Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

tim.depauw14 mar 2017, 07:32

 3
Davy geeft expliciet aan dat hij wel DJ zal zijn. Vervolgens schalt Roxanne van The Police door de boxen. Is het toeval dat het een proef erna in de caravan gaat over het "red light" waarover Sting & Co (en de kandidaten uit volle borst zingen?
Gebruikersavatar

rob.degrootte14 mar 2017, 10:05

 27
Ik had dit stukje ook opgemerkt :-D maar wel heel anders geïnterpreteerd !
Namelijk als volgt: Davey (mijn mol) zegt dat hij DJ gaat spelen. Bij die zin was ik meteen alert voor wat ging komen vanwege de symboliek. Het liedje dat volgde bevestigde mijn vermoeden van de voorbije weken alleen maar :mrgreen:
"Roxanne! You don't have to put on the RED light" (lees als: ROOD scherm)

P.S.: Ook opvallend: op de Facebook pagina van VIER is er bij elke aflevering ook een Facebook live met Gilles. In het eerste deel is er een filmpje met Robin, Davey en Sam in/rond hun auto. Davey (lees als DJ) speelt Sorry van Justin Bieber. Ook hier is de symboliek weer sterk aanwezig 🙂 " Is it too late now to say sorry ? " I rest my case
Gebruikersavatar

tim.depauw14 mar 2017, 10:39

 3
Ook zeer plausibel. Davy is ook mijn mol.
Gebruikersavatar

glashelder14 mar 2017, 11:40

 53
Viel mij ook al op. Davey die expliciet zegt dat hij DJ gaat spelen, Roxanne wordt opgezet, rood wordt zo vaak geassocieerd met Davey, de rode (!) kaarsen die uitgeblazen worden bij de proef in het donker, het rode licht bij de caravan,...
Gebruikersavatar

annick.neskens14 mar 2017, 13:42

 128
glashelder schreef:Viel mij ook al op. Davey die expliciet zegt dat hij DJ gaat spelen, Roxanne wordt opgezet, rood wordt zo vaak geassocieerd met Davey, de rode (!) kaarsen die uitgeblazen worden bij de proef in het donker, het rode licht bij de caravan,...
Toch denk ik van niet. Davey doet zijn best. Hij sliep in de caravan ... dus hier zeker geen saboteur.
Indien er nog iemand zoals hij was geweest en had geslapen, was die proef geslaagd. Het mislukken lag zeker niet aan hem.
Gebruikersavatar

Jansen14 mar 2017, 13:46

 3423  Yens
annick.neskens schreef:Toch denk ik van niet. Davey doet zijn best. Hij sliep in de caravan ... dus hier zeker geen saboteur.
Indien er nog iemand zoals hij was geweest en had geslapen, was die proef geslaagd. Het mislukken lag zeker niet aan hem.
Ik denk het ook niet: Davey komt al verschillende afleveringen over als iemand die absoluut voor de overwinning speelt (fietsproef, gps proef, caravan proef,...). Ik hoop dat hij het programma wint, ook al was tot vorige week Hans mijn kandidaat winnaar. Maar een mens kan zich vergissen he 😉.
Gebruikersavatar

annick.neskens14 mar 2017, 13:53

 128
eveline.vanhemel schreef:Ik denk het ook niet: Davey komt al verschillende afleveringen over als iemand die absoluut voor de overwinning speelt (fietsproef, gps proef, caravan proef,...). Ik hoop dat hij het programma wint, ook al was tot vorige week Hans mijn kandidaat winnaar. Maar een mens kan zich vergissen he 😉.
Ik hoop ook dat hij het programma wint
Gebruikersavatar

weyns196014 mar 2017, 14:51

 426
eveline.vanhemel schreef:Ik denk het ook niet: Davey komt al verschillende afleveringen over als iemand die absoluut voor de overwinning speelt (fietsproef, gps proef, caravan proef,...). Ik hoop dat hij het programma wint, ook al was tot vorige week Hans mijn kandidaat winnaar. Maar een mens kan zich vergissen he 😉.
Zo was verleden jaar Gilles ook niet erg verdacht omdat het leek alsof hij gedreven voor het spel ging...het spel als mol, ja 😂
Gebruikersavatar

sdr-dnr14 mar 2017, 15:01

 34
annick.neskens schreef:Toch denk ik van niet. Davey doet zijn best. Hij sliep in de caravan ... dus hier zeker geen saboteur.
Indien er nog iemand zoals hij was geweest en had geslapen, was die proef geslaagd. Het mislukken lag zeker niet aan hem.
Mja, niet volledig overtuigd. Het is toch niet omdat Davey slaapt dat hij niet kan saboteren bij die proef? Was ook koffie aan het drinken (mss wel met slaapmiddel in om de verwarring compleet te maken? 😉 )
Wat als hij eens gepeild heeft wat ze hebben ingevuld bij de caravanvraag en hij hun antwoorden (in dit geval 'neen') wil omzetten naar iets foutief? Het is ook omdat hij zo lang slaapt dat er eigenlijk geen tijd meer was om iemand anders te laten slapen. Àls hij de mol is, weet hij mogelijk ook dat de weg op het einde in een erbarmelijke staat is.
Gebruikersavatar

annick.neskens14 mar 2017, 15:15

 128
sdr-dnr schreef:Mja, niet volledig overtuigd. Het is toch niet omdat Davey slaapt dat hij niet kan saboteren bij die proef? Was ook koffie aan het drinken (mss wel met slaapmiddel in om de verwarring compleet te maken? 😉 )
Wat als hij eens gepeild heeft wat ze hebben ingevuld bij de caravanvraag en hij hun antwoorden (in dit geval 'neen') wil omzetten naar iets foutief? Het is ook omdat hij zo lang slaapt dat er eigenlijk geen tijd meer was om iemand anders te laten slapen. Àls hij de mol is, weet hij mogelijk ook dat de weg op het einde in een erbarmelijke staat is.
Slaapmiddel ??? + auto besturen ??? Ik denk het niet!

Maar ik weet het ook niet ... Davey komt mij gewoon eerlijk over.
Gebruikersavatar

ilse.boeren14 mar 2017, 17:59

 2
annick.neskens schreef:Toch denk ik van niet. Davey doet zijn best. Hij sliep in de caravan ... dus hier zeker geen saboteur.
Indien er nog iemand zoals hij was geweest en had geslapen, was die proef geslaagd. Het mislukken lag zeker niet aan hem.
Blijkbaar was de straftijd van 10 minuten rijden zonder slapen ook overschreden. Ik denk dat Davey daar toch ook lekker gemold heeft. Door ze al te laten rijden nog voor hij sliep...
Gebruikersavatar

annick.neskens14 mar 2017, 18:13

 128
ilse.boeren schreef:Blijkbaar was de straftijd van 10 minuten rijden zonder slapen ook overschreden. Ik denk dat Davey daar toch ook lekker gemold heeft. Door ze al te laten rijden nog voor hij sliep...
Sneller dan binnen twee minuten in slaap liggen lijkt mij toch onmogelijk.