Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Molliarty28 feb 2017, 01:32

 157
Het moet me toch even van het hart...

WTF was Robin aan het doen bij die Scrabble?

Eerst en vooral geeft hij aan 5x per dag ofzo voor 10 dagen lang dat spel gespeeld te hebben, maar "vergeet" altijd een stap vooruit te denken en legt zomaar wat neer.

Ten tweede, en vooral dit, het feit dat hij gewoonweg BLIJFT weigeren om andere kandidaten aan te sturen naar letters. Ik werd echt kwaad van er naar te kijken. Iedere keer wanneer iemand iets zei van "jama we staan hier maar tijd te verdoen" of "ja maar gij ZIET waar die zijn, zeg ons dan waar" werd hij bijzonder kwaad op die persoon en zei hij botweg dat het toch geen zin had. HAH werd er echt zelf pissed van, van der naar te kijken. πŸ˜ƒ

Is trouwens niet de eerste keer dat ie zo doet, iedereen maar ophouden en negatief zijn tot dat ie doorheeft dat het toch niet lukt. Dan is het opeens "jama komaan he mannekes. Nie opgeven" ofzo.

Heh. Krijg maar geen vat op die vent. πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 feb 2017, 23:00

 8153
Molliarty schreef:Het moet me toch even van het hart...

WTF was Robin aan het doen bij die Scrabble?

Eerst en vooral geeft hij aan 5x per dag ofzo voor 10 dagen lang dat spel gespeeld te hebben, maar "vergeet" altijd een stap vooruit te denken en legt zomaar wat neer.

Ten tweede, en vooral dit, het feit dat hij gewoonweg BLIJFT weigeren om andere kandidaten aan te sturen naar letters. Ik werd echt kwaad van er naar te kijken. Iedere keer wanneer iemand iets zei van "jama we staan hier maar tijd te verdoen" of "ja maar gij ZIET waar die zijn, zeg ons dan waar" werd hij bijzonder kwaad op die persoon en zei hij botweg dat het toch geen zin had. HAH werd er echt zelf pissed van, van der naar te kijken. πŸ˜ƒ

Is trouwens niet de eerste keer dat ie zo doet, iedereen maar ophouden en negatief zijn tot dat ie doorheeft dat het toch niet lukt. Dan is het opeens "jama komaan he mannekes. Nie opgeven" ofzo.

Heh. Krijg maar geen vat op die vent. πŸ˜ƒ
Ik kan daar maar 1 ding op antwoorden: ik ben het volmondig met je eens.
Had ik daar gestaan met een "verkeerd" ei, dan had ik het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid naar zijn kop geknald. Dan had hij natuurlijk op zijn beurt (letterlijk en figuurlijk) Calimero kunnen spelen. En dat had dan weer leuke televisie kunnen opleveren: een tsjiepmuil met een struisvogeleierdop op z'n kop.

Bij elke molreeks zaten mensen die ik (heel) leuk vond, enkele die mij persoonlijk minder lagen maar die ik daarom niet echt vreselijk vond en in reeks 2 had je natuurlijk nog David. Maar zijn arrogantie bracht een mens nog eens aan het lachen. Robin wekt bij mij alleen maar wrevel op.
Gebruikersavatar

ex-molinator28 feb 2017, 23:06

 3483  Uma
chicawah schreef:...
Robin wekt bij mij alleen maar wrevel op.
No te precocupes, estamos cavando un hoyo para el topo.
Gebruikersavatar

Molliarty28 feb 2017, 23:10

 157
ex-molinator schreef:No te precocupes, estamos cavando un hoyo para el topo.
Lang leve google translate! :albino:
Gebruikersavatar

ex-molinator28 feb 2017, 23:19

 3483  Uma
Molliarty schreef:Lang leve google translate! :albino:
Aan chicawah haar naam te zien heeft ze de traductor niet nodig πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Bakkieryer01 mar 2017, 00:01

 183  Sven
Molliarty schreef: WTF was Robin aan het doen bij die Scrabble?

Eerst en vooral geeft hij aan 5x per dag ofzo voor 10 dagen lang dat spel gespeeld te hebben, maar "vergeet" altijd een stap vooruit te denken en legt zomaar wat neer.

