Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

tim.bosschaerts13 feb 2017, 23:40

 2
Is hier iemand die de beelden van het moment dat Gilles de naam van Hans intypt (na de vragenronde waarin hij beter moest doen dan Jess)? Hij doet namelijk heel geheimzinnig over de knoppen die hij induwt. De H staat er al op het moment dat het in beeld komt, dus typt hij 3 letters die volgens mij niet overeen komen met de positie van de letters A,N en S op een keyboard. Kan iemand dit eens herbekijken (per ongeluk de afl gewist)
Gebruikersavatar

Jansen13 feb 2017, 23:45

 3423  Yens
En welke reden zou er dan zijn om niet die letters in te typen? Men verwacht toch niet anders dan dat de naam Hans zal verschijnen?
Gebruikersavatar

tim.bosschaerts14 feb 2017, 00:03

 2
Een tip. Het moet toch mogelijk zijn om de toetsen M, O en L vast te hangen aan de letters A,N en S op het scherm? Ik ben geen computer expert maar dat lijkt mij nu wel mogelijk
Gebruikersavatar

Jansen14 feb 2017, 00:06

 3423  Yens
Dat is inderdaad mogelijk maar het lijkt me toch wat vergezocht... te veel risico volgens mij dat het zou opvallen bij de andere kandidaten.
Gebruikersavatar

leentje.coppens14 feb 2017, 00:08

 1
tim.bosschaerts schreef:Een tip. Het moet toch mogelijk zijn om de toetsen M, O en L vast te hangen aan de letters A,N en S op het scherm? Ik ben geen computer expert maar dat lijkt mij nu wel mogelijk
Neen.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 00:21

 3483  Uma
leentje.coppens schreef:Neen.
Toch wel, aan bijna elke key van een keyboard kan je zelf een letter (of teken) toekennen. Maar dan moet je niet de standaard landeninstelling voor keyboards gebruiken.

Maar dit gaat echt te ver en dan zou het nog speciaal zo gefilmd moeten worden dat het bijna niet, maar dan toch net genoeg opvalt. Deze theorie gaat samen met mijn floppy disks de vuilbak in ( euh, ik bedoel gaat naar het recyclagepark).
Gebruikersavatar

Wack_a_mole14 feb 2017, 02:06

 26
Volgens mij typt hij gewoon de juiste letters in, zij het traag. Maar dat doet 'ie altijd wel.
Gebruikersavatar

sven.mortier14 feb 2017, 12:07

 1
ik heb de beelden net bekeken en hij typt het juist, want de letters A N S staan links en de letters MOL staan rechts en hij typt links van het toestenbord
Gebruikersavatar

jan-willem.carpentier14 feb 2017, 13:54

 35
sven.mortier schreef:ik heb de beelden net bekeken en hij typt het juist, want de letters A N S staan links en de letters MOL staan rechts en hij typt links van het toestenbord
Jup, ook herbekeken. Het is gewoon een klein toetsenbordje (portable van tablet) waardoor alles meer naar het midden lijkt te staan.