Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

frazoe15 feb 2017, 16:00

 3
Zou het geen geniale zet zijn van de produktie om als eerste (weet niet of dit de voorgaande jaren in andere landen al eens is gebeurd) de Mol slechts in de 2de aflevering te introduceren ? M.a.w. al het gewonnen geld met de eerste proeven is een kado want geen obstruktie door de Mol mogelijk.
Er is me de 1ste aflevering nog iets opgevallen bij het "introduktie interview" met Hans. Hij zegt daar dat hij niet
graag het programma al na 3 dagen zou moeten verlaten. Ik vond dit een vreemde manier van uitdrukken. Normaal zou iemand zeggen dat hij niet graag als eerste zou moeten vertrekken of iets dergelijks. Tenzij natuurlijk al de kandidaten een gedetailleerde briefing hebben gehad wanneer exact de eliminaties plaatsvinden.
Gebruikersavatar

jan-willem.carpentier15 feb 2017, 16:23

 35
Zou het ook een goeie zet vinden om de Mol pas in aflevering 2 te laten meedoen, zodat ik Hans nog niet uitsluit.

De redenering "De Mol gaan ze sowieso vanaf het begin laten meedoen" volg ik dus niet noodzakelijk.

Maar wat betreft de uitspraak "na 3 dagen afvallen": het is algemeen geweten dat de Mol afleveringen telkens drie (of soms twee) dagen beslaan. Dit was in vorige seizoenen steeds zo.

Zowel Hans als Davey hebben zo'n uitspraak gedaan, dus ik zie er geen graten in.