Bertrand is niet De Mol
Gebruikersavatar

matthias.bouquet06 feb 2017, 23:54

 171
Is dat echt het accent gesproken in Vorst? Leek mij eerder Gents. Of ben ik verkeerd?
Gebruikersavatar

Laleia07 feb 2017, 01:14

 306
Ik had hetzelfde idee.
Hij kan natuurlijk oorspronkelijk uit het Gentse komen en daarna in Vorst gaan wonen zijn.
Gebruikersavatar

matthias.bouquet07 feb 2017, 01:45

 171
Oeps, laat maar, hij is volgens de site wel degelijk een Gentenaar. Hij moet recent ergens naar Vorst verhuisd zijn of zo.

Maar hoe dan ook, hoewel ik vind dat hij heel onnatuurlijk en niet oprecht geëmotioneerd overkomt, zou ik het er wel vingerdik opliggen vinden voor een eerste aflevering als hij de mol is. Verdacht door alle behalve één molloten uit het voorprogramma. Eerst zeker maken dat er drukkers zijn, en dan niet horen bij de eigenbelangers. Verantwoordelijkheid vragen in de loopopdracht en die verknallen. Wat de stoelopdracht betreft, zou het natuurlijk wat te riskant zijn om zelf als enige het watje uit te hangen, een alternatief zou kunnen zijn om een twijfelende partner te zoeken, zichzelf als durver op te geven en twijfel zaaien over de juistheid van het antwoord. Dan zou het bij Bertrand al van stap één misgelopen zijn met de onbevreesde Boubba. Maar niemand gedroeg zich mollerig in deze opdracht, dus dat is niet echt een hulp.

Volgens mij is het plaatje wat te compleet, en daarom durf ik mijn eieren nog niet in één mand te leggen. En zo een vloekende marketinggladjanus is ook wat déjà-vu, nee? Als het niet zo is dat hij zichzelf overschat en zich wat onnatuurlijk gedraagt door de camera's kan het natuurlijk ook zo zijn dat hij verdacht gemaakt wordt door zichzelf of de redactie, hetgeen allebei tegelijk het geval was bij Cathy vorig jaar. Benieuwd naar de volgende afleveringen, hopelijk wordt het daar wat duidelijk.
Gebruikersavatar

rein.degrieve07 feb 2017, 01:47

 14
Hij is oorspronkelijk van Gent maar woont in Vorst, dat staat gewoon op de website van Vier.