Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2017, 13:04

 2204
ex-molinator schreef:Een letterlijke vertaling klinkt bijna nooit goed

Je hebt gelijk hoor.

Maar ik vind het belangrijk dat de woorden "first" en "second" (of "eerste" en "tweede") er in komen. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2017, 14:25

 8153
Moldedju schreef:En dan laat ik nog buiten beschouwing dat hij met zijn hoogtevrees ook bij de valproef een goed excuus had om te mollen en 3000€ uit de pot had kunnen houden, maar ook daar doet hij dat dan niet om "het vertrouwen te behouden" Dat is allemaal toch een beetje veel denk ik dan persoonijk ...
Hij en Marzena waren de laatsten die de proef moesten doen. Als hij de mol is, dan wist hij dat alle anderen gevallen waren. Hij wist ook dat Marzena doodgraag wilde vallen. Als hij als enige niet viel, dan maakte hij zich al meteen heel verdacht.
Gebruikersavatar

Moldedju15 mar 2017, 14:49

 507  Yens
chicawah schreef:Hij en Marzena waren de laatsten die de proef moesten doen. Als hij de mol is, dan wist hij dat alle anderen gevallen waren. Hij wist ook dat Marzena doodgraag wilde vallen. Als hij als enige niet viel, dan maakte hij zich al meteen heel verdacht.
Klopt, daarom dat ik dit ook "buiten beschouwing" had gehouden en niet heb meegeteld bij de 9000€ gemiste molkansen. Ik heb het wel vermeld omdat er telkens Robin iets goed doet of niet molt, er wordt gezegd dat hij dit doet om het vertrouwen te winnen en zich niet verdacht te maken. En bij elke proef op zich valt daar ergens wel iets voor te zeggen. Alleen, als je het allemaal optelt wordt het mij wat veel om hem als mol te zien.
Gebruikersavatar

johan.maes15 mar 2017, 15:30

 153  Sven
Moldedju schreef:Ik denk wel dat dat de mol dit jaar veel vertrouwen moet opgebouwd hebben ondertussen 🙂
Laat die maar mollen, denken de andere kandidaten, dan komt hij mss weer aandraven met het cruciale idee om de proef te doen slagen...als Robin de mol is vind ik alleszins dat zijn identiteit verborgen houden belangrijker is geweest dan werkelijk saboteren. Als een mol zich meer dan de helft van de tijd als een sterke kandidaat gedraagt, is hij dan nog een mol?

Gilles deed idd enorm (alsof) zijn best maar heeft nooit zo'n positieve bijdragen geleverd om een opdracht te doen slagen.