Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

bert.verhaegen13 feb 2017, 23:57

 129
Volgens mij is Eline niet de mol. Bij het oefenen voor de gospelzong zong ze echt zo vals als een kat. Volgens mij ga je in deze fase van het spel niet op die manier al opvallen.
Gebruikersavatar

Noptje14 feb 2017, 01:00

 181
bert.verhaegen schreef:Volgens mij is Eline niet de mol. Bij het oefenen voor de gospelzong zong ze echt zo vals als een kat. Volgens mij ga je in deze fase van het spel niet op die manier al opvallen.
Je moet wel in het achterhoofd houden, dat zij zelf niet gezegd heeft dat ze goed kan zingen. Dit was Annelies, waarop Eline antwoordde, ik zing wel graag ja. Is een groot verschil tussen graag zingen en goed zingen 😛
Ik zing ook graag, maar verre van goed 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 01:08

 3483  Uma
Noptje schreef:...
Ik zing ook graag, maar verre van goed 🙂
Ik zing ook graag, maar enkel goed van verre 😉
Gebruikersavatar

Kobe18 feb 2017, 17:56

 429
Wat mij opviel is dat ze telkens 'mollen' (als muziekterm) zong. Is dit geen hint?
Gebruikersavatar

nicky.vanoevelen19 feb 2017, 16:26

 4
Je moet het fragment maar eens opnieuw bekijken en daar zingt Eline niet de tekst die ze moest zingen maar 'meul ... of zoiets en meul is afrikaans voor mol een hint?
Gebruikersavatar

Jansen19 feb 2017, 16:42

 3423  Yens
meul is niet Afrikaans voor mol, mol is gewoon mol in het Afrikaans. Vergelijk: moltrein = metro 🙂
Gebruikersavatar

nicky.vanoevelen22 feb 2017, 09:51

 4
Eline zingt bij het eerste jurylid het juist Lezontaba en de tweede keer zingt ze dezelfde zin heel anders waardoor ze er onmiddellijk wordt uitgekozen dit kan niet anders dan de mol doen.
Gebruikersavatar

Social27 feb 2017, 23:51

 353  Uma
Het moet toch zijn dat ze de andere kandidaten in de autoritten heeft laten horen dat ze normaal wel goed kan zingen. Dus op geen enkele manier een toonladder juist kunnen zingen is dan wel zeer vreemd.

Ik denk dat ik switch naar Eline. Nu Bertrand eruit is :(
Gebruikersavatar

Mateo28 feb 2017, 01:31

 870
Kobe schreef:Wat mij opviel is dat ze telkens 'mollen' (als muziekterm) zong. Is dit geen hint?
Dat kan heel goed zo zijn. Het is, denk ik, best wel lastig om al die 'mollen' achter elkaar te zingen. Ik krijg sterk de indruk dat ze hierop geoefend heeft. En dan steeds die grijns erbij :mrgreen: .
Gebruikersavatar

annick.neskens18 mar 2017, 09:27

 128
Mateo schreef:Dat kan heel goed zo zijn. Het is, denk ik, best wel lastig om al die 'mollen' achter elkaar te zingen. Ik krijg sterk de indruk dat ze hierop geoefend heeft. En dan steeds die grijns erbij :mrgreen: .
Maar dat waren niet allemaal 'mollen' achter elkaar. Hihi!
Gebruikersavatar

Mateo18 mar 2017, 17:46

 870
annick.neskens schreef:Maar dat waren niet allemaal 'mollen' achter elkaar. Hihi!
De ene mol is de andere niet. 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mar 2017, 19:06

 3483  Uma
Mateo schreef:Dat kan heel goed zo zijn. Het is, denk ik, best wel lastig om al die 'mollen' achter elkaar te zingen. Ik krijg sterk de indruk dat ze hierop geoefend heeft. En dan steeds die grijns erbij :mrgreen: .
Als je een beetje kunt zingen is het niet moeilijk om die mollen te zingen hoor. Je zingt gewoon mee met de begintoon die je hoort. Dat is heel wat anders (en makkelijker) dan vanop bladmuziek een halve toon hoger of lager te zingen.