Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

ONBEKEND05 mar 2017, 01:32

 
Ik denk niet dat ze op de juiste zit, nu toch nog niet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mar 2017, 08:04

 8153
kristien.leys schreef:Moest Annelies de mol zijn, dan vind ik het ook maar een flauwe mol. Al de rest speelt heel actief mee, is voor ons aangenaam om te volgen en daarvoor doen wij het!
Er is inderdaad altijd iets met Annelies; Ze valt ofwel heeft ze haar bril niet bij of ze kan niet fietsen, ze is moe, ze vergeet haar tekst, heeft een black-out enz..Wat zal het volgende zijn? Migraine of rugpijn ? Kunnen jullie voorspelling maken?
Migraine die uitstraalt naar haar rug samen met rugpijn die uitstraalt naar haar hoofd :mrgreen:
Gebruikersavatar

Molliarty05 mar 2017, 08:31

 157
kristien.leys schreef:Moest Annelies de mol zijn, dan vind ik het ook maar een flauwe mol. Al de rest speelt heel actief mee, is voor ons aangenaam om te volgen en daarvoor doen wij het!
Er is inderdaad altijd iets met Annelies; Ze valt ofwel heeft ze haar bril niet bij of ze kan niet fietsen, ze is moe, ze vergeet haar tekst, heeft een black-out enz..Wat zal het volgende zijn? Migraine of rugpijn ? Kunnen jullie voorspelling maken?
Dit zou nog een leuk off topic zijn. "Voorspel de volgende reden waarom Annelies een Annelieske zal doen?" :')

Mijn gok is: Ze heeft de verkeerde kleur sokken aan, waardoor ze niet tegoei kan stappen en dus aan de kant moet gaan zitten.
Gebruikersavatar

Taupie0205 mar 2017, 09:36

 53
Ze wordt toch wel door de andere kandidaten verdacht meen ik me te herinneren bij het invullen van de vragenlijst ?

Ik vond het ook heel raar dat Annelies het telefoonnummer van haar man niet wist en hierbij eerst even twijfelde alvorens neen te antwoorden. Je weet toch onmiddellijk of je dit telefoonnummer uit het hoofd kent...

Dan viel me nog het volgende op : toen Bertrand na het rode scherm het gezelschap verliet, zie je haar iets zeggen of fluisteren (het lijkt "verdoeme" te zijn. Zouden we hieruit moeten afleiden dat zij op Bertrand zat als mol (wat ook blijkt uit haar verdenkingen naar Bertrand toe bij het invullen van de vragenronde) en ze dus op dat moment beseft dat ze zodoende op de verkeerde mol zat ? Wat denken jullie hierover ?
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2017, 09:57

 3423  Yens
Taupie02 schreef:Ze wordt toch wel door de andere kandidaten verdacht meen ik me te herinneren bij het invullen van de vragenlijst ?

Ik vond het ook heel raar dat Annelies het telefoonnummer van haar man niet wist en hierbij eerst even twijfelde alvorens neen te antwoorden. Je weet toch onmiddellijk of je dit telefoonnummer uit het hoofd kent...

Dan viel me nog het volgende op : toen Bertrand na het rode scherm het gezelschap verliet, zie je haar iets zeggen of fluisteren (het lijkt "verdoeme" te zijn. Zouden we hieruit moeten afleiden dat zij op Bertrand zat als mol (wat ook blijkt uit haar verdenkingen naar Bertrand toe bij het invullen van de vragenronde) en ze dus op dat moment beseft dat ze zodoende op de verkeerde mol zat ? Wat denken jullie hierover ?
Ik vind het niet zo raar dat ze het telefoonnummer van haar man niet kent. Tegenwoordig is het toch niet meer nodig om telefoonnummers van buiten te kennen, je selecteert gewoon een naam en je belt. Ik durf gerust toegeven dat ik het telefoonnummer van mijn man niet van buiten ken. Ik ken zelfs mijn eigen nummer niet van buiten. Komt natuurlijk ook dat er meer van nummer veranderd wordt.

