Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

nite06 mar 2017, 13:43

 110
Vond dat met die telefoonnummers wel een grappige scene. Niemand kende het telefoonnummer van de partner tot aan Bertrand en die antwoordde op zo een manier van: "natuurlijk ken ik dat, das toch vanzelfsprekend".
Gebruikersavatar

Mke06 mar 2017, 16:49

 112
nite schreef:Vond dat met die telefoonnummers wel een grappige scene. Niemand kende het telefoonnummer van de partner tot aan Bertrand en die antwoordde op zo een manier van: "natuurlijk ken ik dat, das toch vanzelfsprekend".
Ik volg hem wel een beetje... 🙂
Maar anderzijds weet ik dat die van mij mijn nummer ook niet vanbuiten kent...
Gebruikersavatar

Kobe06 mar 2017, 17:15

 429
Zou de mol ook niet weten dat hun gsm's afgepakt waren. Robin bleef er maar op hameren om hen te bellen->tijdverlies
Gebruikersavatar

Molliarty06 mar 2017, 17:39

 157
marc.vangils schreef:toch wel opvallend 6 paginas over t niets doen van een kandidaat die echt niks doet..

😃
6 pagina's van mensen die akkoord gaan? 😉 😉
Gebruikersavatar

Molliarty06 mar 2017, 23:32

 157
"Annelies is al na 2 minuten uitgeschakeld"

Haha, ze kon er niets aan doen maar ik moest écht lachen toen het gebeurde hahahahaha
Gebruikersavatar

Laleia06 mar 2017, 23:33

 306
Pffft, Annelies is een moeilijk geval voor mij. Kan ze de mol zijn of niet?

Enerzijds lijkt het mij niet logisch dat een mol te vaak te vroeg uit het spel 'verdwijnt'. Dan heeft die immers geen invloed meer op het verloop. En dat is bij Annelies toch al dikwijls gebeurd: de fietsproef, de diefstal in het museum en vandaag de honger games. Dus niet de mol...

Maar anderzijds heeft ze toch wel wat verdachte momenten op haar cv:
- keuze quizvragen
- Eline mee nemen naar de koorproef
- haar gedrag bij het geheime rode scherm
- de vergeten bril
Om er maar een paar te noemen

Daarnaast kan ik het mij om diverse redenen van de anderen niet voorstellen.
Misschien toch Robin of Sam.
Van Sam zou ik het eigenlijk geweldig vinden, maar dan ben ik wel zeer benieuwd om te zien of die eigenlijk echt iets gesaboteerd heeft.
Gebruikersavatar

bert.verhaegen06 mar 2017, 23:51

 129
Het zou al te gemakkelijk zijn dat de kijker iemand al op voorhand kan uitsluiten als mol omdat die fysiek of qua leeftijd niet in staat is om bepaalde opdrachten tot op het einde mee te doen. Eén van de charmes van dit programma is juist de diversiteit van de groep (alle rangen, standen, leeftijden, enzovoort). Het lijkt mij vrij logisch dat een iets oudere dame zoals Annelies niet gezwind bergop fietst of iedereen afknalt bij het paintballen of van die dingen. Dat wil niet zeggen dat ze op tal van andere manieren kan saboteren, wat ze al meer dan eens bewezen heeft. 😂
Gebruikersavatar

fréderic.chevalier06 mar 2017, 23:57

 20
Probleem bij Annelies, ik heb haar echt nog niks zien doen dat lukte. Het begon al in afl 1 waar ze de verkeerde quizvragen koos en viel en het blijft in elke proef mislopen bij haar.
Als ze niet de mol is, is dat toch een beetje zielig. is ze wel de mol, dan is het zielig voor het concept mol. Die moet gewiekst overkomen vind ik.
Laatst gewijzigd door fréderic.chevalier op 07 mar 2017, 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mar 2017, 00:01

 3483  Uma
Laleia schreef:...
Van Sam zou ik het eigenlijk geweldig vinden, maar dan ben ik wel zeer benieuwd om te zien of die eigenlijk echt iets gesaboteerd heeft.
Ja , het lijkt zo niet hé, en juist daarom zou ik het een schitterende mol vinden (maar ik geloof er niet in).
Gebruikersavatar

Molliarty07 mar 2017, 00:02

 157
bert.verhaegen schreef:Het zou al te gemakkelijk zijn dat de kijker iemand al op voorhand kan uitsluiten als mol omdat die fysiek of qua leeftijd niet in staat is om bepaalde opdrachten tot op het einde mee te doen. Eén van de charmes van dit programma is juist de diversiteit van de groep (alle rangen, standen, leeftijden, enzovoort). Het lijkt mij vrij logisch dat een iets oudere dame zoals Annelies niet gezwind bergop fietst of iedereen afknalt bij het paintballen of van die dingen. Dat wil niet zeggen dat ze op tal van andere manieren kan saboteren, wat ze al meer dan eens bewezen heeft. 😂
Helemaal mee akkoord! Maar de blackouts, het vergeten van de bril, het "vallen" (nogaals sorry als het pijn deed) bij de eerste proef, het algemeen passief gedrag heeft niets met leeftijd en fysiek te maken.
Gebruikersavatar

Noptje07 mar 2017, 00:45

 181
Molliarty schreef:"Annelies is al na 2 minuten uitgeschakeld"

Haha, ze kon er niets aan doen maar ik moest écht lachen toen het gebeurde hahahahaha
Yup idd, ik moest meteen aan dit topic denken, van ja, tgaat er weer opliggen daar 😃
Ze past ook wel goed bij haar man, die was er nog eerder uit, haha!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14