Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

annick.neskens20 mar 2017, 18:51

 128
rhino betekent neus
Zou het een verwijzing kunnen zijn naar Annelies die steeds aan haar neus wrijft bij de eliminaties?
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 18:58

 3423  Yens
annick.neskens schreef:rhino betekent neus
Zou het een verwijzing kunnen zijn naar Annelies die steeds aan haar neus wrijft bij de eliminaties?
Waar heb je dat woord gehoord? Rhino wordt ook zeer regelmatig gebruikt om een neushoorn aan te duiden (afkorting van Rhinoceros). Kan je laten weten waar het woord in het programma voorkomt (of in een van de extra filmpjes)?
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 19:19

 
eveline.vanhemel schreef:Waar heb je dat woord gehoord? Rhino wordt ook zeer regelmatig gebruikt om een neushoorn aan te duiden (afkorting van Rhinoceros). Kan je laten weten waar het woord in het programma voorkomt (of in een van de extra filmpjes)?

Je ziet het woord Rhino al staan op de palen op het baseball terrein, op het eind van de 6de aflevering.
Gebruikersavatar

annick.neskens20 mar 2017, 19:40

 128
eveline.vanhemel schreef:Waar heb je dat woord gehoord? Rhino wordt ook zeer regelmatig gebruikt om een neushoorn aan te duiden (afkorting van Rhinoceros). Kan je laten weten waar het woord in het programma voorkomt (of in een van de extra filmpjes)?
In het extra filmpje 'Wie mist op een haar na de finale?' zie je op tijd 00:04 RHINO staan op de palen ... boven rhino zie je de afbeelding van een neushoorn.
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 19:40

 3423  Yens
Je bedoelt dit dus:

[ external image ]

Ik zou er niet te veel achter zoeken, kan van alles betekenen, bv. de naam van de rugbyploeg die er speelt. Kan me niet inbeelden dat ze dat er gaan plaatsen om te verwijzen naar het neus wrijven van Annelies.
Gebruikersavatar

annick.neskens20 mar 2017, 19:56

 128
eveline.vanhemel schreef:Je bedoelt dit dus:

[ external image ]

Ik zou er niet te veel achter zoeken, kan van alles betekenen, bv. de naam van de rugbyploeg die er speelt. Kan me niet inbeelden dat ze dat er gaan plaatsen om te verwijzen naar het neus wrijven van Annelies.
ja, dat bedoelde ik ... hoe maak je zo'n screenshot?