Het zou kunnen dat ze Bertrand als verdachte had na de klokkenluidersproef, ik denk dat hij toen er alles aan gedaan heeft om de verdenking op hem te laden.
Gebruikersavatar

Taupie0205 mar 2017, 10:28

 53
Ik heb me misschien niet goed uitgedrukt : ik vind het op zich niet raar dat ze het nummer niet kende, maar wel dat ze twijfelde alvorens antwoord te geven. Je weet toch direct of je het nummer al dan niet kent ?
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2017, 10:46

 3423  Yens
Taupie02 schreef:Ik heb me misschien niet goed uitgedrukt : ik vind het op zich niet raar dat ze het nummer niet kende, maar wel dat ze twijfelde alvorens antwoord te geven. Je weet toch direct of je het nummer al dan niet kent ?
Bwa, ik weet niet, misschien even getwijfeld of ze het kende maar dan beslist, ik weet het niet zeker. Ofwel vroeg ze zich even af of het goed idee zou zijn om hem te bellen en dan maar zei dat ze het nummer niet kende... Ik denk toch dat er logische verklaringen voor kunnen zijn.
Gebruikersavatar

Molliarty05 mar 2017, 11:02

 157
Taupie02 schreef:Ik heb me misschien niet goed uitgedrukt : ik vind het op zich niet raar dat ze het nummer niet kende, maar wel dat ze twijfelde alvorens antwoord te geven. Je weet toch direct of je het nummer al dan niet kent ?
persoonlijk ben ik op dit gebied een beetje gelijk Annelies. Ze vragen me iets en ik kan nooit insta een antwoord geven. Zeker in snelle situaties als men een vraag zo op me afvuurt heb ik altijd zoiets van "Uhhh..."en dan pas kan ik antwoorden. Dus op dat gebied kan ik haar mss niet verdenken.
Gebruikersavatar

Camol05 mar 2017, 11:30

 8  Yens
Ik denk eigenlijk niet dat Annelies de mol is, maar dat ze misschien zelf weet wie de mol is en daarom zo lang in het spel blijft. Volgens mij gaan de makers niet iemand de mol gaan maken die saboteert door eigenlijk niets te doen...
Gebruikersavatar

ONBEKEND05 mar 2017, 12:35

 
Molliarty schreef:persoonlijk ben ik op dit gebied een beetje gelijk Annelies. Ze vragen me iets en ik kan nooit insta een antwoord geven. Zeker in snelle situaties als men een vraag zo op me afvuurt heb ik altijd zoiets van "Uhhh..."en dan pas kan ik antwoorden. Dus op dat gebied kan ik haar mss niet verdenken.
Same here
Gebruikersavatar

bert.verhaegen06 mar 2017, 01:13

 129
eveline.vanhemel schreef:Neen, niet echt. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze de Mol is, dus is haar gedrag gewoon irritant. Er zijn twee personen waarvan ik echt hoop dat ze de mol niet zijn en dat is Annelies en Robin. Dat zou een belediging aan de intelligentie van vele mollenjagers zijn, allez dat is mijn mening he 🙂.
In ieder geval een belediging aan de mollenjagers die menen te weten hoe een goede mol zich wel of niet zou moeten gedragen, waardoor het ganse concept van onvoorspelbaarheid wegvalt. Wat daar intelligent aan is ontgaat me wel een beetje...
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 10:53

 3483  Uma
Molliarty schreef:persoonlijk ben ik op dit gebied een beetje gelijk Annelies. Ze vragen me iets en ik kan nooit insta een antwoord geven. Zeker in snelle situaties als men een vraag zo op me afvuurt heb ik altijd zoiets van "Uhhh..."en dan pas kan ik antwoorden. Dus op dat gebied kan ik haar mss niet verdenken.
Bah, ik weet eigenlijk niet of dat ook zo is bij mij. Even over nadenken ...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14