Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

Marc D10 feb 2017, 16:04

 3
De Mandela-loop was 27 km lang omdat Mandela 27 jaar gevangen zat en vrij kwam in 1990. Mandela ging dus de gevangenis in in 1963. 1963 is het geboortejaar van Hans. Kleine tip van de makers, maar het is nog maar afl. 1.
Daarbij komt dat er ex aequo's waren, dat is logosch omdat niemand van de kandidaien Hans koos als mogelijke mol, hij was er zogezegd al uit.
Gebruikersavatar

masterveecee10 feb 2017, 16:19

 3547  Sven
We zullen maandag zien wat er met Hans gebeurt, dan kunnen we hier nog eens op terugkomen 😛
Gebruikersavatar

ex-molinator10 feb 2017, 17:56

 3483  Uma
Hans zal zeker terugkomen.
Ik heb ook een vermoeden dat hij dezelfde proeven als de 10 deelnemers heeft moeten afleggen en daarmee ook wat geld kan meebrengen.
Die 27 bleef trouwens ook in mijn hoofd spoken en heel toevallig was ik ook gekomen op de link met Mandela (ik was namelijk zeer dicht in de buurt toen Mandela vrijgelaten werd), maar heb daar verder geen aandacht aan geschonken.

Echter: today = Friday en Friday is the day dat ik met mijn partner in crime de aflevering herbekijk. En die partner in crime zei meteen (toen Hans weggereden werd) dat Hans zou terugkomen ... met als redenering dat hij toch niet zomaar thuis weer kan opduiken - de afwezigheid voor een 3-tal weken is toch gepland? en de omgeving (op huisgenoten na) mag toch niet te weten komen welke kandidaten vroeger dan voorzien terug in België zijn.
Gebruikersavatar

brecht.coninx11 feb 2017, 12:35

 28
ex-molinator schreef:Hans zal zeker terugkomen.
...

Echter: today = Friday en Friday is the day dat ik met mijn partner in crime de aflevering herbekijk. En die partner in crime zei meteen (toen Hans weggereden werd) dat Hans zou terugkomen ... met als redenering dat hij toch niet zomaar thuis weer kan opduiken - de afwezigheid voor een 3-tal weken is toch gepland? en de omgeving (op huisgenoten na) mag toch niet te weten komen welke kandidaten vroeger dan voorzien terug in België zijn.
Alle kandidaten verblijven de volle 3 weken daar, de rest die afvalt vertrekken naar een hotel naar het schijnt.. Denk dat Thibaud dit ook wel zou kunnen beamen dat het zoiets in de aard is 🙂 Jessica is ook niet meteen nadat ze afgevallen is meteen terug naar België gekeerd hoor, want dan is het gewoon te obvious al VOOR dat het op TV komt wie wanneer zal afvallen..
Gebruikersavatar

ex-molinator11 feb 2017, 13:55

 3483  Uma
brecht.coninx schreef:Alle kandidaten verblijven de volle 3 weken daar, de rest die afvalt vertrekken naar een hotel naar het schijnt.. Denk dat Thibaud dit ook wel zou kunnen beamen dat het zoiets in de aard is 🙂 Jessica is ook niet meteen nadat ze afgevallen is meteen terug naar België gekeerd hoor, want dan is het gewoon te obvious al VOOR dat het op TV komt wie wanneer zal afvallen..
Thibaud heeft nochtans iets anders gezegd.
Thibaud Dedier schreef:Vorig jaar moest elke afvaller telkens (enkele) mastertapes meenemen in zijn handbagage zodat die supersnel en zeker in Vilvoorde zou zijn, zodat de montage al meteen kon beginnen.
Gebruikersavatar

Thibaud Dedier11 feb 2017, 18:05

Deelnemer  46
ex-molinator schreef:Thibaud heeft nochtans iets anders gezegd.
Nee, het klopt idd niet dat de afvallers ginder blijven, integendeel. Je vliegt sito presto terug naar België waar je op één of andere manier moet onderduiken. Erg eenzame periode trouwens. Wij hadden verbod om contact te hebben met elkaar tot de reunie in Gaston (die mee opgenomen werd in de laatste aflevering)
Gebruikersavatar

Mateo11 feb 2017, 18:27

 870
Thibaud Dedier schreef:Nee, het klopt idd niet dat de afvallers ginder blijven, integendeel. Je vliegt sito presto terug naar België waar je op één of andere manier moet onderduiken. Erg eenzame periode trouwens. Wij hadden verbod om contact te hebben met elkaar tot de reunie in Gaston (die mee opgenomen werd in de laatste aflevering)
Dank voor deze opheldering!
Gebruikersavatar

Bonanza12 feb 2017, 15:38

 71
Jess zei eerder ook al dat ze nog 1 dag in Kaapstad bleef (om pinguïns te kijken) en dan meteen is teruggevlogen.
Gebruikersavatar

Vikken16 feb 2017, 01:03

 65
Effen melden dat Mandela in 1964 (tot 1982) werd opgesloten op het Robbeneiland. Later werd hij nog overgeplaatst (tot 11feb1990)