Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Bonanza12 feb 2017, 15:34

 71
Davey voetbalt bij deze club:
http://www.vvdestrakkerakkers.be

Op haar website besteedt die club erg veel aandacht aan de De Mol. Er staan verschillende verwijzingen op de site, er staat een "review" van de eerste aflevering op, en in de laatste post laat de club weten dat een match verplaatst is naar een ander terrein "wegens grote belangstelling", met hashtag #demol erbij.

Is dat niet een beetje veel aandacht, stel dat Davey de mol zou zijn? Hij staat ook op mijn shortlist hoor, maar als ik dat allemaal zie, denk ik: low profiel zou beter passen bij de mol.

Maar goed, 't kan alle kanten op. Het kan natuurlijk ook als omgekeerd verdacht element werken 🙂
Gebruikersavatar

kim.baudart13 feb 2017, 09:28

 138
De voetbalploeg weet zelf ook niet of Davey de mol is of niet hé. Dus je kan geen conclusies trekken uit hoe zij daar mee omgaan op hun site.

Ik denk dat ze voornamelijk blij zijn met de extra promo voor hun club die die deelname van Davey meebrengt, en ze daar zo veel mogelijk op willen inspelen.
Gebruikersavatar

Name your Game25 feb 2017, 19:44

 1
Als ik voetbal speel dan zou mijn hobby voetbal zijn, maar bij onze Davey is het moto's, interieur, muziek en festivals.
Gebruikersavatar

ex-molinator25 feb 2017, 20:07

 3483  Uma
Name your Game schreef:Als ik voetbal speel dan zou mijn hobby voetbal zijn, maar bij onze Davey is het moto's, interieur, muziek en festivals.
Och, indien ik een lijstje zou moeten maken met mijn hobby's, met een beperking tot 4, dan moet ik serieus schiften.