Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

ata.Łuczak28 mar 2017, 01:37

 2
Hello everyone! Forgive me writing in English, I'm from Poland and I've been watching your program and this forum for a couple of days. Some genius translated the videos to English. For this forum I use google translate which is suprisingly good. I'm waiting for the translation of the last episode, but I was so curious I watched it in you language and understood it very generally, enough to know who is the mole/winner/loser.
That's why I wanted to ask: Did Annelies know who was the mole and just had fewer answers correct or did she vote for Davey?
Thanks in advance for the answer!
Gebruikersavatar

joachim.morrens28 mar 2017, 03:17

 200  Yens
ata.Łuczak schreef:Hello everyone! Forgive me writing in English, I'm from Poland and I've been watching your program and this forum for a couple of days. Some genius translated the videos to English. For this forum I use google translate which is suprisingly good. I'm waiting for the translation of the last episode, but I was so curious I watched it in you language and understood it very generally, enough to know who is the mole/winner/loser.
That's why I wanted to ask: Did Annelies know who was the mole and just had fewer answers correct or did she vote for Davey?
Thanks in advance for the answer!
Hi Ata! Thanks for watching our show 🙂 Yes, both Annelies and Davey already had the feeling that Eline was the mole for quite a long time. Robin also knew it was Eline in the end, but he arrived at that conclusion much later (only after looking into Hans book).
On the final test, Annelies had indeed either fewer questions correct than Davey, or she was slower. We will get more information on that in the next episode.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo28 mar 2017, 07:30

 129
Jay-Lo schreef:
Tja, eens dat ge in die 'pijp' zit is er geen ontkomen meer aan. Maar die malle mergpijp hadden we wel goed gevonden. 😛
De malle mergpijp was zeker goed gevonden en het was een hint want het wees er op dat de mol een vrouw is. Niet meer en niet minder.
De verband te leggen met Annelies als moeke was gewoon een verkeerde interpretatie waar ik terecht niet in mee gegaan ben.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 20:57

 8153
Jay-Lo schreef:Tja, eens dat ge in die 'pijp' zit is er geen ontkomen meer aan. Maar die malle mergpijp hadden we wel goed gevonden. 😛
De Malle Mergpijp en De Rode Ridder mogen met elkaar wedijveren voor de trofee beste vondst van het forum! :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 mar 2017, 21:11

 1690  Sven
chicawah schreef:De Malle Mergpijp en De Rode Ridder mogen met elkaar wedijveren voor de trofee beste vondst van het forum! :mrgreen:
Wij zijn hier toch wel veel creatiever dan de makers, zo'n hints opsporen. 😃
In het volgende seizoen loopt er waarschijnlijk ene tussen met het woord "mol" op zijn voorhoofd, zijn wij weer volop tips aan het verzamelen en denken de makers: "laat de boeren maar dorsen". :roll:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 21:18

 8153
Jay-Lo schreef:Wij zijn hier toch wel veel creatiever dan de makers, zo'n hints opsporen. 😃
In het volgende seizoen loopt er waarschijnlijk ene tussen met het woord "mol" op zijn voorhoofd, zijn wij weer volop tips aan het verzamelen en denken de makers: "laat de boeren maar dorsen". :roll:
Ik heb nooit geloofd in hints die zo vergezocht zijn dat de gemiddelde kijker niet kan volgen, omdat ik ervan uitga dat de makers die er niet in stoppen. Anderzijds: wat al te simpel is schreef ik ten onrechte af. Zoals:
- de groepsfoto rond het logo: het logo wijst naar Eline
- Eline is de mol in de letterpuzzel
- Eline als enige op het balkon bij de hartslagproef
- voorlaatste aflevering: Wat is de naam van de mol - Eline - Eline zegt ja
Enz.

De Lego vond ik een schitterende vondst, maar toen iemand opmerkte dat Lego geen sponsor is en de makers dat daarom niet zouden doen, heb ik afgehaakt.
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 mar 2017, 21:25

 1690  Sven
chicawah schreef:Ik heb nooit geloofd in hints die zo vergezocht zijn dat de gemiddelde kijker niet kan volgen, omdat ik ervan uitga dat de makers die er niet in stoppen. Anderzijds: wat al te simpel is schreef ik ten onrechte af. Zoals:
- de groepsfoto rond het logo: het logo wijst naar Eline
- Eline is de mol in de letterpuzzel
- Eline als enige op het balkon bij de hartslagproef
- voorlaatste aflevering: Wat is de naam van de mol - Eline - Eline zegt ja
Enz.
Die mol in de letterpuzzel, daar geloofde ik niet van dat het een hint was. Omdat vorig jaar Cathy is de mol stond in de nummerplaten, dacht ik dat het iets soortgelijks was.
Dat Eline kort ja zei na de vraag wel, maar genegeerd vanwege andere tunnel.
't Was toen gisteren bleek dat Annelies nee had geantwoord en Davey ja op de vraag of ze de mol zouden willen zijn, dat em viel, heel traag, van: neeeeeee, 't is Eline!!!
Gebruikersavatar

Moldedju28 mar 2017, 21:49

 507  Yens
Nog even wachten met conclusies over de hints zou ik zeggen. Ik zie hier al heel wat voorbarige conclusies passeren. We weten nog niet welke hints er echt in zaten, welke we zelf hebben verzonnen en welke we gewoon niet gevonden hebben.

Wat die vergezochte hints betreft. Bekijk aflevering 3 nog eens van de eerste mol als je een paar vergezochte hints wil zien. De Jack en Junior hint vorig jaar zou trouwens ook nooit geloofd zijn als iemand die zou hebben gevonden en gepost.

En die evidente El Topo dan? Dat was dus geen hint 😃

We zullen dus volgende week wel zien wat er inzat. Maar dat de malle mergpijp strip er echt zou zijn ingestoken om te verwijzen naar een vrouw, daar geloof ik dan weer geen snars van 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 22:02

 8153
Moldedju schreef:Nog even wachten met conclusies over de hints zou ik zeggen. Ik zie hier al heel wat voorbarige conclusies passeren. We weten nog niet welke hints er echt in zaten, welke we zelf hebben verzonnen en welke we gewoon niet gevonden hebben.

Wat die vergezochte hints betreft. Bekijk aflevering 3 nog eens van de eerste mol als je een paar vergezochte hints wil zien. De Jack en Junior hint vorig jaar zou trouwens ook nooit geloofd zijn als iemand die zou hebben gevonden en gepost.

En die evidente El Topo dan? Dat was dus geen hint 😃

We zullen dus volgende week wel zien wat er inzat. Maar dat de malle mergpijp strip er echt zou zijn ingestoken om te verwijzen naar een vrouw, daar geloof ik dan weer geen snars van 😃
Al die dinosaurussen... die Giants wijzen toch wel naar de "kleine"? Toch? En komen die niet ook ergens voor in de malle... mmm... mompel ompel omp... p...