Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Robin Justé29 mar 2017, 15:26

Deelnemer  2
Dag mol-fanaten, molloten, lieve mensen.

Na 8 weken stiekem lezen en genieten van jullie berichten wil ik toch ook wel eens een berichtje posten. Het was een écht voorrecht om deel uit te maken van de mol 2017.

Totaal van de kaart toen ik een telefoontje kreeg dat ik geselecteerd was. Met een klein hartje vertrokken in het holst van de nacht. Maar met een gigantisch zware bagage vol herinneringen terug naar huis moeten keren na het rode scherm. De weken die erop volgenden waren moeilijk, zeer moeilijk om die super ervaringen niet te mogen delen.

Geloof me, het was nog 100x beter als jullie te zien krijgen op het scherm.
Je zit vast met 10 mensen die je nog nooit gezien of gehoord hebt, met (bijna) allemaal hetzelfde doel. Het doet iets met een mens. Je wordt op een dag 16x van links naar rechts, van boven naar onder geslingerd. Je gedachten gaan van hot naar her. Je gaat steeds een stap verder dan je eigenlijk zou willen. Die 10 andere mensen pushen je gewoon zover, schatten zijn het, zelfs Eline! 😃
Een mindfuck van de eerste tot de laatste seconde. De onwetendheid, het verraad, de spelletjes, je medekandidaten, de crew, de omgeving,... alles maakt het zo speciaal.

Zelf heb ik de voorbije edities steeds met veel bewondering bekeken. Me steeds afgevraagd hoe het zou zijn om daar zelf in rond te lopen. Wat ben ik blij dat ik de ervaring heb mogen delen met zo'n 10 andere prachtige mensen!! Nooit gedacht dat het zo ging zijn, in de verste verte niet. Het overtreft alles.
Om dan alle afleveringen terug te zien, zo heavy! Je weet wat er gaat gebeuren en toch heb je totaal geen idee wat er het scherm gaat halen. Geloof me, er wordt veel, zeer veel opgenomen en weinig, zeer weinig uitgezonden 🙂

Om na elke aflevering jullie bedenkingen, theorieën, verslagen en strategieën te lezen. Ik vond het kei neig! Echt tof. Heb soms zo moeten lachen. Waar jullie het halen, zalig!!!
Denk wel dat elke kandidaat hier wel eens komen lezen is wat jullie over hen schreven. Het is plezant!

Ik ben maandag in Kinepolis jullie moderator tegen gekomen en heb hem ook persoonlijk bedankt dat hij hier zo'n forum aanbiedt. Zeer fijne gast! Merci.

Schrijf jullie zeker in voor volgend seizoen, niet twijfelen, doen! Je zal het je niet beklagen!!

Vele groeten
Robin


[ external image ]
Gebruikersavatar

ex-molinator29 mar 2017, 15:31

 3483  Uma
Damn it, Robin, waarom kon jij de mol niet zijn. 😉

BTW welkom op het forum waarop jullie allemaal tot en met doorgelicht zijn. Ik heb door jou in ieder geval een voor mij voorheen onbekende vloek geleerd: kut mé peren. Het gebruik daarvan leverde al meteen een blauw oog op, waarvoor dank 😎
Gebruikersavatar

Kobe29 mar 2017, 15:32

 429
Fantastisch! Ik vond je echt geweldig op tv! Ik dacht écht dat jij de mol ging zijn, niet dus blijkbaar :roll: Maar toch super gespeeld, een dikke proficiat. Voor mij had je zeker mogen winnen!:D Hopelijk kan ik ooit ook meedoen met de mol, ik zou het super tof vinden (daarom ook stiekem jaloers 😉 ).
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2017, 15:37

 3547  Sven
Robin, welkom op dit forum!! 😃
Hopla, het seizoen is nog maar afgelopen, daar is de eerste kandidaat 😉
Gebruikersavatar

natalja.oo29 mar 2017, 15:44

 1
Wat ongelooflijk leuk om Robins bericht hier te lezen!
Ik post speciaal hier voor het eerst om te zeggen dat we ook in Nederland ENORM hebben genoten van weer een fenomenaal Mol op Vier seizoen. Op ons eigen forumpje (http://www.wieisdemol.com/demol/) hebben we ook ontzettend van jou genoten Robin, je fanatisme was heerlijk om te zien. Chapeau voor weer zo'n mooi seizoen, en chapeau voor Eline, want ik zat er finaal naast met Davey 🙂
Gebruikersavatar

WIEISHET29 mar 2017, 16:06

 32
Dank voor deze mooie getuigenis van wat ongetwijfeld één van je mooiste belevenissen ooit was.
Het was schrikken toen je er uit lag..., voor velen onder ons die dachten dat je de mol was. We hebben genoten van je overtuigende inzet. Het was echt een mooie reeks, waar je ongetwijfeld een stevige stempel op gezet hebt!
Gebruikersavatar

joachim.morrens29 mar 2017, 16:36

 200  Yens
ex-molinator schreef:Damn it, Robin, waarom kon jij de mol niet zijn. 😉

BTW welkom op het forum waarop jullie allemaal tot en met doorgelicht zijn. Ik heb door jou in ieder geval een voor mij voorheen onbekende vloek geleerd: kut mé peren. Het gebruik daarvan leverde al meteen een blauw oog op, waarvoor dank 😎
Ik was er ook van overtuigd dat hij het was, tot aan de rugby...
Ik ben heel benieuwd of er kandidaten op Robin zaten.... Ik meen opgevangen te hebben dat Bouba ook op Robin zat. 🙂

1 vraag zou ik hem echt willen stellen. Waarom o waarom is hij terug in die kooi gaan zitten als hij toch dacht dat er geen echt luipaard zat.. Het is echt die actie die mij in de Robintunnel geduwd heeft 😃
Gebruikersavatar

joachim.morrens29 mar 2017, 16:49

 200  Yens
Robin Justé schreef:Dag mol-fanaten, molloten, lieve mensen.

Na 8 weken stiekem lezen en genieten van jullie berichten wil ik toch ook wel eens een berichtje posten. Het was een écht voorrecht om deel uit te maken van de mol 2017...

