Bertrand is niet De Mol
Gebruikersavatar

LassieVegas07 feb 2017, 11:26

 6
frederik.suijs schreef:Ik volg je. De ene moment staat hij daar de hijgen en zweten als een paard. Een paar shots later loopt hij weer met grootste tred verder zonder enig teken van kortademigheid. Dit lijkt mij iets te swingy gedrag te zijn voor een mol.
Klopt, hij wil zich denk ik verdacht genoeg maken zodat anderen hem nomineren als Mol, wat zijn kansen op overleven van de aflevering doen stijgen.
Gebruikersavatar

elisabeth.verheyden07 feb 2017, 21:59

 1
Kijk hier is mijn visie:

Er wordt gezegd dat ze enkel samen (met Robin) afgelost kunnen worden, toch geraken ze gescheiden door hun looptempo.

Moest 1 van hen de mol zijn is dit een goede zaak WANT:
als eerste lijkt het alsof je je best doet, je steekt de schuld op de ander
als laatste kan je tijd rekken waardoor de proef KAN mislukken = geen geld

verdeel en heers wordt ook wel eens vermeld als kwaliteit van de mol... Ik had mijn tempo aangepast aan de traagste puur om samen te blijven en zou net als Robin proberen Betrand te motiveren om te blijven lopen...

Volgt iemand mijn visie?
Gebruikersavatar

Yvo08 feb 2017, 15:34

 1111  Uma
ex-molinator schreef:Ja,
en daarom leek me dit een actie om zichzelf verdacht te maken,
Mij ook.
LassieVegas schreef:Klopt, hij wil zich denk ik verdacht genoeg maken zodat anderen hem nomineren als Mol, wat zijn kansen op overleven van de aflevering doen stijgen.
Inderdaad, meer is het niet.
Gebruikersavatar

billie.holiday08 feb 2017, 17:19

 462  Bert
Ik denk ook dat dit zijn speeltactiek is, hem zelf verdacht maken net als Cathy. Dan zitten de anderen op de verkeerde mol. Hij lijkt te sterk op Gilles qua profiel. Het ligt teveel voor de hand.