Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Jansen08 mar 2017, 11:12

 3423  Yens
nite schreef:Waarin staat: "En Eveline, die inspecteur bij de politie, kon zich uitleven in dat spelletje schieten, maar winnen, dat was ook nu weer te veel gevraagd."
Eveline moet natuurlijk Eline zijn.
LOL, ik geef het toe, ik ben Eline "in disguise" πŸ˜‚
Gebruikersavatar

Jansen08 mar 2017, 11:18

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Er ontbreekt een punt aan het eind van uw zin. πŸ˜‰

Alle grapheid op een strookje (euh contaminatie ergens?), het is waar dat het slecht gesteld is met de taal. Ik heb niets tegen SMS taal maar dan enkel wanneer die gebruikt wordt in SMSjes en niet in schrijftaal. Iedereen maak fouten (en zeker op een forum) maar de laksheid en gebrek aan respect voor de lezer is soms schrijnend. Op een forum kan dit door de vingers gezien worden maar in kranten of tijdschriften is dit onaanvaardbaar (persoonlijke mening en ik deel ze).
Het gaat zelfs niet alleen om spelfouten: in het artikel in het Nieuwsblad hebben ze het 2x over Afl. 3 terwijl het duidelijk om de fietsproef in... Afl. 4 gaat. Verder hun "analyse" als het gaat over het al dan niet goed kunnen zien van Annelies, en dan zeggen dat Annelies haar man van ver reeds herkende... Hebben die ooit al eens van het woord "verziend" gehoord? Ik gebruik ook een leesbril om dingen van kortbij te lezen maar aan mijn zicht om in de verte iemand te herkennen mankeert niets...
Gebruikersavatar

Yvo08 mar 2017, 14:34

 1111  Uma
sherlock schreef:Inderdaad, Robin is de enige waarvan we met zekerheid wisten, (naar zijn eigen zeggen uiteraard), op wie hij stemde.
Bertrand zei in aflevering 3 toch ook dat hij Davey verdacht.
Dus dan is Robin niet de enige.
Gebruikersavatar

sherlock08 mar 2017, 16:18

 216
Yvo schreef:Bertrand zei in aflevering 3 toch ook dat hij Davey verdacht.
Dus dan is Robin niet de enige.
Met dat verschil dat Robin dit is blijven bevestigen in de opvolgende afleveringen.
Gebruikersavatar

Molliarty08 mar 2017, 16:35

 157
Ik denk dat als ze een van ons wegelijks een verslagje laten schrijven van De Mol, het hun reputatie in ieder geval alleen maar ten goede kan komen. πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

weyns196014 mar 2017, 14:14

 426
Robin zou niet de eerste speler zijn die tot in de finale mee gaat en dan ontdekt dat "zijn" mol niet de mol is... 😎
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 14:26

 3483  Uma
weyns1960 schreef:Robin zou niet de eerste speler zijn die tot in de finale mee gaat en dan ontdekt dat "zijn" mol niet de mol is... 😎
Misschien verdenkt hij niemand van de overblijvenden (en is dat ook niet nodig). πŸ˜‰
Gebruikersavatar

weyns196014 mar 2017, 14:28

 426
ex-molinator schreef:Misschien verdenkt hij niemand van de overblijvenden (en is dat ook niet nodig). πŸ˜‰
Wishful thinking? πŸ˜‰
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 14:29

 3483  Uma
weyns1960 schreef:Wishful thinking? πŸ˜‰
Realistic assessment of the situation πŸ˜‰
Gebruikersavatar

weyns196014 mar 2017, 14:43

 426
ex-molinator schreef:Realistic assessment of the situation πŸ˜‰
You wish πŸ™‚