Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 14:29

 8153
Frolva schreef:Nu ik hier over nadenk: indien Robin de mol zou zijn is het misschien slim hem niet vooraf in te lichten over de juiste antwoorden, zodat hij zijn angst niet hoeft te spelen?
Ocharme, de sukkelaar. Dat zou toch wel wat sadistisch zijn, tenzij ze niet vooraf wisten dat hij echt een vreselijke bangerik is. Maar ze maakten zelf bekend dat hij hoogtevrees heeft, dus ze zullen het wel geweten hebben.
Gebruikersavatar

Molliarty08 mar 2017, 16:38

 157
chicawah schreef: Ook zijn "kut mee peren" leek mij oprecht.
Ik heb ook nog maar weinig zo een oprechte kut met peren gehoord. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 16:43

 8153
Molliarty schreef:Ik heb ook nog maar weinig zo een oprechte kut met peren gehoord. 😃
Als Robin de mol is, mogen de anderen dat voor hem eens klaarmaken! :twisted:
Gebruikersavatar

Holmes08 mar 2017, 20:17

 395
chicawah schreef:Vanwaar dan zijn ongelooflijke angst? Volgens mij was die wel degelijk echt (herinner je hoe hij zich gedroeg toen hij op het matras lag: Gilles was bezorgd en moest hem kalmeren). Dat doet mij twijfelen aan Robin als mol.
Ook zijn "kut mee peren" leek mij oprecht.
Ofwel is Robin een schitterend acteur. Dan neem ik al mijn opmerkingen over zijn irritante kantjes met...
Als je echt schrik hebt van iets, dan kan je met wat verbeelding die angst oproepen en dan hoef je dat niet echt te spelen.
En zijn vrouw heeft hem beschreven zoals we hem zien : hij heeft een klein hartje maar kan soms hard zijn van taal.

En zoals al meer opgemerkt tijdens deze reeks : de volgorde van de beelden is door elkaar gehaald. Op een bepaald moment zie je Robin alleen op de stoel zitten (1:01:48) en daarna op 1:01:50 is er nog een man vlak achter hem te zien (was ook zo bij Jesssica) om daarna Robin weer alleen te zien zitten... niets is wat het lijkt... 😉
Ik begrijp trouwens niet waarom men twijfelde aan welke kant men zat. De helpers staan aan een welbepaalde kant dus als ze je arm vastnemen weet je waar ze staan en bovendien als Gilles iets zegt weet je ook uit welke richting het geluid komt (links of rechts)...
Gebruikersavatar

Noptje09 mar 2017, 00:55

 181
Holmes schreef:Als je echt schrik hebt van iets, dan kan je met wat verbeelding die angst oproepen en dan hoef je dat niet echt te spelen.
En zijn vrouw heeft hem beschreven zoals we hem zien : hij heeft een klein hartje maar kan soms hard zijn van taal.

En zoals al meer opgemerkt tijdens deze reeks : de volgorde van de beelden is door elkaar gehaald. Op een bepaald moment zie je Robin alleen op de stoel zitten (1:01:48) en daarna op 1:01:50 is er nog een man vlak achter hem te zien (was ook zo bij Jesssica) om daarna Robin weer alleen te zien zitten... niets is wat het lijkt... 😉
Ik begrijp trouwens niet waarom men twijfelde aan welke kant men zat. De helpers staan aan een welbepaalde kant dus als ze je arm vastnemen weet je waar ze staan en bovendien als Gilles iets zegt weet je ook uit welke richting het geluid komt (links of rechts)...
Maar ze komen geblinddoekt boven, dus wat maakt het uit of je links of rechts die stem hoort? Zolang Gilles niks zegt tot ze neer zitten op hun stoel, en we horen hem ook niet eerder iets zeggen (denk ik?), kun je met die informatie weinig doen lijkt me?
Gebruikersavatar

Holmes09 mar 2017, 08:36

 395
Noptje schreef:Maar ze komen geblinddoekt boven, dus wat maakt het uit of je links of rechts die stem hoort? Zolang Gilles niks zegt tot ze neer zitten op hun stoel, en we horen hem ook niet eerder iets zeggen (denk ik?), kun je met die informatie weinig doen lijkt me?
Eline en Jolien lijken idd nog tussen muren te staan (of is het toch al op het dak?) als ze een blinddoek op hebben.
Bij de andere wordt het nooit in beeld gebracht wanneer precies ze de blinddoek voor hun ogen krijgen.
Waarom moeten ze anders nog eens rondgedraaid worden als ze al geblinddoekt boven komen ?
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 08:41

 3483  Uma
Holmes schreef:Eline en Jolien lijken idd nog tussen muren te staan (of is het toch al op het dak?) als ze een blinddoek op hebben.
Bij de andere wordt het nooit in beeld gebracht wanneer precies ze de blinddoek voor hun ogen krijgen.
Waarom moeten ze anders nog eens rondgedraaid worden als ze al geblinddoekt boven komen ?
Omdat mensen die een goed oriëntatievermogen hebben misschien hun positie t.o.v. het gebouw kunnen afleiden door het pad dat gebruikt is om naar boven te gaan.

+ het maakt spannende televisie 😉
Gebruikersavatar

ONBEKEND09 mar 2017, 15:45

 
Noptje schreef:Maar ze komen geblinddoekt boven, dus wat maakt het uit of je links of rechts die stem hoort? Zolang Gilles niks zegt tot ze neer zitten op hun stoel, en we horen hem ook niet eerder iets zeggen (denk ik?), kun je met die informatie weinig doen lijkt me?

Nee maar vanaf Gilles spreekt, weet diegene die zich niet wil laten vallen toch, dat hij op de matras zal belanden als hij de stem van rechts hoort. Dus vanaf dan hoeft die geen schrik meer te hebben.
Gebruikersavatar

Frolva09 mar 2017, 17:06

 2204
sandra.impe schreef:Nee maar vanaf Gilles spreekt, weet diegene die zich niet wil laten vallen toch, dat hij op de matras zal belanden als hij de stem van rechts hoort. Dus vanaf dan hoeft die geen schrik meer te hebben.
Ze weten toch niet waar GDC staat?
Gebruikersavatar

ONBEKEND09 mar 2017, 17:11

 
De eersten die vallen niet, moesten zij het gezegd hebben wisten de anderen het ook, maar daar hebben ze kennelijk niet aan gedacht.
Gebruikersavatar

Frolva09 mar 2017, 17:16

 2204
Of eraan gedacht dat GDC zich kan verplaatsen? :mrgreen:
Gebruikersavatar

ONBEKEND09 mar 2017, 17:39

 
Tuurlijk, maar dat was niet het geval.