Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Greenapples27 mar 2017, 14:30

 11
Ik weet niet of het al gepost is of niet, de zoekopdracht gaf geen resultaat.

In de opdracht tijdens de golf zijn de kandidaten op zoek naar een café onder de toren op 28km van Antwerpen en 91 km van Brugge.De makers laten tijdens de aflevering een kaartje zien met twee snijdende cirkels zien. Dit geeft twee snijpunten. Eén met het juiste café en één die uitkomt, mits een kleine foutenmarge op café onder de toren in Sint-Katelijne-Waver. De gemeente waar Onze-Lieve-Vrouw Waver een deelgemeente van is. En wie woont daar?

Juist Davey...

Al blijf ik bij Eline als Mol
Gebruikersavatar

pieter.debonte27 mar 2017, 15:14

 19
Dit hoort in de categorie échte tips.

edit: alleen klopt het niet denk ik.
Afstand tot stadhuis Brugge is ~95km
En tot Antwerpen is het ~21km
Laatst gewijzigd door pieter.debonte op 27 mar 2017, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2017, 15:18

 2204
Greenapples schreef:Ik weet niet of het al gepost is of niet, de zoekopdracht gaf geen resultaat.

In de opdracht tijdens de golf zijn de kandidaten op zoek naar een café onder de toren op 28km van Antwerpen en 91 km van Brugge.De makers laten tijdens de aflevering een kaartje zien met twee snijdende cirkels zien. Dit geeft twee snijpunten. Eén met het juiste café en één die uitkomt, mits een kleine foutenmarge op café onder de toren in Sint-Katelijne-Waver. De gemeente waar Onze-Lieve-Vrouw Waver een deelgemeente van is. En wie woont daar?

Juist Davey...

Al blijf ik bij Eline als Mol
Dat een van de twee snijpunten in Sint-Katelijne-Waver uitkomt is deels toeval, omdat Hans de stadhuizen van Antwerpen en Brugge herkende. Indien hij (ik zeg maar wat) Antwerpen en Sint-Niklaas had herkend was het tweede snijpunt elders geweest. 😉
Gebruikersavatar

Greenapples27 mar 2017, 16:09

 11
Frolva schreef:Dat een van de twee snijpunten in Sint-Katelijne-Waver uitkomt is deels toeval, omdat Hans de stadhuizen van Antwerpen en Brugge herkende. Indien hij (ik zeg maar wat) Antwerpen en Sint-Niklaas had herkend was het tweede snijpunt elders geweest. 😉
Volledig mee eens. Alleen de makers kozen niet voor twee cirkels met Antwerpen en Sint-Niklaas, maar wel die met Brugge en Antwerpen. (Akkoord de twee cirkels die Hans heeft gekozen). Het deed me denken aan de laatste aflevering van Seizoen 3 van de Mol. Daar komt hetzelfde concept aan bod.

Waarschijnlijk is het niks, zeker omdat Eline de Mol is :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2017, 16:11

 2204
Greenapples schreef:VWaarschijnlijk is het niks, zeker omdat Annelies de Mol is :mrgreen:
Volledig mee eens. 😉

:mrgreen:
Gebruikersavatar

Greenapples27 mar 2017, 16:17

 11
pieter.debonte schreef:Dit hoort in de categorie échte tips.

edit: alleen klopt het niet denk ik.
Afstand tot stadhuis Brugge is ~95km
En tot Antwerpen is het ~21km
Inderdaad ik heb het verkeerd ingegeven in google. Mijn vergissing.
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 18:37

 3483  Uma
Frolva schreef:Volledig mee eens. 😉

:mrgreen:
I saw what you did! 😎