Ten tweede, en vooral dit, het feit dat hij gewoonweg BLIJFT weigeren om andere kandidaten aan te sturen naar letters. Ik werd echt kwaad van er naar te kijken. Iedere keer wanneer iemand iets zei van "jama we staan hier maar tijd te verdoen" of "ja maar gij ZIET waar die zijn, zeg ons dan waar" werd hij bijzonder kwaad op die persoon en zei hij botweg dat het toch geen zin had.

Is trouwens niet de eerste keer dat ie zo doet, iedereen maar ophouden en negatief zijn tot dat ie doorheeft dat het toch niet lukt. Dan is het opeens "jama komaan he mannekes. Nie opgeven" ofzo.
Je hebt hier nu net ZELF een aantal eigenschappen opgesomd die heel positief en heel bruikbaar zijn voor een mol ...
Gebruikersavatar

Molliarty01 mar 2017, 00:05

 157
Bakkieryer schreef:Je hebt hier nu net ZELF een aantal eigenschappen opgesomd die heel positief en heel bruikbaar zijn voor een mol ...
Dat zeker en vast! Met zijn allen de Robin tunnel in, er staat al een lange file! πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

Bakkieryer01 mar 2017, 00:17

 183  Sven
Molliarty schreef:Dat zeker en vast! Met zijn allen de Robin tunnel in, er staat al een lange file! πŸ˜ƒ
Ik schuif mee aan !
Gebruikersavatar

nite01 mar 2017, 09:15

 110
Als Robin de mol is dan zat hij wel op de ideale plaats bij de Scrabble met Annelies. Annelies die al van zichzelf redelijk zenuwachtig is, is een ideaal slachtoffer voor Robin die door zijn manier van doen en karakter mensen goed zenuwachtig kan maken en fouten kan laten begaan.

Bovendien was het uit de museumproef duidelijk dat annelies niet goed was in het sturen van mensen door een doolhof. Een taak die Robin op zich had kunnen nemen en de kandidaten naar de juiste letter leiden. Maar ik heb hem nooit instructies zien geven (behalve waar is die J?) en andere kandidaten zien aansturen.

Die proef lijkt mij dan ook voornamelijk mislukt te zijn door Robin.

Alternatief scenario: Annelies is de mol en probeert vanuit de Scrabble te saboteren. Maar wat houdt Robin dan tegen die kaart vast te pakken en de kandidaten aan te sturen? Als Robin de mol niet is, dan moet hij al lang doorgehad hebben dat Annelies niet veel initiatief zou nemen en dat die verantwoordelijkheid dus bij hem lag.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 10:35

 8153
[quote="ex-molinator"]Aan chicawah haar naam te zien heeft ze de traductor niet nodig πŸ˜‰[/quot

:mrgreen:

Chicawah speelt trouwens al meer dan 3 jaar dagelijks scrabble, zelfs meerdere potjes tegelijk.
Gebruikersavatar

Molliarty01 mar 2017, 10:49

 157
chicawah schreef:
Hoe triggered was je om hun Scrabble te zien spelen dan??? πŸ˜ƒ πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 10:57

 8153
Molliarty schreef:Hoe triggered was je om hun Scrabble te zien spelen dan??? πŸ˜ƒ πŸ˜ƒ
Man, ik ergerde me dood! Zelfs iemand die zo goed als nooit scrabbelt had het beter gedaan. Ze gaven de ene voorzet na de andere en Gilles hoefde maar binnen te koppen. Ze speelden het zo idioot dat het zelfs een klein kind was opgevallen.
Toch hoop ik dat noch Robin (irritante vent voor mij), noch Annelies (te passief naar mijn zin) de mol is. Gemeen van mij: ik hoop zelfs dat zij er nu snel uit zullen liggen en Davey, Sam en Hans de finale spelen.