Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

Jansen10 feb 2017, 12:39

 3423  Yens
De persoon door de venster lijkt me op het eerste zicht eerder een vrouw te zijn... maar de persoon lijkt wel geblinddoekt te zijn, toch wel vreemd vind ik
Gebruikersavatar

marc.degroote18 feb 2017, 10:19

 26
Fonsie schreef:Hans kan gerust de mol zijn. Niemand heeft de vragen ingevuld i.f.v. Hans, iedereen heeft op andere gegokt. Vandaar de ex aequo's bij de antwoorden en de tijd die van belang was. Degenen die op 'de mol is een man' hebben gestemd hebben allen 1 antwoord juist, en diegenen die op 'de mol is een vrouw' hebben gestemd hebben dus ex aequo 0 antwoorden juist, waarbij dus de tijd een rol heeft gespeeld.
je vergeet dat ook al diegene die neen hebben geantwoord op de vraag van... is de mol van het dak gesprongen?
ook al diegene die neen geantwoord hebben op de vraag; heeft de mol in proef 1 moeten lopen?
bovendien al diegene die geantwoord hebben dat de mol als laatste op het vliegtuig stapte. er stond waarschijnlijk niet "het vliegtuig van de mol. er stond het vliegtuig. de mol is (hans ) is naar een andere locatie gebracht en stapte dus zeker als laatste op het vliegtuig naar zuid africa.
dus alle speculaties ivm de ex-equo mag je hiermee opbergen.
Gebruikersavatar

marc.degroote18 feb 2017, 10:59

 26
marc.degroote schreef:"het vliegtuig van de mol. er stond het vliegtuig. de mol is (hans ) is naar een andere locatie gebracht en stapte dus zeker als laatste op het vliegtuig naar zuid africa.
dus alle speculaties ivm de ex-equo mag je hiermee opbergen.
de vlucht van londen naar kaapstad vertrekt tenslotte pas om 19:05 vanuit Londen. vanuit zaventem en amsterdam zijn er vroeger die dag rechtstreekse vluchten.
hans stapte dus als eerst op het vliegtuig richting zuid afrika.

verbeter mij als ik fout ben
Gebruikersavatar

marc.degroote18 feb 2017, 11:04

 26
bovendien komt hij met die vroegere vlucht 12 uur vroeger aan in kaapstad. dat en de dag dat de andere proeven moeten doen geeft hem alle tijd gebrieft te worden en om de moeilijke locaties te verkennen.

hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik hans naar plaats 1 breng, sam plaats 2 en voor eline denk, om haar verder te negeren als mol.