Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

FlightWolf2394921 feb 2017, 10:09

 183
Voor ik begin, moet ik zeggen dat Hans mijn eerste Mol was. Al vanaf de eerste aflevering. Daarna bleek dat hij er uit lag, en kon het dus niet meer... Maar aangezien hij terug is..;
Bij de tweede aflevering had hij een tshirt aan met een schietroos op.. In de derde aflevering had hij een trui aan met allemaal kleine pijltjes.
Is dit iemand anders opgevallen? Kan het iets betekenen? Of moet ik dit gewoon laten vallen omdat het absurt klinkt en omdat kleding vorig jaar een grote hint was? 😂
Gebruikersavatar

TRZNTRX21 feb 2017, 10:58

 46  Uma
Ik vind die shirt met de pijltjes toch ook een vreemde kledingkeuze voor een 53-jarige moet ik zeggen. Maar voor mij kan hij de mol niet zijn. Ze kunnen het echt niet maken dat de mol enkele dagen niet in het spel zat. Tenzij er achteraf een verklaring voor is dat hij op één of andere manier enkele opdrachten wél heeft kunnen saboteren. Maar ik zie het toch niet hoor, de kandidaten moeten dan ook de kans hebben gehad om het op te merken.
Gebruikersavatar

Bonanza23 feb 2017, 14:06

 71
Zowat de helft van de mannen heeft dat Ben Sherman shirt met de cirkels op. Ik zou daar niet teveel achter zoeken.
Gebruikersavatar

Jansen23 feb 2017, 14:35

 3423  Yens
Bonanza schreef:Zowat de helft van de mannen heeft dat Ben Sherman shirt met de cirkels op. Ik zou daar niet teveel achter zoeken.
Inderdaad, het kwam me al onmiddellijk bekend voor 🙂