Heel hard genoten van jou en alle andere deelnemers! Voor heel veel fanatiekelingen hier op het forum was jij de mol! Als je zelf weet dat je het niet bent, dan moet dat zalig en heel grappig zijn om allemaal te lezen kan ik me voorstellen 🙂
Zoals jij van je stoel donderde toen Bertrand uit het spel vloog, zo was het ook bij velen van ons toen jij dat rode scherm kreeg 🙂
Ik ben heel erg benieuwd of er ook andere kandidaten jou verdachten, maar ik denk dat we dat volgende week zullen wien 😃

Interessant ook wat je zegt ivm het onuitgezonden beeldmateriaal. Misschien zou het een goed idee zijn om het beste van dat niet uigezonden materiaal te bundelen in een extra aflevering. Iets zoals Reizen Waes slow? Ik ben zeker dat iedereen daarin geinteresseerd zou zijn 🙂
Gebruikersavatar

luc.somers29 mar 2017, 17:05

 19
Robin Justé schreef:Je gaat steeds een stap verder dan je eigenlijk zou willen. Die 10 andere mensen pushen je gewoon zover, schatten zij...
Hey Robin,

heel tof dat je hier even gedag komt zeggen, en dat zal enorm veel mensen heel veel plezier doen, want jij bent zo'n kandidaat die altijd zal bijblijven.

Ik vraag me nog altijd af hoe jij "de achterkant van een kaartje kon lezen vanuit je kleine kooi" waarop stond dat er in je grote kooi een luipaard zat, het snelste landdier ter wereld, en dat jij (zoals je zelf aangaf schijtluis in het donker en schrik van zowat alles) toch uit die kooi ging, en dan nog eens ging roepen naar Davey (een kat-achtig dier is zeer nieuwsgierig en komt altijd op geluid af) .... dat begrijp ik nog altijd niet !!! (Vermoedelijk de montage, maar voor ons met de beelden die we kregen was het heel vreemd dat je dit zou doen bij een wild beest, tenzij je wist dat er een persoon van de CREW met een valse staart zat te wapperen) 😃

Ik kan zeker begrijpen dat je in het spel ook jezelf ergens verdacht hebt willen maken (zoals bij de srabble), en dat zou ik zelf ook gedaan hebben, maar uit die kooi komen zonder te weten dat er wel of geen luipaard in zat, en dit als angstig persoon waarvoor je bekend was ???

Daar zou ik echt graag een reactie op krijgen aub hoe je daar die angst hebt overwonnen, want als ik echt angesten zou hebben, dan zou ik datzelfde zeker niet durven zoals jij :roll:

Je was/bent zeker een kandidaat die altijd zal bij blijven Robin, en ik ben blij voor jou dat je dit avontuur hebt mogen meemaken.
Een ervaring voor het leven die je ze nooit meer kunnen afnemen ..... en je hebt het echt prima gedaan, respect Robin !!!

Groetjes,

Luc
Gebruikersavatar

Molekule29 mar 2017, 17:13

 31  Yens
Robin Justé schreef:Dag mol-fanaten, molloten, lieve mensen.

Na 8 weken stiekem lezen en genieten van jullie berichten wil ik toch ook wel eens een berichtje posten. Het was een écht voorrecht om deel uit te maken van de mol 2017.
Hey Robin, je hebt dat fantastisch gedaan! Ik heb alvast enorm genoten van je inzet, je tussenkomsten en jouw humor. Je was één van de grote smaakmakers van deze reeks en blijkbaar ook ideaal materiaal voor de montage-kamer 😃. Net zoals zovelen, was ook ik er rotsvast van overtuigd geraakt dat jij de mol was! Je uitschakeling was een echte shock 😲
Je zat dan wel net niet in de finale, maar van deze editie gaan we niet alleen de mol en de winnaar onthouden maar ook jouw deelname en zeker de verrassende uitschakeling.
Knap gespeeld, en op een haartje van de finale en wie weet overwinning gekomen!
Gebruikersavatar

Ymineken29 mar 2017, 17:22

 39
Jullie waren 11 fantastische kandidaten 🙂
We hebben er echt van genoten!
Zou zelf graag zo een avontuur meemaken maar kans is klein dat ik ooit gekozen word. Ik kijk alleszins uit naar volgend jaar 😉
Gebruikersavatar

Yvo29 mar 2017, 17:37

 1111  Uma
joachim.morrens schreef:Zoals jij van je stoel donderde toen Bertrand uit het spel vloog, zo was het ook bij velen van ons toen jij dat rode scherm kreeg 🙂
Ja, ik dacht ook dat het Robin was 🙂. Ik heb lang getwijfeld tussen Robin en Davey. Toen Robin eruit lag verdacht ik Davey.