Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

masterveecee07 mar 2017, 10:41

 3547  Sven
Ok, en van Hans weten we dat hij op 1 persoon heeft gewet. En die ligt eruit
Dus, heeft Robin dan zoveel geluk gehad? Kan altijd, maar dan moet hij perfect toch de juiste mol uitgekozen hebben of hij moet vragen juist hebben die over verschillende kunnen goed zijn (bijv. "Is de mol een man?").
Of, is Robin gewoon de mol???
[ external image ]
[ external image ]
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mar 2017, 11:02

 3483  Uma
tja, wat hij tegen zijn vrouw zegt zou ik niet zomaar als waarheid aannemen.


euh. BTW dit gezegde zegt absoluut niets over mijn karakter 😉
Gebruikersavatar

Frolva07 mar 2017, 11:06

 2204
ex-molinator schreef:tja, wat hij tegen zijn vrouw zegt zou ik niet zomaar als waarheid aannemen.
Beetje ruzie stoken in het gezin Robin? :?

:mrgreen:

Hij zegt het op het moment dat de andere kandidaten vlak in de buurt staan, dus luidop zeggen wie je mol is zou niet slim zijn.
Gebruikersavatar

masterveecee07 mar 2017, 12:09

 3547  Sven
Frolva schreef:Hij zegt het op het moment dat de andere kandidaten vlak in de buurt staan, dus luidop zeggen wie je mol is zou niet slim zijn.
Is niet zo luid ze, check maar eens 😉
plus hij zat de week ervoor op Bertrand, die eruit lag
Gebruikersavatar

sherlock07 mar 2017, 13:14

 216
masterveecee schreef:Is niet zo luid ze, check maar eens 😉
plus hij zat de week ervoor op Bertrand, die eruit lag
Inderdaad, Robin is de enige waarvan we met zekerheid wisten, (naar zijn eigen zeggen uiteraard), op wie hij stemde. Hij verdacht Bertrand én bevestigde dat nogmaals. Dan gaat Bertrand eruit, laat ie aan zijn vrouw weten dat ie TWEE hoofdverdachten had en dat die beiden weg zijn.

En toch overleeft Robin de stemming.

De montage telefoneerde trouwens wel heel sterk het vertrek van Robin. Naast het aangehaalde fragment van masterveecee, kregen we vlak voor de stemming het verhaal: "Het was in dit stadium geraken hè en nu is het relax. Ik zou het ook niet erg vinden als het hier eindigt."

Dat lag er toch echt wel dik op.
Gebruikersavatar

masterveecee07 mar 2017, 13:40

 3547  Sven
sherlock schreef:De montage telefoneerde trouwens wel heel sterk het vertrek van Robin. Naast het aangehaalde fragment van masterveecee, kregen we vlak voor de stemming het verhaal: "Het was in dit stadium geraken hè en nu is het relax. Ik zou het ook niet erg vinden als het hier eindigt."

Dat lag er toch echt wel dik op.
Juist! Lap, die was ik vergeten te vermelden 😃
Gebruikersavatar

Taupe07707 mar 2017, 14:01

 767  Yens
Ik moet nog alle afleveringen eens herbekijken maar gisteren voor de nieuwe, de eerste nog eens bekeken ...
daarin heeft Robin het over Bouba als mogelijke mol die er de volgende aflevering uitgaat.
Hij heeft het dan in een aflevering over Bertrand die er ook weer de volgende (vorige maandag) uitgaat.
Nu heeft hij het over Hans ... die er nu ook weer uitgaat.
Hoewel ik na gisteren meer begin te denken dat hij misschien toch niet de mol is, vind ik dit toch opvallend.
Je kan natuurlijk geluk hebben met de vragen maar ik bliif het raar vinden dat hij zogezegd iedere keer verkeerd zit maar door blijft gaan.
Gebruikersavatar

