Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

zwartemol07 mar 2017, 20:38

 121
Heeft er iemand een idee welk boek Robin hier liggen heeft op nachtkastje ?


[ external image ]


[ external image ]

Had dit al eindje terug gezien op de extra's , maar na de laatste aflevering kwam dit toch weer even boven bij me ...
vooral omdat hij zelf ook tijdens de mijnproef de anderen "vraagt" wie er veel leest ...
Verder vind ik de vragen in het mijnspel ook weer very interesting 😉 ,
vooral ook dat van Marie Curie ,
kan toch ook weer verwijzing zijn naar zijn beroep niet ?
Dit in combinatie met z'n streken en de film /muzieklinks ...

Juist m'n lijstje aanvullen en dieper graven in de Ju(i)ste tunnel ... 😉
Gebruikersavatar

masterveecee07 mar 2017, 22:04

 3547  Sven
Zou het boek ook op het boekenrek staan van de bib??? 😲
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 08:03

 8153
De bijbel? 😛
Maar dan zouden alle anderen er ook een moeten hebben. Ofwel hebben de anderen de hunne snel weggemoffeld in hun nachtkastje.
Gebruikersavatar

Jansen08 mar 2017, 10:55

 3423  Yens
chicawah schreef:De bijbel? 😛
Maar dan zouden alle anderen er ook een moeten hebben. Ofwel hebben de anderen de hunne snel weggemoffeld in hun nachtkastje.
LOL, lijkt me niet echt realistisch, ook al ligt in de meeste hotelkamers in Zuid-Afrika wel een bijbel ergens... Het bovenste boek lijkt me te dun (zelfs om een van de testamenten te zijn), het onderste boek lijkt me eerder een roman te zijn. Bijbels zijn meestal niet in paperback formaat 🙂. Het bovenste boek lijkt me wel een oud boek te zijn, zo'n type van kaft zie je volgens mij nu niet meer.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 11:02

 8153
eveline.vanhemel schreef:LOL, lijkt me niet echt realistisch, ook al ligt in de meeste hotelkamers in Zuid-Afrika wel een bijbel ergens... Het bovenste boek lijkt me te dun (zelfs om een van de testamenten te zijn), het onderste boek lijkt me eerder een roman te zijn. Bijbels zijn meestal niet in paperback formaat 🙂. Het bovenste boek lijkt me wel een oud boek te zijn, zo'n type van kaft zie je volgens mij nu niet meer.
Maar wie gaat nu in 's hemelsnaam in zijn bed een roman liggen lezen als je meedoet aan de mol? :mrgreen:
Inderdaad een oud boek. Heel oud zelfs (ik zit beroepshalve ganse dagen tussen boeken, zowel nieuwe als heel oude).
Gebruikersavatar

Mola Lisa08 mar 2017, 11:04

 328  Uma
eveline.vanhemel schreef:LOL, lijkt me niet echt realistisch, ook al ligt in de meeste hotelkamers in Zuid-Afrika wel een bijbel ergens... Het bovenste boek lijkt me te dun (zelfs om een van de testamenten te zijn), het onderste boek lijkt me eerder een roman te zijn. Bijbels zijn meestal niet in paperback formaat 🙂. Het bovenste boek lijkt me wel een oud boek te zijn, zo'n type van kaft zie je volgens mij nu niet meer.
Volgens mij is het bovenste boek zijn persoonlijk molboekje ...
Gebruikersavatar

elrem08 mar 2017, 11:05

 10
Dat bovenste boek lijkt mij het molboekje? Is duidelijk een schriftje met een vingerafdruk op.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mar 2017, 11:10

 3483  Uma
chicawah schreef:(ik zit beroepshalve ganse dagen tussen boeken, zowel nieuwe als heel oude).
[ external image ]
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 11:11

 8153
elrem schreef:Dat bovenste boek lijkt mij het molboekje? Is duidelijk een schriftje met een vingerafdruk op.
😲
Een vingerafdruk? Het mollogo? :!:
Hint??? 💡
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 11:11

 8153
ex-molinator schreef:[ external image ]
We hebben ook zilvervisjes.
Gebruikersavatar

Frolva08 mar 2017, 14:10

 2204
The hunter schreef:Als je heel goed kijkt kan je haar naam lezen op de rug van het boek.
😲

Wat knap gezien!

Nu ik het weet kan ik het ook lezen (denk ik :mrgreen: )