Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Niffler23 feb 2017, 00:53

 62
Leuk opgemerkt, maar probeer het priveleven van de kandidaten ook niet TE veel uit te spitten (privacy enal, ook al riskeert men dit bij een deelname aan een groot programma). Weinig kans dat we daar hints in vinden dunkt me...
Gebruikersavatar

Jansen23 feb 2017, 09:28

 3423  Yens
Niffler schreef:Weinig kans dat we daar hints in vinden dunkt me...
Lijkt me toch wel interessant dat toneelspelen een hobby is. Van de Mol verwacht je ook dat die goed kan toneelspelen 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator23 feb 2017, 09:50

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Lijkt me toch wel interessant dat toneelspelen een hobby is. Van de Mol verwacht je ook dat die goed kan toneelspelen 🙂
Yep, iemand die dus het klappen van de zweep al kent.
Gebruikersavatar

Mateo23 feb 2017, 20:56

 870
Niffler schreef:Leuk opgemerkt, maar probeer het priveleven van de kandidaten ook niet TE veel uit te spitten (privacy enal, ook al riskeert men dit bij een deelname aan een groot programma). Weinig kans dat we daar hints in vinden dunkt me...
Tja. Privacy? Ze heeft daar zelf, in het openbaar, op het wereldwijde web, verteld dat één van haar hobby's toneelspelen is.
En die hobby zien we niet terug in haar profiel. Naar mijn mening wel in de Mol. Ik denk dat ze in werkelijkheid heel anders, zeker beschaafder, is dan ze zich voordoet. Ooit zo'n ongegeneerd kauwgom kauwende en dronkaard spelende politie-inspecteur gezien? Om slechts een paar voorbeelden te noemen.
Gebruikersavatar

ex-molinator23 feb 2017, 21:09

 3483  Uma
Mateo schreef:...
Ooit zo'n ongegeneerd kauwgom kauwende en dronkaard spelende politie-inspecteur gezien?
Ja hoor, in prive-situaties wanneer mensen zich laten gaan (zonder extremen weliswaar) zie je een andere kant van mensen (niet noodzakelijk beter of slechter).
Overlaatst heb ik mezelf ook eens goed laten gaan. En toen ik 2 dagen later wakker werd in de cel, in een ander land blijkbaar, had ik vrouwenkleren aan, een tattoo op een te zichtbare plaats en een blauw oog, en was ik kaal geschoren. Gelukkig werd ik enkel aangeklaagd vanwege het luidkeels roepen: "Armageddon is here!"
SPOILER
Gebruikersavatar

Mateo23 feb 2017, 21:19

 870
[quote="ex-molinator"]
Ja hoor, in prive-situaties wanneer mensen zich laten gaan (zonder extremen weliswaar) zie je een andere kant van mensen (niet noodzakelijk beter of slechter).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In "privé-situaties", dan wel.

En nee, ik geloofde je niet. 😃