Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 17:02

 3547  Sven
2x met Jessica, Jessica eruit.
Vreemd?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT07 feb 2017, 20:44

 767  Yens
masterveecee schreef:2x met Jessica, Jessica eruit.
Vreemd?
Dat vond ik inderdaad ook al vreemd. Vooral omdat Jessica in het extra filmpje op de site van VIER, bij haar terugrit naar huis, vertelt dat ze Davey vertrouwde...
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 22:08

 3547  Sven
Mollenjager-DT schreef:Dat vond ik inderdaad ook al vreemd. Vooral omdat Jessica in het extra filmpje op de site van VIER, bij haar terugrit naar huis, vertelt dat ze Davey vertrouwde...
Juist, die moet ik nog bekijken!
Maar dat zou zeggen dat ze NIET op Davey heeft gestemd, waardoor ze als laatste eindigde???
Maar zou de productie dat zomaar in het filmpke laten?
Gebruikersavatar

kim.baudart07 feb 2017, 22:12

 138
Dat ze zegt dat ze Davy vertrouwde is voor de productie geen probleem om er in te laten. Dat wil zeggen dat ze voor een van de andere 9 heeft gekozen (of 10??) en dat niet de mol was. Maakt de kans dat Davy de mol is nog steeds 1 op 9 (of 10??), dus zegt niet echt veel.

Anders zou zijn als ze zou zeggen wie ze wél dacht dat de mol was.
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 22:49

 3547  Sven
Check 😉
Gebruikersavatar

matthias.bouquet16 mar 2017, 00:23

 171
Davey kwam eerder verdacht over tijdens de Nelson Mandelabedevaart (door eerst het vertrouwen van de groep te proberen winnen om later de groep op hem te laten wachten), maar toch verrassend onverdacht tijdens proef van de kantelende krukjes (door bijna meteen het juiste antwoord 'Country' te zeggen geeft hij Marzena meer dan genoeg vertrouwen om zich te laten vallen). Wel werd mijn aandacht getrokken door zijn bijna verveeld lijkende reactie op de vallende gedaante. Daarna stemt hij als eerste in op de vraag van Gilles wie zich wil laten vallen, naar eigen zeggen ondanks zijn hoogtevrees. Met dat antwoord had ik dan toch een iets bewogener reactie verwacht.
[ external image ]
Zijn reactie is beter te zien wanneer je het bekijkt.
Gebruikersavatar

matthias.bouquet16 mar 2017, 08:40

 171
Sorry: bij de kantelende krukjes was Daveys partner niet Marzena maar alweer Jessica. Dat maakt hem er nu niet minder verdacht op. 😃 Het was de vraag die ging over Marzena en dat bracht me in de war.
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 13:48

 
Davey straalt altijd zoiets uit.
Gebruikersavatar

matthias.bouquet19 mar 2017, 16:51

 171
sandra.impe schreef:Davey straalt altijd zoiets uit.
Kan ook natuurlijk, dat het gewoon zijn manier van doen is. Het blijft heel subjectief en moeilijk te beoordelen.
Gebruikersavatar

pieter.debonte24 mar 2017, 13:51

 19
kim.baudart schreef:Dat ze zegt dat ze Davy vertrouwde is voor de productie geen probleem om er in te laten. Dat wil zeggen dat ze voor een van de andere 9 heeft gekozen (of 10??) en dat niet de mol was. Maakt de kans dat Davy de mol is nog steeds 1 op 9 (of 10??), dus zegt niet echt veel.

Anders zou zijn als ze zou zeggen wie ze wél dacht dat de mol was.
Dat zegt dus wel iets. Als ze Davey vertrouwt en aangezien ze zelf kandidaat is gaan haar antwoorden altijd fout zijn over de rol van de mol bij de proeven van aflevering 1.
Hierdoor is haar kans om af te vallen groter.

Voor een willekeurige andere kandidaat is iedereen nog een potentiële mol, dus die vult ook al eens een vraag in die naar het duo Jessica/Davey verwijst en scoort daardoor alvast 1 punt meer dan haar.

Vergelijkbaar scenario met Hans in de GPS opdracht trouwens, die gaat er diezelfde aflevering ook uit.
Gebruikersavatar

bert.verhaegen24 mar 2017, 22:58

 129
pieter.debonte schreef:Dat zegt dus wel iets. Als ze Davey vertrouwt en aangezien ze zelf kandidaat is gaan haar antwoorden altijd fout zijn over de rol van de mol bij de proeven van aflevering 1.
Hierdoor is haar kans om af te vallen groter.

Voor een willekeurige andere kandidaat is iedereen nog een potentiële mol, dus die vult ook al eens een vraag in die naar het duo Jessica/Davey verwijst en scoort daardoor alvast 1 punt meer dan haar.

Vergelijkbaar scenario met Hans in de GPS opdracht trouwens, die gaat er diezelfde aflevering ook uit.
Ik ben niet goed in statistiek, maar gesteld dat zo goed als alle kandidaten op 20 vragen in die fase van het spel gokken of spreiden over verschillende kandidaten, lijkt de kans mij wel héél miniem dat je uitgeschakeld wordt omdat je Davey niet verdenkt. Bvb. als Jessica heeft geantwoord dat de mol volgens haar "een man" is, dan kan dit ook slaan op Davey ook al is dat niet Jessica haar bedoeling, terwijl een andere kandidaat misschien via deze vraag wel naar Davey verwijst bij het spreiden.
Gebruikersavatar

pieter.debonte26 mar 2017, 18:42

 19
De kans dat je uitgeschakeld wordt omdat je de mol niet verdenkt is niet miniem hé. Daarvoor moet je geen statistiek kennen.