Davey is de winnaar
Gebruikersavatar

mahrtin.ardstal23 mar 2017, 20:02

 1
misschien is er eerder al over geschreven, maar ik heb net opgemerkt dat er aan het aller begin van aflevering 1 vier deelnemers worden getoond tijdens het afscheid nemen.

in volgorde: Davey - Robin - Annelies - Eline, de laatste vier overblijvers.
en Davey kwam dus als allereerste in beeld dit seizoen.

hmmm.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2017, 00:05

 8153
mahrtin.ardstal schreef:misschien is er eerder al over geschreven, maar ik heb net opgemerkt dat er aan het aller begin van aflevering 1 vier deelnemers worden getoond tijdens het afscheid nemen.

in volgorde: Davey - Robin - Annelies - Eline, de laatste vier overblijvers.
en Davey kwam dus als allereerste in beeld dit seizoen.

hmmm.
Daar is niet misschien al eerder over geschreven, daar is eerder al vreselijk veel over geschreven .
Voor je denkt het licht gezien te hebben best eens lezen waarmee de echte molloten al wekenlang bezig zijn?
Best eerst eens de forumregels lezen voor je een nieuw topic opent?
Gebruikersavatar

TrustNobody24 mar 2017, 00:30

 4
chicawah schreef:Daar is niet misschien al eerder over geschreven, daar is eerder al vreselijk veel over geschreven .
Voor je denkt het licht gezien te hebben best eens lezen waarmee de echte molloten al wekenlang bezig zijn?
Best eerst eens de forumregels lezen voor je een nieuw topic opent?

Klaarblijkelijk vind je het voor de zoveelste keer nodig om andere forumbezoekers met een heel naar ondertoontje terecht te wijzen.

Best eerst eens op reis gaan. πŸ˜ƒ πŸ˜ƒ πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2017, 00:43

 8153
TrustNobody schreef:Klaarblijkelijk vind je het voor de zoveelste keer nodig om andere forumbezoekers met een heel naar ondertoontje terecht te wijzen.

Best eerst eens op reis gaan. πŸ˜ƒ πŸ˜ƒ πŸ˜ƒ
Voor de zoveelste keer???

Ik wijs op de forumregels en ik geef toe dat mijn toontje een beetje ironisch was - ik had er een πŸ˜‰ bij moeten zetten - maar "naar"??
Gebruikersavatar

Jansen24 mar 2017, 08:15

 3423  Yens
chicawah schreef:Voor de zoveelste keer???

Ik wijs op de forumregels en ik geef toe dat mijn toontje een beetje ironisch was - ik had er een πŸ˜‰ bij moeten zetten - maar "naar"??
Trek het je niet aan... zijn uitspraken zijn ook niet echt als "vriendelijk" te omschrijven he... Ik vind het wel hallucinant dat er mensen zijn die vlak voor de finale zich registreren op het forum (waar niks op tegen is) maar die dan afkomen met vragen over de EERSTE afl. en dan er blijkbaar van uitgaan dat er niks over op het forum staat.

Beste, nieuwe forumleden, het forum heeft een zoekfunctie (vergrootglas bovenaan) en als je een specifieke vraag hebt over een bepaalde kandidaat, kijk je best eens tussen de oude topics van die kandidaat. Je gaat dan wel wat dingen terugvinden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2017, 08:18

 8153
eveline.vanhemel schreef:Trek het je niet aan... zijn uitspraken zijn ook niet echt als "vriendelijk" te omschrijven he... Ik vind het wel hallucinant dat er mensen zijn die vlak voor de finale zich registreren op het forum (waar niks op tegen is) maar die dan afkomen met vragen over de EERSTE afl. en dan er blijkbaar van uitgaan dat er niks over op het forum staat.

Beste, nieuwe forumleden, het forum heeft een zoekfunctie (vergrootglas bovenaan) en als je een specifieke vraag hebt over een bepaalde kandidaat, kijk je best eens tussen de oude topics van die kandidaat. Je gaat dan wel wat dingen terugvinden.
Thx voor je steun Eveline.
Mocht er een smiley zijn voor een dikke zoen dan zou ik die nu gebruiken πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

ex-molinator24 mar 2017, 08:48

 3483  Uma
chicawah schreef:Thx voor je steun Eveline.
Mocht er een smiley zijn voor een dikke zoen dan zou ik die nu gebruiken πŸ˜ƒ
mouwenveger, gatlikker, muilentrekker, vleier πŸ˜‰ πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Frolva24 mar 2017, 08:51

 2204
bert.verhaegen schreef:Als er niemand als eerste in beeld zou komen dan hadden we ook geen programma hΓ©. :roll:
LOL

πŸ‘πŸ»
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2017, 09:29

 8153
bert.verhaegen schreef:Als er niemand als eerste in beeld zou komen dan hadden we ook geen programma hΓ©. :roll:
... maar een documentaire over Zuid-Afrika, met struisvogels en al :mrgreen:
Gebruikersavatar

weyns196025 mar 2017, 16:25

 426
ex-molinator schreef:mouwenveger, gatlikker, muilentrekker, vleier πŸ˜‰ πŸ˜‰
Dikke zot! (ik doe een Davey-tje; als hij dat mag, dan wij toch ook, he πŸ™‚ )