The hunter07 mar 2017, 15:50

 282  Uma
Taupe077 schreef:Ik moet nog alle afleveringen eens herbekijken maar gisteren voor de nieuwe, de eerste nog eens bekeken ...
daarin heeft Robin het over Bouba als mogelijke mol die er de volgende aflevering uitgaat.
Hij heeft het dan in een aflevering over Bertrand die er ook weer de volgende (vorige maandag) uitgaat.
Nu heeft hij het over Hans ... die er nu ook weer uitgaat.
Hoewel ik na gisteren meer begin te denken dat hij misschien toch niet de mol is, vind ik dit toch opvallend.
Je kan natuurlijk geluk hebben met de vragen maar ik bliif het raar vinden dat hij zogezegd iedere keer verkeerd zit maar door blijft gaan.
En dat ze dat altijd in de montage laten zien zeg 😉
Gebruikersavatar

masterveecee07 mar 2017, 22:02

 3547  Sven
The hunter schreef:En dat ze dat altijd in de montage laten zien zeg 😉
Misschien wilden ze deze keer via de montage effectief eens aantonen dat Robin zwaar twijfelt, zoals je als niet-mol wel eens kan doen.
Omgekeerde psychologie?
Gebruikersavatar

Moldedju08 mar 2017, 09:49

 507  Yens
Hans gaf aan dat hij gegokt en verloren had. Door al zijn antwoorden op de verkeerde mol te baseren had hij natuurlijk niet veel juist. Als Robin gespreid heeft over twee mogelijke mollen is het niet onlogisch dat hij meer punten had. Zeker als de juiste mol er tussenzat, .... Ik denk dat spreiden tot nu toe nog altijd het meeste kans gaf op het vermijden van een eliminatie, maar lang gaat dat niet meer kunnen blijven duren !
Gebruikersavatar

nite08 mar 2017, 10:06

 110
Hieruit kunnen we niet veel leren.

Ofwel is Robin de mol en liegt hij.
Ofwel is Robin een kandidaat en liegt hij.
Ofwel is Robin een kandidaat en spreekt hij de waarheid. In dat geval zal hij volgende keer op iemand stemmen. Misschien gokt hij volgende week wel juist en gaat hij door. Of ligt hij eruit.

Alledrie zijn mogelijk.
Gebruikersavatar

masterveecee08 mar 2017, 10:16

 3547  Sven
ROBIN IS DE MOL

Als dit lijstje je niet dichter bij De Mol brengt, dan weten wij het ook niet meer
FOTO: VIER
Echt wel! Robin heeft één straffe tactiek, die volgens de oude Mollen heel sterk van pas kan komen: de anderen verdacht maken. Er gaat geen aflevering voorbij of Robin vertelt aan iedereen die het wil horen dat “Bertrand wel heel traag loopt voor een sporter”, “Sam wel heel resoluut op de tegel stapt”, “Annelies wel heel tegenstrijdige antwoorden geeft” en “Eline zich wel heel weinig als een politievrouw kan gedragen”. Leidt hij zo de aandacht af van de ware identiteit van De Mol: hij zelf?

Of toch niet? Op één of andere manier weet Robin zich altijd in een sleutelpositie tijdens de opdrachten te wringen. Meer dan eens heeft hij de touwtjes in handen om het spel te doen lukken. Met alternatieve methodes kon hij de sleutel wegvissen bij de geit, wist hij net op tijd te zeggen dat Davey en Hans de verste navigatiesystemen moesten uitschakelen en is hij vaak de stem van rede in de chaos van de groep. En dat leverde al heel wat centen op voor de groepspot.

Wildste theorie? Eén opmerking uit de laatste aflevering maakt hem wel heel verdacht. We hoorden hem tegen zijn vrouw zeggen dat hij “al twee keer zijn topverdachten zag vertrekken” en dus steeds moest veranderen van Mol. Als hij zo slecht is in het invullen van de eliminatielijst, waarom is hij er dan nog? (Hij is de Mol, zeg ik u, de Mol!)
(Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170307_02766834)

Ha! Hoe komt het nieuwsblad aan dat idee??? 😎