Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

katrien.dheere20 mar 2017, 14:57

 10
wreed gelukkig zag ze er niet uit toen ze juist zat met haar hartslag bij de eerste vraag....
Heeft ze haar gezichtsexpressie niet altijd onder controle blijkbaar?
[ external image ]
Gebruikersavatar

weyns196021 mar 2017, 10:50

 426
katrien.dheere schreef:wreed gelukkig zag ze er niet uit toen ze juist zat met haar hartslag bij de eerste vraag....
Heeft ze haar gezichtsexpressie niet altijd onder controle blijkbaar?
[ external image ]
Of dit was de reactie van iemand die haar hartslag ongewild naar omlaag ziet gaan op een moment dat hij stabiel zou moeten blijven?
Gebruikersavatar

katrien.dheere21 mar 2017, 10:55

 10
kan idd, maar waarom dan zo reageren wanneer je weet dat je geslaagd bent? dan ben je toch opgelucht? Zoals de rest reageert wanneer ze juist zitten met de hartslag.
Nu, Annelies zegt hier en daar wel iets waarbij ik denk 'hmmm', maar zo ook Davey en Eline.
Maar 't viel me op, en dit samen met de "-geef ik een ander zijn schuld" (jup, 'k blijf erbij dat ik geen ver- heb gehoord), toch bizar.
En aan de andere kant, de rode piste (net op skireis geweest 😉 ) blijft ook wel hangen, vooral in aflevering 7
Gebruikersavatar

rob.degrootte21 mar 2017, 13:51

 27
Was mij ook opgevallen toen. Als zij de mol zou zijn, zie ik hier nog wel enige logica achter. Omdat je alleen in een kamer bent en je medekandidaten je dus niet kunnen zien, denk je automatisch veel minder bewust na over je gezichtsexpressie. Feit is wel denk ik van zodra er een camera draait je er toch aan denkt maar misschien net iets minder 😃 Het beeld kan ook zo gemonteerd zijn, who knows ?