Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 10:52

 3483  Uma
sarah.vandevoordt schreef:Dit...

Heel toevallig opgemerkt... Maar of het toevallig is? Ik denk het niet 😃
[ external image ]
Wow: dit is zeer scherp gezien!!!
Het zou dan wel heel straf zijn dat hij zijn eigen bagagevlag kan onthouden, maar de kleuren van de ZA vlag niet.
Gebruikersavatar

rob.degrootte14 mar 2017, 14:37

 27
Leuk gevonden die sokken 🙂
Mij viel Davey ook op bij het raden naar de Zuid-Afrikaanse vlag voor verdubbeling van geld. Hij stond kortbij de opdracht en nam uiteraard zoals zo vaak als eerste initiatief. Hij plaatste namelijk de gekleurde bolletjes meteen fout. Dit lijkt me al essentieel om verwarring te stichten en heeft groot invloed op eindresultaat. Eens je een beeld schept, is het moeilijk om dit beeld in de hersenen te wissen. Davey stuurde door zijn mondigheid alles in "goede" banen. Enkel Robin die ook mondig is, kon dit schip nog redden door eerst blauw (zee) en groen (gras) correct te wisselen maar helaas. Door de verwarring van in het begin, werd de kleur wit fout geplaatst. Davey zweeg hierna en zag dat het goed was. Et voila, 2000€ minder in de pot. :-D Uiteraard na de proef nog even klagen tegen je medekandidaten hoe dit weer fout gelopen is. Perfect gemold ! :batman:
Gebruikersavatar

weyns196015 mar 2017, 17:42

 426
rob.degrootte schreef:Leuk gevonden die sokken 🙂
Mij viel Davey ook op bij het raden naar de Zuid-Afrikaanse vlag voor verdubbeling van geld. Hij stond kortbij de opdracht en nam uiteraard zoals zo vaak als eerste initiatief. Hij plaatste namelijk de gekleurde bolletjes meteen fout. Dit lijkt me al essentieel om verwarring te stichten en heeft groot invloed op eindresultaat. Eens je een beeld schept, is het moeilijk om dit beeld in de hersenen te wissen. Davey stuurde door zijn mondigheid alles in "goede" banen. Enkel Robin die ook mondig is, kon dit schip nog redden door eerst blauw (zee) en groen (gras) correct te wisselen maar helaas. Door de verwarring van in het begin, werd de kleur wit fout geplaatst. Davey zweeg hierna en zag dat het goed was. Et voila, 2000€ minder in de pot. :-D Uiteraard na de proef nog even klagen tegen je medekandidaten hoe dit weer fout gelopen is. Perfect gemold ! :batman:
Gilles vraagt "hoe is het met de kleurencombinaties, jongens?" waarop Davey antwoordt "ons niet van de wijs brengen, he": weet hij van de "tussenproef" met de vlag die iedereen van de wijs zou kunnen brengen?

Robin komt vrij snel terug boven uit de luchtbel, Davey zegt "amai, die heeft dat rap onthouden", Sam antwoordt "hoe hij iets in zijn kop kan houden, dat is…" waarop Davey "is dat zoiets als slapen bij hem?": weet hij van de caravan proef die nog moest komen?
Gebruikersavatar

tom.hoebrechts16 mar 2017, 10:39

 20
Ma jongens toch, we zien enkel zwarte kousen met een geel randje en hier w dan de Afrikaanse vlag in gezien... En dan lees ik in ander topics dat het nog voor waarheid w genomen (en niemand reageert, precies of er sommige de mol op het forum spelen)
Gebruikersavatar

joke.vleugels16 mar 2017, 21:40

 2
Als je goed kijkt zijn het Idd zwarte sokken met gele hiel. Is duidelijk te zien als hij ligt te slapen
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mar 2017, 09:15

 3483  Uma
tom.hoebrechts schreef:... precies of er sommige de mol op het forum spelen)
Sh*t, betrapt! :?
Gebruikersavatar

Holmes18 mar 2017, 10:35

 395
Zijn idd zwarte sokken met gele randen en gele hiel (maar bvb geen rood)
[ external image ]

Had hij een groen t-shirt aangehad, dan konden we er iets achter zoeken want dan droeg hij bij de eliminatie alle kleuren van de vlag in 1 outfit. Nu niet.
[ external image ]
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mar 2017, 18:04

 3483  Uma
mark.koppens schreef:De koesen van Davey zijn de kleuren van zijn voetbalclub
"de koesen" 😃 schitterend
'k zoeën zehhen, welkom, zet jun up jun hemakstje en klapt e stikstje meeje.
en nee, dit is geen Afrikaans 😉