Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

garm.alleman03 mar 2017, 18:28

 13
tim.vanwesemael schreef:Een maat van mij heeft in de aflevering van deze week iets interessants opgemerkt rond Robin.

http://www.vier.be/demol/videos/de-mol- ... -4/2560419

Vanaf 14:13 - Draait hem om, is duidelijk op iets gefocust, wil terug omdraaien maar in een 'split-second' trekt er toch nog iets zijn aandacht om te blijven kijken. Vervolgens een knikje met zijn hoofd en zie je zijn lippen een woord uitspreken, zonder klank, dat verdacht op 'cava' lijkt.

Input van de crew?
Vanaf minuut 1-(ZZA)-413 zeg je ? 😂
Gebruikersavatar

ONBEKEND03 mar 2017, 19:25

 
garm.alleman schreef:Vanaf minuut 1-(ZZA)-413 zeg je ? 😂
:o
Gebruikersavatar

magali.dereu05 mar 2017, 08:42

 184  Sven
sandra.impe schreef::o
Ik snap het niet?
Gebruikersavatar

Molliarty05 mar 2017, 08:45

 157
garm.alleman schreef:Vanaf minuut 1-(ZZA)-413 zeg je ? 😂
Die post met de nummerplaten geeft me nog steeds migraine iedere keer ik 'm opnieuw lees. :')
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2017, 09:43

 3423  Yens
Molliarty schreef:Die post met de nummerplaten geeft me nog steeds migraine iedere keer ik 'm opnieuw lees. :')
Bij mij ook, ben er zeker van dat dit een echte hint is, ik zie anders geen enkele reden waarom die nummerplaat zo prominent in beeld gebracht werd tijdens de start van dit seizoen en later nergens meer opduikt in het vervolg van de aflevering. Er zijn al wat theorieën bedacht en waar ik zelf ook aan mee gedaan heb. Maar misschien is het ook heel simpel...

ZZA: zou kunnen wijzen op 3 kandidaten (2x Z, dus twee finalisten en A, de mol) als we daar de cijfers naast leggen 431 (het is trouwens 431 en niet 413) dan krijg je:

Z = 4 --> Davey
Z = 3 --> Hier zitten we met een probleem want dat zou Bouba zijn en die ligt er uit. Maar als je er van uitgaat dat Bouba niet zijn echte naam is (maar wel Yanni of Janni) dan staat hij niet op die positie. Dan schuift Davey naar voor en komt op positie 3 terecht en is Eline de 4e in de rij...
Als we deze logica doortrekken:
A = 1 --> Dan zou Annelies de mol moeten zijn.

Dus Davey en Eline finalisten en Annelies de mol. Ik hoop dat ik volledig verkeerd zit met deze theorie, want dat zou echt NIET mijn voorkeursfinale zijn 🙂.
Gebruikersavatar

Molliarty05 mar 2017, 09:53

 157
eveline.vanhemel schreef:Bij mij ook, ben er zeker van dat dit een echte hint is, ik zie anders geen enkele reden waarom die nummerplaat zo prominent in beeld gebracht werd tijdens de start van dit seizoen en later nergens meer opduikt in het vervolg van de aflevering. Er zijn al wat theorieën bedacht en waar ik zelf ook aan mee gedaan heb. Maar misschien is het ook heel simpel...

ZZA: zou kunnen wijzen op 3 kandidaten (2x Z, dus twee finalisten en A, de mol) als we daar de cijfers naast leggen 431 (het is trouwens 431 en niet 413) dan krijg je:

Z = 4 --> Davey
Z = 3 --> Hier zitten we met een probleem want dat zou Bouba zijn en die ligt er uit. Maar als je er van uitgaat dat Bouba niet zijn echte naam is (maar wel Yanni of Janni) dan staat hij niet op die positie. Dan schuift Davey naar voor en komt op positie 3 terecht en is Eline de 4e in de rij...
Als we deze logica doortrekken:
A = 1 --> Dan zou Annelies de mol moeten zijn.

Dus Davey en Eline finalisten en Annelies de mol. Ik hoop dat ik vol...
Yea heb vanaf het begin van die post ook altijd zeker geweten dat er toch wel iets van hint in zit. Dat samen met die theorie van de personen die ze als eerste in beeld gebracht hebben (Robin, Annelies en Davey)
Ik weet niet hoe of wat precies, maar er moet ergens iets inzitten.

Maar die topic van die nummerplaten, daar staat echt te veel in dat ik zelf zoiets van .. Ok nee koppijn haha.
Gebruikersavatar

ONBEKEND05 mar 2017, 11:53

 
magali.dereu schreef:Ik snap het niet?
Wat snap je niet? garm.alleman 's reactie of dat ik er verbaasd om ben?
Gebruikersavatar

nite06 mar 2017, 13:26

 110
Goed opgemerkt, maar ik denk niet dat we hier veel uit kunnen afleiden.

Het is niet zo vreemd dat er interactie is tussen de kandidaten en de crew.