Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 mar 2017, 21:01

 1690  Sven
In aflevering 6 zien we de kandidaten bij de duikproef.
Zoals iedereen al weet krijgt Annelies een paniekaanval in de luchtbel. Wanneer ze terug bij de rest op de boot is doet ze haar verhaal. Davey vraagt haar of ze nog de kleuren weet, waarop ze antwoord van niet: "Ik probeer het, maar er is veel weg". Waarop Davey antwoordt:"Dan wordt het moeilijk, mannen", en dan draait hij zijn hoofd weg, en zie je dat hij een (glim)lach moet onderdrukken. Minuut 12.17
Ofwel denkt hij van " daar gaat het geld, en ik heb weer niks moeten doen", als mol; ofwel ziet hij het al gebeuren dat Annelies een verkeerde koffer losknipt en verder moet zonder bagage.
Als het hier al opgemerkt is: sorry, maar kon het niet vinden met de zoekfunctie.
Gebruikersavatar

FlightWolf2394918 mar 2017, 21:13

 183
Mijn eerste reactie was; *Lacht* Alé, ze heeft WEER iets voor!
Misschien was dat ook wel wat er door zijn hoofd ging 😉
Gebruikersavatar

ONBEKEND18 mar 2017, 21:30

 
Lijkt mij eerder frustratie dan een lach :?
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 mar 2017, 21:36

 1690  Sven
Wat we maandag te zien gaan krijgen zal wel frustratie zijn, zijn rollende ogen als Annelies haar spier verrekt. :mrgreen:
Ik denk hier ook eerder dat hij denkt dat ze de proef gaat doen mislukken door een verkeerde koffer los te knippen en dat ze zonder bagage valt.
Vond het wel grappig.
Gebruikersavatar

matthias.bouquet18 mar 2017, 21:43

 171
Jay-Lo schreef:In aflevering 6 zien we de kandidaten bij de duikproef.
Zoals iedereen al weet krijgt Annelies een paniekaanval in de luchtbel. Wanneer ze terug bij de rest op de boot is doet ze haar verhaal. Davey vraagt haar of ze nog de kleuren weet, waarop ze antwoord van niet: "Ik probeer het, maar er is veel weg". Waarop Davey antwoordt:"Dan wordt het moeilijk, mannen", en dan draait hij zijn hoofd weg, en zie je dat hij een (glim)lach moet onderdrukken. Minuut 12.17
Ofwel denkt hij van " daar gaat het geld, en ik heb weer niks moeten doen", als mol; ofwel ziet hij het al gebeuren dat Annelies een verkeerde koffer losknipt en verder moet zonder bagage.
Als het hier al opgemerkt is: sorry, maar kon het niet vinden met de zoekfunctie.
Was ook wat ik dacht. Ik ben ook razend benieuwd wat er toen school achter zijn handen en zonnebril. En juist daarna, wanneer Robin opduikt, zegt hij: 'Oei. Amai die heeft dat rap onthouden.' Ik vraag mij toch af waarom zijn eerste reactie 'oei' is.
[ external image ]