Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

oldgrumpy27 mar 2017, 20:55

 88
tja, het is nu wel duidelijk zeker: Annelies dus toch de mol

Ze heeft express foutief woord geleerd aan de kinderen.Feit dat de kinderen ongever hetzelfde zeggen bevestigd dit


Voor mij een teleurstellende mol
Gebruikersavatar

daniel.bauwens27 mar 2017, 20:58

 63
oldgrumpy schreef:tja, het is nu wel duidelijk zeker: Annelies dus toch de mol

Ze heeft express foutief woord geleerd aan de kinderen.Feit dat de kinderen ongever hetzelfde zeggen bevestigd dit


Voor mij een teleurstellende mol
NIET SPOILEN! :cry:

Ik ben het aan het opnemen en ga straks kijken ;--;
Gebruikersavatar

oldgrumpy27 mar 2017, 20:59

 88
daniel.bauwens schreef:NIET SPOILEN! :cry:

Ik ben het aan het opnemen en ga straks kijken ;--;
oei dan zou je beter dit forum niet volgen denk ik 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 21:03

 3483  Uma
oldgrumpy schreef:tja, het is nu wel duidelijk zeker: Annelies dus toch de mol

Ze heeft express foutief woord geleerd aan de kinderen.Feit dat de kinderen ongever hetzelfde zeggen bevestigd dit


Voor mij een teleurstellende mol
Volgens mij heeft ze het woord wel correct aan de kinderen geleerd.
Echter, als leerkracht (Nederlands) moet je wel een taalgevoel hebben. En het zou me niet verwonderen mocht het woord voor kaart in Tswana (mpepe of zoiets dus) afgeleid zijn van het Engels (ik denk dat "kaart" als dusdanig niet bestond in Tswana). Het eerste wat ik zou doen is de lijst aflopen en kijken welke woorden ik makkelijk kan associëren: en de klank "mêp" doet me sterk denken aan map (Engels). Vanaf nu vergeet ik dat woord nooit meer.
Dat is volgens mij een mollenstreek.
Gebruikersavatar

daniel.bauwens27 mar 2017, 22:35

 63
oldgrumpy schreef:tja, het is nu wel duidelijk zeker: Annelies dus toch de mol

Ze heeft express foutief woord geleerd aan de kinderen.Feit dat de kinderen ongever hetzelfde zeggen bevestigd dit


Voor mij een teleurstellende mol
Je hebt het fout! En ik ben zo blij 😂
Gebruikersavatar

johan.maes28 mar 2017, 09:38

 153  Sven
Voor mij was Eline zeker niet de mol na deze proef. Waarom heeft ze hier niet gesaboteerd? Ik ga de laatste aflevering afwachten om een oordeel te vellen over Eline als mol maar ik voel me toch al een beetje bekocht.
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2017, 09:45

 2204
johan.maes schreef:Voor mij was Eline zeker niet de mol na deze proef. Waarom heeft ze hier niet gesaboteerd? Ik ga de laatste aflevering afwachten om een oordeel te vellen over Eline als mol maar ik voel me toch al een beetje bekocht.
Dat begrijp ik ook niet zo goed.

De kindjes hadden een rekenfout gemaakt; dan moet je die als mol toch niet gaan rechtzetten om alsnog tot een juist antwoord te komen?

Nee, dan deed Annelies het veel beter (als mol). :mrgreen:
Gebruikersavatar

jos.jansen28 mar 2017, 09:54

 328  Uma
johan.maes schreef:Voor mij was Eline zeker niet de mol na deze proef. Waarom heeft ze hier niet gesaboteerd? Ik ga de laatste aflevering afwachten om een oordeel te vellen over Eline als mol maar ik voel me toch al een beetje bekocht.
Ik vermoed dat de productie gezegt heeft dat ze zich vol mocht smijten deze aflevering omdat beide spelers haar ontmaskerd hadden en de pot aan de lage kant was.
Gebruikersavatar

Klopgeest28 mar 2017, 10:13

 8
Daarnaast wisten ze wel niets over die neushoorn en was het 50% kans dat ze het bij het rechte eind hadden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 10:37

 8153
johan.maes schreef:Voor mij was Eline zeker niet de mol na deze proef. Waarom heeft ze hier niet gesaboteerd? Ik ga de laatste aflevering afwachten om een oordeel te vellen over Eline als mol maar ik voel me toch al een beetje bekocht.
Het feit dat je er compleet naast zit (net als ik en veel anderen) bewijst toch hoe knap de makers alles in beeld brengen?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 10:38

 8153
Frolva schreef:Dat begrijp ik ook niet zo goed.

De kindjes hadden een rekenfout gemaakt; dan moet je die als mol toch niet gaan rechtzetten om alsnog tot een juist antwoord te komen?

Nee, dan deed Annelies het veel beter (als mol). :mrgreen:
Zou het niet gewoon kunnen dat Eline tijdens de laatste aflevering haar best deed/ haar best mocht doen om de groepspot wat aan te dikken?

Oeps, iemand anders was me voor.
Gebruikersavatar

johan.maes28 mar 2017, 10:58

 153  Sven
chicawah schreef:Het feit dat je er compleet naast zit (net als ik en veel anderen) bewijst toch hoe knap de makers alles in beeld brengen?
Of niet in beeld...maar dat is hier toch niet de kwestie? Sorry, maar een mol is een mol. Waarom zou die plots de groepspot moeten aandikken in de laatste aflevering?

Dat de andere proeven geslaagd zijn kan ik nog inkomen, dat had ze niet volledig in de hand. Maar deze? Meh. En dat de andere twee al wisten dat ze de mol was is geen argument, dan kan ze net wel onbezorgd saboteren.