de tweede laagste score had, terwjil ze heel nerveus werd, gingen er bij mij alarmbellen af.
Ze heeft toen ze beschuldigd werd het rode scherm te hebben ook eens héél even triomfantelijk gekeken.
Gebruikersavatar

robin.swartelé21 mar 2017, 11:26

 14
Over het liegen of de waarheid moeten spreken vond ik dat ze gewoon staalhard daar kwam zitten, emotieloos en gewoon de pasvragen binnen hengelde. Ik vond dat de andere kandidaten in lijn bleven met hun persoonlijkheid doorheen het hele programma, maar dat die kant van Annelies we nog niet echt op deze manier in beeld hebben gekregen.

Inderdaad dat lachje. Dat leek mij ook zo een opzettelijk nerveus lachje. Ik had echt het gevoel dat ze daar iedereen gewoon goed liggen had en ze 'gefoefeld' heeft.

Nu eerlijk gezegd zit ik niet diep in de Anneliestunnel (heb dat voorgehad met Sam en is mij niet goed bekomen), maar ik vind haar sterk wisselende gedrag zeer opvallend.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 11:30

 8153
robin.swartelé schreef:Over het liegen of de waarheid moeten spreken vond ik dat ze gewoon staalhard daar kwam zitten, emotieloos en gewoon de pasvragen binnen hengelde. Ik vond dat de andere kandidaten in lijn bleven met hun persoonlijkheid doorheen het hele programma, maar dat die kant van Annelies we nog niet echt op deze manier in beeld hebben gekregen.

Inderdaad dat lachje. Dat leek mij ook zo een opzettelijk nerveus lachje. Ik had echt het gevoel dat ze daar iedereen gewoon goed liggen had en ze 'gefoefeld' heeft.

Nu eerlijk gezegd zit ik niet diep in de Anneliestunnel (heb dat voorgehad met Sam en is mij niet goed bekomen), maar ik vind haar sterk wisselende gedrag zeer opvallend.
Ik dacht wel dat je het over deze proef had, maar Annelies zat niet te liegen!
Gebruikersavatar

robin.swartelé21 mar 2017, 11:43

 14
Ik heb mij inderdaad verkeerd uitgedrukt, want ze zit niet te liegen. Daar heb je volledig gelijk in.
Of ze nu aan het liegen was of niet, daar was ik volledig van afgeleid omdat ik vooral helemaal verbaasd was door de manier waarop zij plots het verhaal vertelde (staalhard, emotieloos,...).
Ik vond het echt fascinerend om te zien hoe zij plots 'acteerde' (maar uiteraard de waarheid sprak).

Ik herinner mij nog vorig jaar toen Gilles van een heel aangename jongen bij die pasvragen die ze mochten gaan kiezen plots veranderde in iemand totaal anders en ik weet dat je beide proeven zeker niet met elkaar kunt vergelijken, maar het is iets dat ik op mijn Annelieslijstje toch heb aangekruist, switch in de persoonlijkheid (terwijl ik dat bij de andere kandidaten toch wel wat minder heb of toch zeker niet zo opvallend).
Gebruikersavatar

glashelder21 mar 2017, 11:45

 53
Annelies kan inderdaad soms heel hard, koel en berekenend overkomen. Ik vind haar een beetje eng, soms 😛
Gebruikersavatar

Noptje21 mar 2017, 11:48

 181
Wat me dan ook weer tegenstrijdig lijkt met het feit dat Annelies de mol zou zijn is:
Aangezien er daar 4 mensen zijn die Annelies verdenken van het rode scherm gekregen te hebben (aflevering 3 of 4?), dan wil dat toch zeggen dat niemand op dat moment bijna Annelies verdenkt van mol zijn? Want als ze Annelies als mol zien, dan weten ze toch uiteraard ook dat ze nooit een rood scherm zou hebben?
Dit is uiteraard al wel enkele afleveringen terug, en dan was ze misschien minder verdacht in de groep dan dat ze nu is, maar het viel me gewoon op.
Gebruikersavatar

johan.maes21 mar 2017, 16:12

 153  Sven
Noptje schreef: Dit is uiteraard al wel enkele afleveringen terug, en dan was ze misschien minder verdacht in de groep dan dat ze nu is, maar het viel me gewoon op.
Yep. Robin wist het pas zeker in aflevering 7, ik neem aan dat Hans volledig fout zat aangezien hij heeft ingezet op 1 persoon, Sam was nog aan het spreiden en Bertrand, tja, die had wrs het rode scherm in de aflevering waar Marzena eruit ging.