Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

geertn44428 mar 2017, 22:26

 236
Ik mis er hier toch nog een paar:

[1] De nummerplaat 1-ZZA-431 betekent -als Eline de mol is - ZZA = Zone Zuid Anderlecht, 431 = politiecode voor "assistentie van collega gevraagd"
Anders heb ik er ook geen verklaring voor.

[2] Maar -de- hint naar Eline vind ik nog altijd in de woordpuzzel. Dit heeft voor mij de doorslag gegeven (toen mijn eerste keuze Robin afgevallen was). In de woordpuzzel kon je op de tweede lijn vinden "is de mol" en VOOR deze woorden (eerste lijn) paste alleen de naam "Eline", dus "Eline is de mol". Dit werkte alleen voor Eline en geen enkele andere naam.

[3] Op de elektro-proef stonden er twee woorden naast elkaar "pak" "mol". Dus de mol moest hier aanwezig zijn (Robin/Annelies/Eline). Op basis hiervan heb ik Davey uitgesloten.

[4] "De auto-koffer of nummerplaat van Robin" hint was duidelijk fout.

[5] De domme "Oostkantons" hint was dus wel echt . Wie had dat gedacht ?

[6] ook de QR code hint was dus wel echt.

Ik ben echt benieuwd welke hints we nog allemaal gemist hebben, want ik ben er zeker van dat er nog inzaten, die niemand gezien heeft. Kan niet wachten tot volgende week....
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2017, 22:36

 3483  Uma
geertn444 schreef:I[1] De nummerplaat 1-ZZA-431 betekent -als Eline de mol is - ZZA = Zone Zuid Anderlecht, 431 = politiecode voor "assistentie van collega gevraagd"
Ik sluit niet uit dat dit een hint was.
geertn444 schreef:[2] Maar -de- hint naar Eline vind ik nog altijd in de woordpuzzel. Dit heeft voor mij de doorslag gegeven (toen mijn eerste keuze Robin afgevallen was). In de woordpuzzel kon je op de tweede lijn vinden "is de mol" en VOOR deze woorden (eerste lijn) paste alleen de naam "Eline", dus "Eline is de mol". Dit werkte alleen voor Eline en geen enkele andere naam.
Volgens mij is dit dus ook echt een hint maar ik was die helemaal vergeten anders zou ik wellicht Eline opnieuw als verdacht beschouwd hebben.
Gebruikersavatar

Moldedju28 mar 2017, 22:36

 507  Yens
chicawah schreef:Of doodgewoon Roos.
Please, daar heb ik al eens een theorie rond gebouwd 😲
De naam van de Roos.
Maar de malle mergpijp was toch beter!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 22:37

 8153
geertn444 schreef:Ik mis er hier toch nog een paar:

[1] De nummerplaat 1-ZZA-431 betekent -als Eline de mol is - ZZA = Zone Zuid Anderlecht, 431 = politiecode voor "assistentie van collega gevraagd"
Anders heb ik er ook geen verklaring voor.

[2] Maar -de- hint naar Eline vind ik nog altijd in de woordpuzzel. Dit heeft voor mij de doorslag gegeven (toen mijn eerste keuze Robin afgevallen was). In de woordpuzzel kon je op de tweede lijn vinden "is de mol" en VOOR deze woorden (eerste lijn) paste alleen de naam "Eline", dus "Eline is de mol". Dit werkte alleen voor Eline en geen enkele andere naam.

[3] Op de elektro-proef stonden er twee woorden naast elkaar "pak" "mol". Dus de mol moest hier aanwezig zijn (Robin/Annelies/Eline). Op basis hiervan heb ik Davey uitgesloten.

[4] "De auto-koffer of nummerplaat van Robin" hint was duidelijk fout.

[5] De domme "Oostkantons" hint was dus wel echt . Wie had dat gedacht ?

[6] ook ...
Ik ben heel benieuwd naar de nummerplaat.
De woordpuzzel vond ik een flauwe.
Ik ben er altijd zeker van geweest dat de mol bij de elektroproef zat. Het is dus toch Eline geweest die het blad met "afspraak" bovenaan gelegd heeft.
De Oostkantons waren een fout antwoord maar geen hint volgens mij.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7