Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Evitaperron16 mar 2017, 20:07

 27
Bij het nemen van de groepsfoto onder Nelson Mandela zie je bij de jongensfoto op het moment dat de flits afgaat plots een groene vlek op Davey. Is echt heel duidelijk en ik vind het raar dat niemand die al gezien heeft.
Gebruikersavatar

molbuster16 mar 2017, 20:13

 3  Uma
Evitaperron schreef:Bij het nemen van de groepsfoto onder Nelson Mandela zie je bij de jongensfoto op het moment dat de flits afgaat plots een groene vlek op Davey. Is echt heel duidelijk en ik vind het raar dat niemand die al gezien heeft.
Waar vind je die foto terug?
Gebruikersavatar

Evitaperron16 mar 2017, 20:21

 27
Het is geen foto maar een actie waarbij ze allen een foto nemen van de groep. Het gaat over de foto die ze nemen van de mannen onder het standbeeld. Dit is voor mij echt een duidelijke hint en ik wil uit de Davey-tunnel die ik heb enkel en alleen door dit te zien.
Gebruikersavatar

johan.maes16 mar 2017, 20:21

 153  Sven
Dat is gezien en gepost geweest.

Niets ontsnapt aan het alziend oog van het molforum.
Gebruikersavatar

sherlock16 mar 2017, 20:26

 216
Klopt, het werd toen geduid als een een licht dat onderaan de basis van het platform staat.

[ external image ]

Echter, daar was ik toen (én nu nog) helemaal niet zo zeker van...
Gebruikersavatar

Evitaperron16 mar 2017, 21:01

 27
Ik bedoel: hoe komt het dat het groen wordt?
Gebruikersavatar

sara.pantoja17 mar 2017, 15:44

 100
Evitaperron schreef:[ external image ]

Vanwaar komt die groene flits dan? Waar vind ik de eerdere discussie hierover?
Van de spotlight die recht tegenover het standbeeld staat en dat dus groen licht geeft.
[ external image ]

Het topic waar dit besproken wordt: http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.ph ... oen#p52070

Je kan zoeken in het forum op verschillende trefwoorden. Ik kon het topic ook niet direct terugvinden, maar na zoeken op 'groen' heb ik het dus terug gevonden.