Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

nite15 mar 2017, 10:56

 110
rob.degrootte schreef:Ook een zeer plausibele theorie 😉 .. Ik begrijp je standpunt maar ja dan zou een mol nooit de vrijstelling winnen. Zal in het verleden toch al is gebeurd zijn :roll: Statistisch gezien is 1 vragenronden van 1 kandidaat over al die eliminatierondes ook niet meer zo veel. Maar oké het is belangrijke informatie die hij/zij mist. Hoewel 2 dagen extra in het spel geeft je meer informatie dan een groen scherm dat je eigenlijk niet veel wijzer maakt 😃 Alles op 1 foute kandidaat stemmen, kan je nog ver brengen in het spel. Denk aan vragen zoals "is de mol een man of vrouw" , "in welke groep zat de mol", ... . Enkel een rood scherm vertelt je eigenlijk veel :mrgreen: Je kan de vrijstelling winnen ook perfect als afleidingsmanoeuvre gebruiken als mol zijnde.
Ik zou ook niet zeggen dat de mol absoluut wil vermijden om de vrijstelling te bemachtigen. Eerder dat dat voor hem niet het hoofddoel zal zijn. Gilles ging voor de vrijstelling en haalde toen veel geld uit de pot.

Maar hier is het anders. Davey ging voor de vrijstelling EN voor het geld.

Als ik die proef zou mollen zou ik:
Voor het geld gaan en u laten afschieten door een andere (misschien degene die voor de vrijstelling ging)
Voor de vrijstelling gaan en degene met het geld afschieten
Gebruikersavatar

weyns196015 mar 2017, 17:21

 426
nite schreef:Ik zou ook niet zeggen dat de mol absoluut wil vermijden om de vrijstelling te bemachtigen. Eerder dat dat voor hem niet het hoofddoel zal zijn. Gilles ging voor de vrijstelling en haalde toen veel geld uit de pot.

Maar hier is het anders. Davey ging voor de vrijstelling EN voor het geld.

Als ik die proef zou mollen zou ik:
Voor het geld gaan en u laten afschieten door een andere (misschien degene die voor de vrijstelling ging)
Voor de vrijstelling gaan en degene met het geld afschieten
Weten we zeker dat hij echt voor het geld ging? Wat uiteindelijk telt, is het resultaat, en dat was geen geld en wie weet, was het spel anders gespeeld, had hij er misschien voor gezorgd dat het resultaat toch nog hetzelfde was geweest, namelijk geen geld?
Gebruikersavatar

Moldedju15 mar 2017, 17:28

 507  Yens
weyns1960 schreef:Weten we zeker dat hij echt voor het geld ging? Wat uiteindelijk telt, is het resultaat, en dat was geen geld en wie weet, was het spel anders gespeeld, had hij er misschien voor gezorgd dat het resultaat toch nog hetzelfde was geweest, namelijk geen geld?
Als Hans zich in zijn voet had geschoten was de opdracht geslaagd. Wat had hij dan nog kunnen doen? Zichzelf afschieten? Dat zou toch een beetje opvallend geweest zijn 😉
Gebruikersavatar

weyns196017 mar 2017, 22:34

 426
Laleia schreef:Als hij inderdaad de mol is en met voorkennis in die auto zit, was dat toch nooit gelukt en niemand had het op hem kunnen steken. Hij had gewoon van het begin af aan de verkeerde kant op kunnen gaan voor ze wisten waar ze het beste heen gingen.
Minstens 2 keer heeft hij geprobeerd om een andere richting te nemen dan de richting die Hans zei...
Gebruikersavatar

marc.denys17 mar 2017, 23:40

 43
Wat een titel zeg... er wordt doorgedramd over the Hunger Games... waar effectief Davey mogelijk verdacht doet... Maar die eerste proef was hij dan blijkbaar vergeten te Mollen ofzo?

By the way... ik heb het al aangehaald...voor de Davey-believers...als je echt wil,doordrammen probeer dan misschien eens te brainstormen over zijn imago. Er Is iets bizars aan dat manneke... Groezelige kamer waar zijn kandidatuur werd opgenomen, Heel mooie woning blijkbaar waar hij afscheid neemt van zijn Margo, houtbewerker terwijl dat enkel een net opgestarte opleiding is, over zijn job die hij jaren deed niets te melden, vriendin die in media zit, Enzovoort...
Gebruikersavatar

annick.neskens18 mar 2017, 08:42

 128
Frolva schreef:Waarom is Davy verdacht bij de laatste proef (paintball-proef)? Dat begrijp ik écht niet.

Het is toch Hans die zich vergist heeft? Davey heeft alles gedaan wat hij kon om de 5000 euro binnen te halen (en de vrijstelling te bemachtigen).

Maar Hans is de mol niet, denk ik. :mrgreen:
Hoe kan Davey daar nu verdacht zijn ... inderdaad! Hij was goed bezig iedereen af te schieten en zijn gedachte was goed ... dat iedereen toch richting het podium moest komen. Als Hans zich niet had verstopt, hadden ze het geld gehad. Volgens mij maakt dat Davey dus juist NIET verdacht.
Gebruikersavatar

sherlock18 mar 2017, 09:07

 216
De meest plausibele theorie over de Hunger Games proef, volgens mij, is dat Davey weet wie de mol is en absoluut het geld wil om de pot te spijzen. Ik vond 'm zelfs in de vorige aflevering ook erg fanatiek en dan teleurgesteld omdat er weer eens geld verdwijnt.

De vrijstelling in de Hunger Games proef was leuk, maar Davey wou vooral het geld in de pot.

Althans, dat denk ik.
Gebruikersavatar

marc.denys18 mar 2017, 09:18

 43
sherlock schreef:De meest plausibele theorie over de Hunger Games proef, volgens mij, is dat Davey weet wie de mol is en absoluut het geld wil om de pot te spijzen. Ik vond 'm zelfs in de vorige aflevering ook erg fanatiek en dan teleurgesteld omdat er weer eens geld verdwijnt.

De vrijstelling in de Hunger Games proef was leuk, maar Davey wou vooral het geld in de pot.

Althans, dat denk ik.
En wie verdenkt hij dan? 😲
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 10:51

 8153
sherlock schreef: Davey wou vooral het geld in de pot...
... terwijl Hans en Eline letterlijk gezegd hebben dat alleen de vrijstelling hen interesseerde. En wie was blijkbaar noch in het geld, noch in de vrijstelling geïnteresseerd? Ridder Roodborst! 😃
Davey had de vrijstelling maar leek er niet euforisch gelukkig mee. Misschien had hij ze niet nodig omdat hij heel zeker is van zijn mol?