Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

Bonanza19 mar 2017, 12:47

 71
In het filmpje "Wat zou jij gedaan hebben mochten we onze valies kwijt geweest zijn?" Zegt Davey nogal vlotjes: "ja zeg en dan die finale in lijn short en T-shirt of wat?".

Kan fake zijn, maar het komt er wel heel soepel uit.
Gebruikersavatar

ONBEKEND19 mar 2017, 13:06

 
Was me ook opgevallen, maar in het begin van aflevering 6 zegt Robin iets gelijkaardig: "Ik dacht in het begin, dat gaat toch raar zijn als we nog met weinig zijn", klinkt ook alsof hij er al vanaf het begin vanuit ging dat hij de finale ging halen.
Gebruikersavatar

yevo19 mar 2017, 17:00

 281  Uma
Lijkt me gewoon iets wat je natuurlijk zou zeggen. Wat vooruitdenkend maar zeker niet mollig. Het zou gewoon echt belachelijk zijn om in de finale met korte broek en T-shirt te staan, en het is niet zo raar volgens mij dat de kandidaten beginnen dromen over de finale op dit moment van het spel.
Gebruikersavatar

Bonanza19 mar 2017, 19:02

 71
yevo schreef:Het zou gewoon echt belachelijk zijn om in de finale met korte broek en T-shirt te staan
Waarom?
Gebruikersavatar

yevo19 mar 2017, 19:07

 281  Uma
Bonanza schreef:Waarom?
Wel net zoals je op een trouw ook niet met korte broek en t-shirt toekomt.

Het is een gelegenheid dus kleed je je iets 'sjieker'.
Gebruikersavatar

jordy.dewerchin20 mar 2017, 14:03

 5
Niet vergeten dat voor hen "de finale" maar enkele dagen verder is hé. Voor ons is het (nu) nog een week.

Dus dan zal zo'n opmerking al sneller gemaakt worden, denk ik dan.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 14:40

 8153
yevo schreef:Wel net zoals je op een trouw ook niet met korte broek en t-shirt toekomt.

Het is een gelegenheid dus kleed je je iets 'sjieker'.
En dan mogen ze in de finale in pitteleir* en galajurk rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan :roll: Annelies valt al als ze gewoon een broek draagt :mrgreen:

* ook wel pinguïnkostuum genoemd...