Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 17:41

 2204
Frolva schreef:Akkoord dat Eline wordt getoond in de kamer van de hartslagproef.

Maar ook Annelies en Robin worden duidelijk daar getoond (Davey waarschijnlijk ook, maar dat vind ik minder duidelijk).

Dus als Eline zich niet op haar kamer bevond, dan Annelies en Robin ook niet. 😉
Verduidelijken met wat foto's (het moment waarop wordt gezegd dat de andere kandidaten zich in hun kamer bevinden). 😉

[ external image ]


[ external image ]


[ external image ]
Gebruikersavatar

rolhad20 mar 2017, 17:45

 434
Frolva schreef: [ external image ]
En Robin in zijn hartslag-opdracht kamer.

[ external image ]

Mij gaat ge toch niet vertellen dat dat 2 aparte kamers zijn?

Al de kamers hebben precies ook wel hetzelfde schilderij...
Gebruikersavatar

cor.conc20 mar 2017, 17:48

 12
rolhad schreef:En Robin in zijn hartslag-opdracht kamer.

[ external image ]

Mij gaat ge toch niet vertellen dat dat 2 aparte kamers zijn?
Ik snap je punt en je kan gelijk hebben maar het is niet onmogelijk, het blijft een hotel. Identieke kamers zijn daarbij geen zeldzaamheid
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 17:48

 2204
rolhad schreef:Mij gaat ge toch niet vertellen dat dat 2 aparte kamers zijn?
Euh nee.

Ik vertel je net dat het dezelfde kamer is (net zoals bij Annelies en Eline). 😉
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 17:48

 
Kan dat beeld van Eline op het balkon niet gewoon een sfeerbeeld zijn van na de hartslagproef, maar voor de proef in het donker, maar die op deze manier gemonteerd is?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 18:05

 8153
rolhad schreef:Waarschijnlijk had hij al gehoord dat hij in het donker moest zitten en dus wilde hij al vluchten (raam staat open), tot de crew besefte dat hij met nog 1 been(gekneld in het rood) uit het raam stak alvorens ze hem geboeid om de stoel zette.
En hadden ze hem nu nog een kamer op het gelijkvloers gegeven! Geen wonder dat hij na al deze folteringen geen oog dichtdeed in die caravan!
:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 18:08

 8153
rolhad schreef:Hij is dan ook bang in het donker.
😂
Gebruikersavatar

rolhad20 mar 2017, 18:12

 434
cor.conc schreef:Ik snap je punt en je kan gelijk hebben maar het is niet onmogelijk, het blijft een hotel. Identieke kamers zijn daarbij geen zeldzaamheid
Idd.

Hierbij toch foto's van 3 kandidaten waar op +- dezelfde plaats wel een vlekje te zien is op de zetel. (eventueel gewoon een embleempje?)

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Maar dat maakt imo de theorie zeker nog niet "vast" voor 't moment.(ik geloof het nog niet)
Dat zou maar iets raar zijn van die 5kamers en 1 voor de hartslagproef. Ik vraag me echt af hoe za dat aan de kijkers zouden uitleggen.

Zeker als ze duidelijk in de afl vermelden dat alles in hun eigen kamer gebeurd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 18:17

 8153
Ik snap echt niet waarom hier zo heen en weer geluld wordt over die kamers. Wat doet het ertoe of ze tegelijkertijd elk in hun kamer de proef deden of dat ze dat 1 voor 1 deden in een aparte kamer? De proef is wat telt. En daarna de blind date met de mol. Kijk toch gewoon naar wat de makers onder onze neus duwen: 5 kamers op een rij en bij elke kamer een naam.
Eline op het balkon is volgens mij gewoon een sfeerbeeld.
Gebruikersavatar

rolhad20 mar 2017, 18:26

 434
chicawah schreef:Ik snap echt niet waarom hier zo heen en weer geluld wordt over die kamers. Wat doet het ertoe of ze tegelijkertijd elk in hun kamer de proef deden of dat ze dat 1 voor 1 deden in een aparte kamer? De proef is wat telt.
Idd, maakt opzicht ook niet meer uit(sinds de theorie veranderde en het naar niets meer naartoe gaat).
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 18:29

 2204
chicawah schreef:Ik snap echt niet waarom hier zo heen en weer geluld wordt over die kamers.
Omdat dit topic gaat over een theorie die vertrekt van de stelling dat wanneer in de uitzending wordt gezegd dat iedereen behalve de mol op zijn eigen kamer blijft er een beeld wordt getoond van Eline die als enige niet op haar kamer is. 😉

(wat volgens mij niet klopt :mrgreen: )
Gebruikersavatar

matthias.bouquet20 mar 2017, 18:40

 171
En hoe weten we zo zeker dat het balkon van Eline niet het balkon is van de kamer waar elke hartslagproef is opgenomen?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11