Marzena is niet De Mol
Gebruikersavatar

Addow15 feb 2017, 00:22

Molerator  377  Yens
In de tweede aflevering doet Marzena een paar uitspraken waarbij ze zichzelf een paar keer tegenspreekt... niks wereldschokkends, maar wel gewoon bizar.

Op de "hop on hop off"-bus wordt bij de eerste tussenstop gevraagd welke twee kandidaten er willen gaan. Marzena voert daar als eerste het woord en flapt er het volgende uit:
Ik heb niets met dieren, dus... én ben claustrofobisch. Liever niet!
Onderweg naar de dierenproef terwijl ze aan het stuur zit, vraagt ze het volgende:
Wie heeft er schrik van slangen en spinnen?
Bertrand, Davey en Bouba antwoorden daarop dat ze o.a. bang zijn van spinnen, "ziekenfobie", als er haar op staat, enzovoorts. Daarop flapt Marzena er doodleuk het volgende uit.
Ej, maar met wat voor pussies zit ik hier in de auto?
In de volgende shot staat Marzena geblinddoekt aan een hek en ruikt er een geit aan haar beentjes, waarna ze het haast bestreft....

... om vervolgens zonder al te veel poepers vlotjes aan het geitenmelken te gaan...
Gebruikersavatar

masterveecee15 feb 2017, 14:52

 3547  Sven
Geloofwaardigheid = 0 😉
Of een grote mond, met een klein hartje

(no offence, ex-mollnator 😉)
Gebruikersavatar

billie.holiday15 feb 2017, 19:15

 462  Bert
Goed opgemerkt.
Daardoor kan ik concluderen : money money money. Ze doet alles om een proef te doen slagen.
Gebruikersavatar

kim.baudart16 feb 2017, 09:26

 138
Addow schreef:...In de volgende shot staat Marzena geblinddoekt aan een hek en ruikt er een geit aan haar beentjes, waarna ze het haast bestreft....

... om vervolgens zonder al te veel poepers vlotjes aan het geitenmelken te gaan...
Op het moment dat ze het zo besterft weet ze natuurlijk nog niet welk beest daar is hé. Ze is dus niet bang van dat bepaalde dier, maar van het onbekende.

En 'ik heb niets met dieren' betekent dat je niet meteen graag dieren ziet of er veel van weet, maar dat wil natuurlijk ook niet per sé zeggen dat je er bang van bent.
Gebruikersavatar

Addow16 feb 2017, 09:31

Molerator  377  Yens
kim.baudart schreef:Op het moment dat ze het zo besterft weet ze natuurlijk nog niet welk beest daar is hé. Ze is dus niet bang van dat bepaalde dier, maar van het onbekende.
Ik denk inderdaad wel dat de meeste mensen zouden verschieten van onbekend "gesniffel".
kim.baudart schreef:En 'ik heb niets met dieren' betekent dat je niet meteen graag dieren ziet of er veel van weet, maar dat wil natuurlijk ook niet per sé zeggen dat je er bang van bent.
Goeie invalshoek, op die manier had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken. Ze wil met die uitspraak bvb. eerder anderen (die wel interesse in dieren hebben) de kans geven om die opdracht te spelen.